--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2011

Αυτοκριτική

Έχω μια πολλά άσχημη συνήθεια. Σε τακτά χρονικά διαστήματα κάνω μια παύση από τη ζωή μου και κάνω μια αξιολόγηση.

Προσπαθώ να είμαι όσο πιο αυστηρή γίνεται. Νομίζω ότι κανείς δεν είναι τόσο αυστηρός μαζί μου όσο εγώ, αυτό είναι το σωστό... νομίζω.

Στους περισσότερους τομείς, ακόμα και με τα λάθη μου νομίζω πάω καλά. Το "πάω καλά" μπορεί να ερμηνευτεί με πολλούς και διάφορους τρόπους.

Επαγγελματικά νομίζω ότι έφτασα σε ένα καλό σημείο από το οποίο μπορώ να πάω ακόμα πιο ψηλά. Το διαπιστώνω κάθε φορά που συναντώ συναδέλφους - αυτούς τελοσπάντων που ασχολούνται με το ίδιο επάγγελμα.

Οι περισσότεροι απλά διασκεδάζουν τις εντυπώσεις. Ξέρουν λίγα και συμπεριφέρονται σαν να και ξέρουν πολλά. Εδώ έχω ένα μικρό πρόβλημα στην προώθηση του εαυτού μου ως ικανού επαγγελματία. Δεν μπορώ το λαφαζανιό. Δυστυχώς όμως σε ένα κόσμο όπου κανένας δεν γνωρίζει πολλά, κανένας δεν μπορεί να αναγνωρίσει τους λίγους που γνωρίζουν κάτι περισσότερο από τους υπόλοιπους. Είναι τρομακτικό που (κάθε φορά) συνειδητοποιώ ότι όταν πρόκειται να συνεργαστείς με υπαλλήλους (ιδίως στο δημόσιο ή ημικρατικό τομέα) το μόνο που ενδιαφέρει τους περισσότερους λήπτες της υπηρεσίας που έχεις να προσφέρεις, είναι η έγκαιρη έκδοση του τιμολογίου.

Γι' αυτό σαν μελλοντικός επιχειρηματίας αποφάσισα ότι θα στοχεύσω σε μικρές επιχειρήσεις, όπου αυτός που θα πληρώσει θα είναι ο άμεσος χρήστης του προϊόντος.

Ξέφυγα εντελώς.. είναι πιο εύκολο να μιλάς για τη δουλειά - γιατί πάντα μπορείς να ελπίζεις ότι τα πράγματα θα πάνε καλά για τις δουλειές. Ακόμα και στην χειρότερη φάση να είμαι επαγγελματικά δεν πτοούμαι! Έμαθα ότι τα λεφτά κερδίζονται, και αυτό το κρατώ.. και με κρατά!

Αυτοκριτική πρέπει να κάνω για το πώς χειρίζομαι τα συναισθηματικά μου. Το ομολογώ ότι δεν κατάλαβα ποτέ τους άντρες. Είναι στα πλαίσια του μεταφυσικού το πώς μπορώ να προβλέψω τις κινήσεις του οποιουδήποτε άντρα, χωρίς ποτέ να καταλάβω τη ψυχολογία του. Τρελλό, πραγματικά.

Κάμνω πολλά λάθη (προφανώς). Κάποια τα αναγνωρίζω. Είμαι υπερβολικά πρόθυμη.. δεν είναι καθόλου σωστό αυτό. Πρόθυμη να βοηθήσω, να υποστηρίξω... Τους φρικάρει αυτό νομίζω. Βασικά φρικάρουν όταν κάνεις οτιδήποτε άλλο από αυτό που περιμένουν ότι θα κάνεις.

Κάποιες φορές είναι αστείο. Θυμάμαι μια φορά που έβγαινα 2-3 εβδομάδες με κάποιο, ο οποίος λόγο δουλειάς είχε περιορισμένο χρόνο, και αναβολή πάνω στην αναβολή. Εγώ δεν έκανα παράπονα, επειδή καταλάβαινα. Τον τρέλλανε αυτό όμως. Μια καλή μέρα άρχισε να παραπονιέται ότι δουλεύει πολλές ώρες, ότι κουράζεται, ότι τον εκμεταλλεύονται και πάνω σε αυτή τη κουβέντα του είπα ότι πρέπει να σκεφτεί πώς θα το χειριστεί επειδή δεν μπορεί να γίνεται αυτό συνεχώς, θα εξαντληθεί! Άρχισε τότε να αντιδρά σαν να και του μουρμουρούσα για μήνες να παρατήσει τη δουλειά του. Μετά έκανε αυτό που έκαναν οι τελευταίοι 3 άντρες με τους οποίους έβγαινα και το πράγμα έδειχνε να έχει προοπτικές.

Σταμάτησε να μου μιλά! Την πρώτη φορά που έγινε κάτι τέτοιο ομολογώ ήταν σοκαριστικό. Τη δεύτερη φορά το χειρίστηκα μια χαρά. Και την πρώτη φαινομενικά μια χαρά το χειρίστικα! Πάντα είμαι κυρία στις χυλόπιττες. Τις δέχομαι με αξιοπρέπεια! Απλά την πρώτη φορά πληγώθηκα, επειδή δεν περίμενα τόσo άσχημη συμπεριφορά. Δεν υπήρξε καβγάς, δεν υπήρξε συζήτηση. Απλά σταμάτησε, δεν απαντούσε τηλέφωνα (μετά τις 2 προσπάθειες σταμάτησα φυσικά - τι 2 τι 22 αναπάντητες! αν δεν έχει πρόθεση να πάρει πίσω, δεν πρόκειται).

Απομυθοποίησα την αγάπη και τον έρωτα. Κάθε φιλί είναι ξεχωριστό, δεν έχει σημασία πόσα φιλιά δίνεις. Δεν έχω κολλήματα με αυτά. Ίσως τα πιο ωραία φιλιά ήταν αυτά που συνέβησαν μόνο μια βραδιά, επειδή δεν πρόλαβαν να με πληγώσουν.

Δεν μεμψιμερώ. Δεν είμαι πληγωμένη και κλαμένη. Πληγώθηκα αρκετές φορές, αλλά επουλώθηκα και πλέον χειρίζομαι τα πράγματα πιο ψύχραιμα. Δεν θα με βρεις στα πατώματα για κανένα.

Ντάξει, δεν είναι εντελώς αλήθεια αυτό. Η στιγμή της αλήθειας. Δεν είμαι καλά, έχει μέρες τώρα. Σήμερα ξεχάστηκα σε κάτι επαγγελματικές συναντήσεις και αποστασιοποιήθηκα λίγο από.. το  πάτωμα. Για τέταρτη φορά, κάποιος με τον οποίο βγαίνω αποφασίζει να σταματήσει να μου μιλά χωρίς προειδοποίηση. Σίγουρα κάποιο λάθος κάνω! Μετά τη δεύτερη φορά παύει να είναι σύμπτωση, αλλά είναι σύμπτωμα. Μακάρι να μπορούσα να ξέρω τι είναι αυτό που τους διώχνει, αλλά και τι είναι αυτό που τους κάνει να πιστεύουν ότι μπορούν απλά να σταματήσουν να μου μιλούν, και καθάρισαν.

Αυτή τη φορά είναι διαφορετικό. Σε αυτή τη περίπτωση τόλμησα να πω πράγματα που δεν πίστευα ότι θα λέγονταν από τα δικά μου χείλη. Παρασύρθηκα..; ίσως. Δεν ξέρω. Όλα γίναν τόσο γρήγορα που ... δεν ξέρω. Δεν αξίζω ούτε ένα "δεν μου κάνεις"...; Δεν αξίζω ούτε ένα αντίο; Τόσο δύσκολο είναι; .. Στα άλλα λόγια τα μεγάλα δεν δυσκολεύτηκε. Στις 4 αναπάντητες σταμάτησα (ίσως έπρεπε να σταματήσω από την πρώτη).  Ευτυχώς δεν έστειλα κανένα από τα μηνύματα που ξεκίνησα να γράφω.



Θα μου περάσει.. ναι; .. σίγουρα.



3 σχόλια:

  1. Ναι θα σου περάσει. :)

    Μεταξύ μας όμως ψιλο φταίς γιατί απο οτι κατάλαβα πας και μπλέκεις με την κάθε κακιά αδερφή (δηλαδή τον κάθε κομπλεξικό gay)

    Γεωργία μου ήρθα να σε αποχαιρετήσω.

    Θα σταματήσω να ασχολούμαι με τα μπλόγκς. Δύσκολο να σου εξηγήσω το γιατί. Το βαρέθηκα. Δεν με τραβάει πια

    Σου εύχομαι ότι καλύτερο και να πραγματοποιηθούν όλα σου τα όνειρα.

    Η τελευταία μου ανάρτηση θα είναι οι φωτογραφίες που σου υποσχέθηκα ... δωσε μου λίγο καιρό όμως γιατί δεν έχω ελεύθερο χρόνο αυτό τον καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :( φεύγεις; ... να περνάς που και που...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν θα σου χαλάσω το χατήρι.. σου χρωστάω και τα λουλούδια... είσαι και αδελφούλα τώρα... δεν γίνεται να σε αφήσω έτσι... σωστά;

    Πως πήγε το μάθημα μας αυτή τη βδομάδα;

    Όνειρα γλυκά... σαν εμένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή