--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) επανεκκίνηση (1) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Δευτέρα, 1 Αυγούστου 2011

Σχόλασα για σήμερα

Σήμερα οδήγησα manual αυτοκίνητο μετά από 5 χρόνια. Σήμερα οδήγησα σαλούν αυτοκίνητο για πρώτη φορά στη ζωή μου. Σήμερα οδήγησα ευρωπαϊκό αυτοκίνητο για πρώτη φορά στη ζωή μου! (και εν ανάποδα οι δείκτες!!)

Δεν ήταν τόσο δύσκολο όσο περίμενα. Ρώτησα στη δουλειά αν το φατσιίσω τι γίνεται, είπαν μου εν ασφαλισμένο. Το μεγάλο το πρόβλημα είναι η στάθμευση. Πάω και σε τόπους που δεν ξέρω και πολύ καλά και αυτό με δυσκολεύει λίγο. Αυτό συνεπάγεται περισσότερο περπάτημα.

Με αυτή την νέα, προσωρινή δουλειά που πρέκυψε από το πουθενά εκτίμησα περισσότερο την πραγματική μου δουλειά, και όταν επιστρέψω στην παλιά μου ενασχόληση θα κόφκω κκελλέ τζαι κανεί! Προφανώς είχα υπερεκτιμημένα τα λεφτά, ή μάλλον είχα υποτιμήσει την δουλειά μου!

Επίσης έχασα ήδη τα 2,5 κιλά που πάλευα να χάσω τον τελευταίο χρόνο (!) και δεν γινόταν τίποτε!

Δεν ξέρω αν το ένιωσες καμιά φορά, ότι κάποιος σε προσέχει. Εγώ αυτό το νιώθω τα τελευταία χρόνια. Μου ρίχνονται ευκαιρίες μπροστά στα πόδια μου, από το πουθενά. Όπως αυτή η δουλειά.. ωραία εμπειρία και το σημαντικότερο έχει ημερομηνία λήξης.

Μπορεί να φοβάμαι τη δέσμευση.. ίσως. Αλλά πιστεύω ότι δεν είναι ακριβώς αυτό που με εμποδίζει από το να μείνω σε μια μόνιμη δουλειά.

Η δουλειά είναι όπως τον γάμο (τάδε έφη ο πρώτος μου μάστρος και είχε δίκαιο). Ε λοιπόν, εγώ δεν θέλω να δεσμευτώ κάπου ενώ ξέρω ότι σε κάτι μήνες θα είμαι μίζερη! Έτσι όπως είμαι τον τελευταίο καιρό όμως, δεν ξέρω τι θα μπορούσε να με κάμει πραγματικά ευτυχισμένη. Ξέρω ότι τα λεφτά δεν είναι τόσο σημαντικά προς το παρόν. Ίσως να είμαι και το μόνο άτομο που ξέρω που έχω τόση διαφορά στα λεφτά από τη μια δουλειά στην άλλη (προς τα κάτω). Θέλω να νιώθω χρήσιμη, ικανή και υπεύθυνη. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρόκειται να μείνω σε δουλειά που υπάρχει τουλάχιστο ένας συνάδελφος με τον οποίο θα πρέπει να συνεργάζομαι και πάσχει από ακατάσχετο κόμπλεξ ανωτερότητας. Το μόνο σίουρο ότι θα μου δημιουργήσει άγχος, λιγότερο πιθανόν αλλά όχι αδύνατον, να σκοτωθούμε!

Βασικά τωρά που το σκέφτουμαι, οι συνάδελφοι επαίζαν καταλυτικό ρόλο στο αν θα έφευγα ή αν θα έμενα σε μια δουλειά. Τέλοσπάντων, έχω ακόμα ενάμιση μήνα δουλειάς και μετά θα δω πώς θα προχωρήσω. Αν πάνε όλα καλά και δεν ξεμυαλιστώ που κανένα αμπάλατο και δεν χρειαστεί να σκέφτουμαι οποιοδήποτε άλλο πέραν από τον εαυτό μου, μάλλον θα επιστρέψω δυναμικά στην παλιά μου τέχνη κόσκινο!

Το όνειρο μου είναι να έχω δικό μου ραδιοφωνικό σταθμό.. ξέρω.. άσχετο. Ίσως να βολέψει παραπάνω μέσω διαδικτύου.. ποιος ξέρει; Θα το μελετήσω σε κάποια φάση, τέλος του μήνα μάλλον.

Τα όνειρα υπάρχουν για να εκπληρώνονται, το άγνωστο υπάρχει για να το ανακαλύπτουμε και οι περισσότεροι μεσήλικες υπάρχουν για να μας σπάζουν τα νεύρα με τον πεσσιμισμό τους, τον εκμηδενισμό και την χολή στην οποία αρέσκονται να εξαπολύουν! Εγώ δεν θα συνομιλώ με αυτούς γιατί μου θυμίζουν ποιος φταίει που η Κύπρος έφτασε σε τούτα τα χάλια! Θα μιλώ μόνο με τους άλλους, τους λίγους.. αυτούς που ξέρουν και μπορούν να εκτιμήσουν την ομορφιά ενός έναστρου ουρανού!

Ό,τι και να γίνει κανείς δεν μπορεί να μου στερήσει αυτή την ομορφιά! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου