--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Κυριακή, 31 Ιουλίου 2011

Στα τυφλά

Τις πρώτες μέρες που πήγα έξω στο προεδρικό και άρχισε να δημιουργείται η "εκκλησία του δήμου" προτίμησα να μείνω μακριά από τα μικρόφωνα. Δεν μου αρέσει να μιλώ όταν είμαι συναισθηματικά φορτισμένη.

Αυτή την εβδομάδα πήγα μόνο μια φορά και από όσα διαβάζω πολλά άρχισαν να αλλάζουν. Βλέπεις, αρκετοί δεν αντιλαμβάνονται ότι πάμε εκεί για να αλλάξουμε τον εαυτό μας.

Δεν αυτοαποκαλούμαι αγανακτισμένη, ούτε αφυπνισμένη. Αγανακτισμένη ήμουν το 2008, όταν δεν υπήρχε υποψήφιος για τις προεδρικές εκλογές του τόπου που να εμπιστεύομαι και αναγκάστηκα να επιλέξω αυτό που κατά τη γνώμη μου θα έκανε τη λιγότερη ζημιά. Αγανακτισμένη ήμουν φέτος, στις βουλευτικές, που πολλοί παραπλανήθηκαν (από την άγνοιά τους ίσως) ότι η αποχή θα στείλει μήνυμα. Έτα χαΐρκα μας. 20% αποχή. Με 20% θα μπορούσαμε να ασκήσουμε πιέσεις αν ήμασταν στη βουλή και θα είχαμε φωνή. Και αν ένιωθες ότι κανείς δεν ήταν άξιος, ας έβαλες εσύ υποψηφιότητα! Τι το φοβάσαι; Οι πολιτικοί καριέρας έχουν σαν στόχο την πολιτική τους ανέλιξη, ένας ενεργός πολίτης έχει κίνητρο την πρόοδο της χώρας! Όταν δεν έχουμε επιλογές, τις δημιουργούμε!

Όσο για το αφυπνισμένη.. χαχα :). Ξέρεις πόσες φορές στον ύπνο μου έβλεπα όνειρο ότι ξυπνούσα; Αφυπνισμένη θα νιώσω ότι πραγματικά είμαι σίγουρη ότι έχω πρόσβαση σε όλη την εικόνα.. και αυτό αν θα έρθει, θα αργήσει..είμαι σίγουρη.

Δεν έχω θυμό μέσα μου σήμερα, ίσως "φταίει" το ότι είδα τον αρφότεκνό μου να γεννιέται αυτές τις μέρες.

Λυπάμαι τον κόσμο που νομίζει ότι ανήκει σε κάποιο κόμμα και κάθεται και παρακαλά τον κάθε πρόεδρο του κόμματος να ενεργήσει λογικά, και για το συμφέρον του λαού. Λυπάμαι τον κόσμο που ψάχνει τα κόμματα και αναρωτιέται πότε θα κάνει ξαστεριά. Με στεναχωρεί επίσης το ότι πολλοί νομίζουν ότι το πρόβλημα είναι ότι έχουμε αριστερή κυβέρνηση. Δεν είναι αυτό το πρόβλημα, το πρόβλημα είναι ότι εφκάλαμε πρόεδρο της δημοκρατίας ένα άνθρωπο που είναι ξεροκέφαλος. Και μην τολμήσετε να πείτε ότι σας ξεγέλασε. Τις προθέσεις του τις έδειξε πολύ πριν εκλεγεί.

Δεν περίμενε φυσικά κανείς ότι θα μας ανατινάξει, προκαλώντας καταστροφή και στον μεγαλύτερο ηλεκτροπαραγωγό σταθμό της χώρας.. υποτιμήσαμε φαίνεται τις "δυνατότητες" του!

Τόση ώρα προσπαθώ να καταλάβω τι πραγματικά νιώθω αυτές τις μέρες. Μου πέρασε η θλίψη, μου πέρασε η στεναχώρια..
Νιώθω ελεύθερη, νιώθω ότι δεν έμεινε τίποτε να προσδοκώ.

Θα πάω και την Δευτέρα στη συγκέντρωση. Δεν θέλω να χάσω επαφή.. είμαι σίγουρη ότι υπάρχει κι άλλος κόσμος σαν εμένα εκεί... σιγά σιγά θα βρω την άκρη.

1 σχόλιο:

  1. έδωσες πάνω, μου έδωσες και ιδέα για ποστ όσοι δε ψηφίζουν επειδη βαριούνται σεβαστό, αλλά να μην εχουν παράπονο μετά, όσοι υποστηρίζουν με πάθος την αποχή για να δώσουν μυνήματα δήθεν είναι καθυστερημένοι αμπάλατοι διότι είχαν στόμα και το έκλεισαν από μόνοι τους. κανεις δε νοιάζεται για την απόχή, πάλι τα αποτελέσματα θα βγουν και κάποιοι θα εκλεγουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή