--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Παρασκευή, 4 Νοεμβρίου 2011

Κίνητρο

Ψες πήγα τα πρώτα μου μαθήματα.

Το πρώτο δεν μου άρεσε και πολύ. Όχι λόγο του μαθήματος, αλλά περισσότερο του κλίματος που επικρατούσε στην τάξη. Η καθηγήτρια είμαι σίγουρη ότι θα είναι εξαιρετική στην εξάσκηση του επαγγέλματος (Δημόσιες Σχέσεις) αλλά δεν με εμπνέει ως καθηγήτρια.

Προσωπικά δεν είχα καμία επαφή με το αντικείμενο μέχρι τώρα. Δεν έχω ιδέα. Θα ήθελα να αναπτύξω ικανότητες τέτοιου είδους,  χάρη και γοητεία! Το σκέφτομαι εάν θα κρατήσω το συγκεκριμένο μάθημα.

Το άλλο μάθημα τώρα είναι εξαιρετικό! Διοίκηση μικρών επιχειρήσεων! Σε κάποια φάση θα ξεκινήσω τη μικρο-μεγάλη επιχείρηση που έχω στο μυαλό μου, για λόγους πολλά διαφορετικούς που κάποιος θα ανέμενε. Ήθελα να έχω κάποια καθοδήγηση, κάποια επαφή με άλλους επιχειρηματίες. Η επιλογή του μαθήματος αυτού ήταν από τις καλύτερες πρώτες κινήσεις! Ο καθηγητής εξαιρετικός και οι συμμαθητές μου επί το πλείστον σοβαροί και με στόχους! Η καλύτερη παρέα που θα μπορούσα να έχω αυτή τη φάση της απόπειράς μου να γίνω "επιχειρηματίας" (ελεύθερος επαγγελματίας θα έλεγα καλύτερα).


Ερώτηση:  "Γιατί θέλεις να κάνεις δική σου επιχείρηση;"
Λογική απάντηση: "Επειδή θέλω να φκάλω λεφτά και να δημιουργήσω!"
(Δική μου απάντηση που δεν την λέμε δημοσίως): "Επειδή έμαθα ότι παίζει ο κόσμος να τελειώσει το 2012, και δεν θέλω τα τελευταία 2 χρόνια της ζωής μου να ξυπνώ που τα χαράματα και να αγχώνουμαι για τις δουλειές άλλων που φκάλλουν εκατοντάδες χιλιάδες, κι εγώ να πιάνω πολλά λίγα. Το 2013 θα αναθεωρήσω!".

6 σχόλια:

  1. Καταρχήν θα πρέπει να βιαστείς... έχεις μόνο ένα χρόνο και οχι δυο... υπάρχει και μια προφητεία που λέει ότι θα μας επιτεθούν εξωγήινοι στο τέλος του μήνα... βιάστου λοιπόν μην το καθυστεράς... :)

    Συμφωνώ μαζί σου και είμαι διατεθειμένος να σε υποστηρίξω... με όποιο τρόπο μπορώ... πάντα θα είμαι στη διάθεση σου για συζήτηση ανταλλαγή απόψεων... κάνω και εγώ παρόμοιες σκέψεις... αλλά για οικονομικούς λόγους θα το καθυστερήσω λίγο... όχι πολύ.

    Που γράφτηκες? Στα επιμορφωτικά?

    Τι σας διδάξανε στο μάθημα?

    Και επειδή εννοούσα το ότι θα σε υποστηρίξω... τώρα που είσαι μαθήτρια... πρέπει να σου δώσω και κατ' οίκον εργασία...

    1. Να μου εξηγήσεις τι είναι το logical incrementalism

    2. Θέλω να μου εξηγήσεις τι είναι το real option

    3. Ρίξε του μια ματιά:
    http://www.xeniosthrasyvoulou.com

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ φοβάμαι ότι θα περάσει και το 2012 και τίποτε δεν θα γίνει!

    Κανονικά κάτι απο εξωγήινους έπρεπε να έχουμε πριν το τέλος αυτού του χρόνου - τώρα να δούμε :P.

    Στα επιμορφωτικά ναι. Ήταν περισσότερο μάθημα γνωριμίας. Δεν ξέρω αν έμαθα κάτι συγκεκριμένο ακόμα, αλλά νιώθω ότι είμαι σε καλά χέρια. Δεν θα κάνουμε πολλή θεωρία, από ό,τι κατάλαβα. Την κατ' οίκον εργασία άλλη ώρα :). Στις 2 το πρωί δεν μπορώ να διαβάζω! Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον..
    Εσύ με τι καταπιάνεσαι (αν επιτρέπεται);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαι τοκογλύφος... και μάλιστα τοκογλύφος με ειδίκευση στο κουμάρι... :) (Μεταφορικά μιλώντας φυσικά)

    Αν εννοείς αν είμαι σχετικός με την Διοίκηση επιχειρήσεων... ναι είμαι... έχω πτυχίο στη διοίκηση επιχειρήσεων...

    Έχω και άμεση εμπειρία σε διάφορους τομείς του κλάδου... όπως π.χ. την εξυπηρέτηση πελατών, το μάρκετινγκ, τα λογιστικά, την παροχή επιχειρηματικών συμβουλών κτλ

    Αυτό το οποίο κάνω τώρα δεν έχει άμεση σχέση με το θέμα... έχει όμως έμμεση.

    Όλα αυτά δεν με κάνουν ειδικό... προφανώς όμως... ξέρω πιο πολλά από σένα (η μάλλον νομίζω οτι ξέρω) ... και για αυτό θα σε προπονήσω... :)

    Με λίγα λόγια εγώ θα είμαι ο κος Μιγιάκι και εσύ θα είσαι το karate kid... :)

    Τα θέματα που σου είπα, είναι για δική σου πληροφόρηση και ίσως θέματα για μεταξύ μας συζήτηση.

    http://www.investopedia.com/terms/r/realoption.asp#axzz1cqZjLQ3U

    http://www.businessdictionary.com/definition/logical-ιncrementalism.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχα, μπορώ να πω ότι μου έφτιαξες την μέρα από το πρωί που διάβασα το σχόλιό σου!

    Θα διαβάσω, υπόσχομαι - σίγουρα όχι σήμερα, και σίγουρα όχι όσο είναι μέρα!

    Σίγουρα είσαι πιο ειδικός, αφού δεν είχα καμία επαφή με όλα αυτά.

    Θα γράφω για τα μαθήματα τότε, να μπορείς να παρακολουθείς την πρόοδό μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. It's a deal...

    Πρέπει να κανονίσουμε μια μέρα να έρθεις σπίτι μου για να το βάψεις (όπως κάνανε και στο karate kid) και να κανονίσουμε και μία μέρα να έρθεις για να μου γυαλίσεις με κερί το αυτοκίνητο (όπως και στο έργο)...

    ... το τι σχέση έχει το waxing και το μπογιάτισμα με την διοίκηση επιχειρήσεων θα σου το εξηγήσω όταν θα τα τελειώσεις... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχα! ναι, αυτό να κάνουμε :P. Είμαι σίγουρη ότι θα τα μάθω όλα με το waxing!

    ΑπάντησηΔιαγραφή