--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Δευτέρα, 31 Οκτωβρίου 2011

Ξυστό

 Είναι δύσκολο να είσαι ξεκρέμμαστος. Δύσκολο επίσης να μην έχεις ένα χώρο που να σε κάνει να νιώθεις καλά.. έτσι και στην χειρότερη των περιπτώσεων να αποσύρεσαι στο μέρος αυτό και να γίνεσαι καλά, έστω και αν όλα πάνε στραβά.

Μεγαλώνοντας δεν είχα και την καλύτερη παιδική ηλικία, αλλά σίγουρα είχα καλύτερη από πολλούς συνανθρώπους μου / γνωστούς μου.

Έμαθα ότι πρέπει να είσαι αυτοδύναμος. Να μπορείς ανά πάσα στιγμή να στέκεσαι στα πόδια σου. Με αυτή τη φιλοσοφία αναγκάστηκα να σκέφτομαι τα χειρότερα για το μέλλον και να προνοώ.

Δεν είναι καθόλου εύκολο, και όσο πάει τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα. Πόσο θα θελα να μπορώ να δώσω σε κάποιο όλα αυτά τα εργαλεία που χρειάζεται για να αποκτήσει αυτή την αυτοδυναμία.

Τίποτα δεν είναι εύκολο. Η εύκολη λύση πάντα κρύβει παγίδες. Πόσο θα θελα να μου πάνε όλα εύκολα απόψε.. Θα πάω να αγοράσω ένα ξυστό και εύχομαι να κερδίσω, όχι για μένα. Αδιαφορώ (μπορώ να το κάνω αυτό). Επειδή δεν προνόησα ότι τόσο σύντομα ... τέλοσπάντων..

Πάντα αγαπούσα τη θεά τύχη - είναι θεά και με χιούμορ. Πάντα μου χαμογελά αλλά ποτέ δεν μου δόθηκε ολοκληρωτικά. Μάλλον χρειάζεται να προσπαθήσω περισσότερο...
Σε φάσεις που νιώθω ότι δεν μπορώ να κάνω πολλά, θυμάμαι τη θεά τύχη και τις ζητάω χάρες - χωρίς τάματα και παρόμοιες υποσχέσεις. Εγωιστικά ζητώ το μερίδιό μου από τα "θαύματά" της. Ξέρω ότι προτιμά να μου το φυλάξει όλο για το τέλος, και ότι τα καλύτερα έρχονται.. αλλά.. ..

Όλα είναι θέμα στάσης και αντιμετώπισης, και πάντα πρέπει να βλέπουμε μπροστά.

Διάβασα μια ωραία πρόταση σήμερα για τη ζωή: "Ό,τι έμαθα για τη ζωή, μπορώ να τα συνοψίσω σε μία λέξη: συνεχίζεται".


6 σχόλια:

  1. Ομολογώ ότι μου έλειψες...

    Μου άρεσε πολύ το κείμενο σου. Με ταξίδεψε... για κάποιο λόγο στην όμορφη Φλάνδρα (στην οποία δεν έχω πάει ποτέ :p ).

    Έχω μερικά σημεία για συζήτηση αλλά νύσταξα ...

    Αν θες τα συζητούμε... αύριο όμως.

    Όνειρα Γλυκά... σαν εσένα... και μένα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οκ... επανήλθα δριμύτερος και έτοιμος για συζήτηση.

    Βασικά το θέμα της αυτοδυναμίας με απασχολεί λίγο. Συμφωνώ με την διάθεση σου να είσαι αυτάρκης. Συμφωνώ επίσης για το ότι είσαι προνοητική.

    Μου δίνεις την εντύπωση όμως ότι θεωρείς την αυτοδυναμία σαν βάρος οποίο θα ήθελες κάποτε να ξεφορτωθείς.

    Πιστεύεις οτι η αυτάρκεια και η συναισθηματική δέσμευση αναιρούν το ένα το άλλο?

    όνειρα γλυκά σαν εσένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κάθε άλλο αγαπητέ φίλε. Αυτό που θα θελα να ξεφορτωθώ είναι το αίσθημα ότι ακόμα δεν είμαι 100% αυτοδύναμη. Γιατί μπορεί να είσαι καλυμένος μέχρι ένα σημείο, αλλά πρέπει συνεχώς να προσπαθείς και να προνοείς, μέχρι να "πιάσεις την καλή" που λέμε, και να γύρεις τζαι πίσω!

    Η συναισθηματική δέσμευση πιστεύω ότι απαιτεί ακόμα περισσότερη αυτάρκεια και προνοητικότητα, επειδή όταν συμβαδίζεις με κάποιο άνθρωπο σίγουρα υπάρχουν διπλές απαιτήσεις (και τριπλές και βάλε - όταν προκύψει και οικογένεια). Το ιδανικό θα ήταν να μην υπάρχουν συναισθηματικές δεσμεύσεις και ο καθένας να κανόνιζε για τον εαυτό του και μόνο. Τότε όμως δεν θα είχε νόημα η ζωή.

    Εσύ πώς το βλέπεις; Τι θέση έχουν η πρόνοια και η αυτάρκεια στη ζωή σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αντιλαμβάνομαι τις λές και συμφωνούμε... το πότε όμως θα νιώσεις αυτοδύναμη εσύ θα το κρίνεις.

    Η κρίση όμως είναι υποκειμενική, με την έννοια του ότι κάποια άλλη κοπέλα ίσως να είναι όσο αυτοδύναμη όσο και εσύ, αλλά αυτή να θεωρεί ότι είναι 100% αυτοδύναμη.

    Συμφωνούμε και στο θέμα της συναισθηματικής δέσμευσης.

    Η αλήθεια είναι οτι δεν έχω σκεφτεί ξανά προηγουμένως τη θέση της πρόνοιας και της αυτάρκειας στη ζωή μου.

    Προσπαθώ να προνοώ για κάποια πράγματα. Μερικές φορές όμως μου αρέσει να ξαφνιάζομαι... ευχάριστα φυσικά.

    Όσο αφορά την αυτάρκεια θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ σημαντική και έχει σημαντικό ρόλο μέσα στην συναισθηματική δέσμευση. Δηλαδή για παράδειγμα αν ήμουν παντρεμένος θα ήθελα να ήμουν αυτάρκης και εγώ και η σύζυγος μου.

    Η εξάρτηση πιστεύω ότι υποκαθιστά την αγάπη και μαζί της την επιλογή.

    Θα ήθελα να ήμουν μαζί με κάποια γιατί εγώ το επέλεξα και όχι γιατί έχω ανάγκη το να είμαι μαζί με μια κοπέλα. Το ίδιο θα ήθελα να ισχύει και για την σύντροφο μου... θα ήθελα να είναι μαζί μου γιατί θέλει να είναι μαζί μου και όχι γιατί έχει ανάγκη τη συντροφικότητα.

    Ελπίζω να κατάλαβες τι εννοώ.

    όνειρα γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. :) κατάλαβα και συμφωνώ, ιδίως με το τελευταίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή