--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) επανεκκίνηση (1) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Τρίτη, 2 Αυγούστου 2011

Αισιοδοξία

Σήμερα έτυχε και είδα ειδήσεις, και ομολογώ ότι ανακατώθηκε το στομάχι μου πάλε! Εννά πάθω έλκος με τούτη την κυβέρνηση. Που την άλλη τι με νοιάζει εμένα ρε παιδί μου τζαι αγχώνουμαι; Εγώ καλά την έχω... τζι αν παν ούλλα στραβά, εννά μπορώ να γίνω αυτάρκης αγρότισσα τζαι ας φακκούν οι υπόλοιποι!

Σήμερα είπαν μας ότι τελικά εν εξασφαλίσαν το δάνειο που μας είπαν πριν κάτι μήνες ότι επιάσαν το τζαι ούλλα εν οκ. Άρα, είπε ο Νικολας και ο Αβέρωφ, παίζει τον Δεκέβρη να μέν έσσιει λεφτά η κυβέρνηση για τους 13ους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων. Τούτο τι σημαίνει;

Με την δική μου φτωχή αντίληψη έχω την πεποίθηση ότι αυτά τα χριστούγεννα δεν θα είναι τόσο γιορτινά! Κακά τα ψέματα, την αγορά κινούν την οι δημόσιοι υπάλληλοι επί το πλείστον! Εάν μειωθούν απότομα και αισθητά οι απολαβές τους, σαν πρώτη αντίδραση θα είναι να περιορίσουν τις αγορές τους.

Τούτο σημαίνει ότι τα καταστήματα θα μειώσουν τις πωλήσεις τους.. λογικά.

Η πασυδυ να λαλεί ότι εν θα κάμει υποχωρήσεις τζι εγώ να απορώ με τον εγωισμό τους. Αν ήμουν δημόσιος υπάλληλος μπορεί να σκέφτουμουν το ίδιο με αυτούς, ποιος ξέρει; Αλλά ρε παιδκιά, έχουμε ένα κοινό πορτοφόλι. Ο ιδιωτικός τομέας βάλλει λεφτά τζι εσείς πιάνετε! Τζαι μεν μου πείτε ότι η δουλειά που κάμνετε δικαιολογεί την αμοιβή σας! Ας μην κοροϊδευόμαστε!. Να λέει ο κύριος Γ.Χ. ότι πρέπει να αυξηθεί το ΦΠΑ. Τι λες ρε μεγάλε; Τις μικροεπιχειρήσεις ερώτησες τες; Που δουλεύκουν για το κράτος! Τζαι το θέμα έννεν το 5% ή το 8% ή το 15%! Το θέμα είναι ότι άμα γίνεται κακοδιαχείρηση του κοινού πορτοφολιού, ο άλλος εν μαλάκας που βάλλει λεφτά στο πορτοφόλι;

Εγώ τωρά στα 27 μου (σχεδόν) εν έπρεπε να έχω απλά έννοια για το τι θα φορήσω και το πώς να διασκεδάσω; Εννά πάθω έλκος για το τίποτε, είμαι σίουρη. Οι παραπάνω συνομήλικοί μου που τους βλέπω εν δρώνει το φτι τους. Άραγε ξέρουν κάτι παραπάνω ή απλά εν αντιλαμβάνουνται τι γίνεται; Ή μήπως εγώ τα έχω όλα λάθος στο μυαλό μου;

Αν έμενα Λευκωσία θα ήμουν κάθε νύκτα έξω από το προεδρικό! Εν φωνάζω συνθήματα, εν πάω για τούτο. Πάω επειδή νιώθω ότι τζιαμέ έσσιει τζι άλλους ανθρώπους που αντιλαμβάνονται την ίδια πραγματικότητα με μένα.

Τζαι πάντα προσπαθώ να είμαι αισιόδοξη..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου