--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) επανεκκίνηση (1) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Σάββατο, 12 Νοεμβρίου 2011

Υπομονή, επιμονή

Στο μάθημα της Πέμπτης είπαμε αρκετά πράγματα.

Ο καθηγητής έθιξε και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει μια γυναίκα όταν αποφασίσει να γίνει επιχειρηματίας.

Δεν λέω μεγάλα λόγια (παρόλο που σιγά σιγά πρέπει να ξεκινήσω να τα λέω). Δεν λέω ότι θα γίνω μεγάλη και τρανή. Θέλω απλά να ζω μια αξιοπρεπή ζωή και να δημιουργώ. Είναι γεγονός ότι για κάτι τέτοιο δεν αρκεί να κουρέψεις τα μεγάλα υλιστικά σου όνειρα. Πρέπει να βρεις τη χρυσή τομή, ανάμεσα στα θέλω και στα μπορώ.

Δεν είμαι έτοιμη ακόμα, αλλά θα επιμένω. Το καταλαβαίνω ότι δεν είμαι έτοιμη επειδή δεν περνά εβδομάδα που να μη σκεφτώ ότι αν διάλεγα άλλο μονοπάτι στη ζωή μου, τώρα θα ήμουν σε καλύτερη οικονομική κατάσταση.

Φυσικά αυτές τις σκέψεις δεν θα τις έκανα εάν οι συνθήκες στη ζωή μου ήταν όπως ήταν πριν 2 μήνες. Τώρα αντιμετωπίζω μεγαλύτερες προκλήσεις. Το μόνο που μου λείπει είναι ένας άνθρωπος να με ακούει και να με στηρίζει - ψυχολογικά και μόνο. Προς το παρόν πρέπει να μαζεύω ό,τι δυνάμεις μου απομένουν και να δίνω δύναμη σε αυτούς που τη χρειάζονται περισσότερο αυτή τη στιγμή από μένα.

Είμαι άραγε μια αστείρευτη πηγή δύναμης; Το ελπίζω, γιατί θα χρειαστεί αρκετός καιρός μέχρι να αρχίσω κι εγώ να αντλώ δυνάμεις από αλλού.







3 σχόλια:

  1. Κάποτε ένιωθα σαν αεροπλάνο που έπεφτε... πήρα δύναμη και απογειώθηκα πάλι όταν συνειδητοποίησα ότι ακόμη είχα πολλά όνειρα να κυνηγήσω...

    Για τι άλλα θέματα μιλήσατε στο μάθημα?

    Βρήκες ώρα να διαβάσεις τα δυο definitions που σου είπα? Αν δεν βρήκες δεν πειράζει... μπορώ να σου πω τα ηθικά διδάγματα εγώ :)

    Σου αρέσει το κόκκινο κρασί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είπαμε πολλά στο μάθημα, περισσότερο για τους λόγους επιτυχίας ή αποτυχίας μιας επιχείρησης. Αυτό που κατάλαβα είναι και ο τίτλος της ανάρτησης μου :).

    Είναι ωραίο να έχεις όνειρα, και να έχεις τη δύναμη και την επιθυμία να τα κυνηγήσεις.

    Αυτή η εβδομάδα ήταν από τις χειρότερες, από άποψη χρόνου - άρα δεν διάβασα τίποτα!!!! :) Μια μικρή περίληψη θα βοηθούσε.

    Δεν μου αρέσει πολύ το κρασί. Προτιμώ το μαρτίνι, μου προκαλεί λιγότερους πονοκεφάλους! :)

    Ευχαριστώ.. (που ρωτάς) :).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βασικά το νόημα τους είναι το ίδιο με τον τίτλο της ανάρτησης σου :)

    Logical incrementalism: Κάνεις τα πάντα με μικρά βήματα. Δεν προσχεδιάζεις τίποτε από την αρχή... απλά προχωράς... μαθαίνεις... αναθεωρείς και πάλι προχωράς...

    Βασικά προχωράς με τα μάτια ανοικτά και παρατηράς τον περίγυρο για να εκμεταλλεύεσαι τις ευκαιρίες. Δεν μένεις με τα μάτια καρφωμένη σε ένα συγκεκριμένο στόχο.

    Τα real options απλά σημαίνουν ότι οι επιλογές έχουν αξία. Δηλαδή αν κάνεις μια μικρή "πειραματική" επένδυση και τελικά αυτή η επένδυση δεν πάει καλά... τότε δεν έχασες και τίποτα.

    Αν όμως κάνεις μια μικρή "πειραματική" επένδυση και αυτή πάει καλά... τότε θα έχεις την επιλογή να επενδύσεις περισσότερα κεφάλαια και περισσότερο χρόνο.

    Εμ... martini... Ποία μάρκα σου αρέσει περισσότερο?

    Και εγώ σε ευχαριστώ (... που απαντάς) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή