--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) επανεκκίνηση (1) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Δευτέρα, 29 Αυγούστου 2011

When you were young

I love you so much it hurts! :)

Μια ατάκα που έπαιξε ψες στην ταινία που είδα στο σινεμά. Φυσικά δεν είχε καμία σχέση με ρομάντζο. Είχε πολύ πλάκα και πολύ προσγειωμένη ιστορία.Ακολουθούν πολλά Spoilers!

Η κεντρική ιδέα ήταν ότι η πρωταγωνίστρια εκατάλαβε ότι έπρεπε να έβρει ένα πλούσιο σύζυγο να αποκατασταθεί - τζαι για να το πετύχει έπρεπε να κάμει πλαστική στο στήθος της! (άτε σταματώ με τα spoilers).

Εγώ νομίζω εν θέλω πλαστική στήθους. Ύψος ό,τι τζαι να κάμεις εν πιντώνεις - άρα θεώρησε ότι εν έχω κάποιο στόχο να φτάσω για να βρω τον πλούσιο σύζυγο που θα με αποκαταστήσει. Δε βαριέ; Και φτωχός να 'ναι, ναν καλή η ψυσσιή του (λαλεί η μάνα μου που απελπίστηκε ότι εννά της μείνουν οι κόρες της στο ράφι). Προκτές έφαα κατσάδιασμα ότι εν είμαι 7 χρονών να ονειρεύκουμε ότι εννά παω εξωτερικό για δουλειά. Say what..? Τι είπε το άτομο; Δηλαδή, στα 7 ο κόσμος πάει εξωτερικό για δουλειά, ενώ στα 27 εν γίνεται; Πολλά λογικός συλλογισμός.

Μανία ρε παιδί μου ούλλοι που γυρώ να με παντρέψουν! Δηλαδή τι τους κάμνω που είμαι σίνγκλ; Εν λέω ότι το να είσαι μόνος σου είναι πάντα το ιδανικό, αλλά άμα εν έσσιει κάποιο που να με κάμει να θέλω να είμαι μαζί του, εννά τον πλάσω με το ζόρι; Οξά εννά ήταν καλύτερα να ήμουν μίζερη τζαι να νιώθω ότι η ζωή μου εν έσσιει αξία επειδή εν έχω άντρα; :-|

Προβλήματα ο κόσμος δηλαδή. Το βασικότερο πρόβλημα της Κύπρου είναι η οικογένεια. Αν δεν ήταν τόσο δεσποτικός ο θεσμός της οικογένειας δαμέσα, τζαι ο καθένας είσσιε μια αλφα ελευθερία να ακολουθήσει τα όνειρά του και την καρδιά του τα πράγματα θα ήταν καλύτερα για όλους!

Μεγαλώνουμε δυστυχισμένους, καταπιεσμένους, παραταϊσμένους ανθρώπους που με την σειρά τους δημιούργησαν και συντηρούν αυτή την αρρωστημένη κοινωνία! Το μέσο, το βόλεμα, η καλοπέραση - η ελάχιστη δουλειά με το μέγιστο κέρδος, πάντα με πονηριά και κόλπα (όχι εξυπνάδα), η προβολή.

Εν λέω ότι είμαι πάντα ευτυχισμένη, ή ότι είμαι πάντα καλά. Εν ήβρα ακόμα τη χρυσή τομή ανάμεσα στα θέλω και στα μπορώ. Ξέρω όμως ότι εννά ήταν πιο εύκολα τα πράματα εάν δεν έπρεπε κάθε λίο να προσπαθώ για να μεν με ρίχνουν τα πυρά των γύρω για παντριές και καθιερωμένα πρότυπα μιας κοινωνίας που δεν με εκφράζει!

Πειράζει που στα 27 μου θέλω να ερωτευτώ τζι ας δεν με παντρευτεί; :P. Πόσο γέρος είσαι τελικά στα 27; Εγώ πάντως νιώθω ακόμα μικρή και ανώριμη για οικογένειες κτλ.

Έχω πολλά ελαττώματα. Χρειάζουμαι κάποιο, εν το αρνούμαι. Χρειάζουμαι κάποιο που εννά με κάμει να θέλω να γίνω καλύτερη... "καλύτερη".. πόσο σχετική έννοια τελικά.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου