--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Σάββατο, 19 Νοεμβρίου 2011

Νεκατωμένα

Κτες πήγα στο μάθημα. Δεν μου άρεσε και τόσο. Ήταν πολύ πιο θεωρητικό από ότι θα μου άρεσε. Για να είμαι και δίκαιη, να πω ότι κτες δεν είχα και την καλύτερη διάθεση.

Αλλά πάλι, το μάθημα δεν ήταν και τόσο καλό. Μιλήσαμε για στρατηγικές και στόχους. Δεν αναφέραμε ούτε στρατηγικές, ούτε στόχους.. ήταν όλα πολύ γενικά.

Απόψε βγήκα με τους παλιούς μου συνάδελφους (από τη δεύτερη μου δουλειά).

Η δεύτερή μου δουλειά ήταν η αιτία (καθαρά αιτία, και όχι αφορμή) να αποφασίσω να κάνω κάτι δικό μου. Αυτό έγινε το έτος 2009. Τέλος του 2009, Νοέμβριο. Σήμερα έμαθα ότι δεν πάει καλά. Αναμενόμενο - αλλά πάλι απογοητεύτηκα. Τόσοι δουλέψαμε για εκείνοι την εταιρεία - η δουλειά μας δεν αξιοποιήθηκε καθόλου.

Από την άλλη λιγότερος ανταγωνισμός στην αγορά.

Να τα αφήσω αυτά όμως τώρα, δεν έχουν σημασία. Σήμερα μου μίλησε το πρόσωπο. Μετά από μια εβδομάδα αποφάσισε να σπάσει τη σιωπή του. Με μεγάλη απογοήτευση διαπιστώνω ότι μιλά μου επειδή θέλει να με ρωτήσει κάτι (άσχετο με μας).

I m a fool for love. Αυτό είναι σίγουρο. Όταν νιώσω ότι κάποιος μπορεί όντως πραγματικά να με αγαπάει, γεμώνουν τα μάθκια μου. Δεν συμβαίνει συχνά φυσικά αυτό, δύσκολα μπορεί κάποιος να με κάνει να το πιστέψω. Παιδικά σύνδρομα, τίποτα το παράξενο. Έχει καιρό που έπαψα να είμαι 16 χρονών. Δεκαετία και βάλε. Τα πολλά μωρέματα εν χωρούν σε ένα φλερτ, έν έχω έτσι υπομονή και έτσι μεταξύ μας, εν έχω τον χρόνο.

Κτες είχα μια συζήτηση με ένα φίλο, εάν για να είσαι σε μια σχέση πρέπει να είσαι ερωτευμένος. Δεν βιάστηκα να απαντήσω. Ρώτησα απλά: "Τι σημαίνει ερωτευμένος;". Δεν καταφέραμε να καταλήξουμε κάπου. Συζητώντας με τον συγκεκριμένο φίλο είναι πάντα χαώδες. Τις παραπάνω φορές δεν καταφέρνουμε να πούμε μια ολόκληρη πρόταση και αλλάζουμε θέμα.

Τι σημαίνει ερωτευμένος; Από όσα έζησα και ξέρω, ερωτευμένος σημαίνει τρελλός. Βάσει αυτού του ορισμού, τον ερωτεύτηκα τον ηλίθιο. Τόση τρέλλα θεέ μου. Άφησα τα πάντα στη μέση, απλά για να μπορώ να τον βλέπω. Έκλεινα τα μάτια μου και ευχόμουν να ήταν δίπλα μου. Σε κάθε μου σκέψη, σε κάθε μου κίνηση - ήταν εκεί. Προσπαθούσα να σκεφτώ τρόπους για να μπορώ να τον βλέπω όσο πιο συχνά γίνεται. Πελλάρες. Αν ήταν λίγο ώριμος, λίγο συνετός.. αν ήταν αληθινός. Ήρθε η ώρα που πρέπει να συγχωρέσω τον εαυτό μου για την τρέλλα που έκανε. Πρώτη φορά αφέθηκα τόσο, χωρίς άμυνες, χωρίς σκέψεις, χωρίς αναστολές - και είχα ένα εκατομμύριο λόγους να κάνω πίσω από την αρχή.

Το τραγικό είναι ότι μισή σημασία να μου έδινε και θα μπορούσε να με κέρδιζε και πάλι.. αλλά έκανε ακριβώς το αντίθετο. Ευτυχώς (τελικά). Αυτός ο έρωτας είναι μεγάλη .. Να το βλέπω μπροστά στα μάτια μου ότι με κοροϊδεύει και να μην μπορώ να το πιστέψω. Σε παλαβώνει τελείως. Ερωτεύτηκα, χωρίς λόγο και αφορμή. Δεν μπορώ να το χωνέψω. Μου απαγορεύω για ένα χρόνο να ξανακάνω αυτό το λάθος.

Να τα γράφω όλα αυτά, και να σκέφτουμαι ταυτόχρονα πόσο ωραία θα ήταν (μαγικά, υπέροχα) εάν ήταν δίπλα μου, να με κρατούσε αγκαλιά. Παράνοια. Χρειάζομαι αντιβίωση ή κάτι.

6 σχόλια:

  1. Χθες έκανα και εγώ το πρώτο μου βήμα για την δική μου δουλειά...

    Για αυτό και σήμερα θα σου τραγουδήσω:

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=a4fAvy7vjtw

    Αν έχεις και εσύ ταλέντο στο τραγούδι όπως και εγώ... θα ήθελες να φτιάξουμε ενα συγκρότημα?

    Τα τραγούδια που σου τραγούδησα είναι αυτά:

    http://www.youtube.com/watch?v=h_UtG0CSQfU&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=hpUrD_YncbQ&feature=related

    και ναι... είναι και τα δυο σχετικά

    χχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με έχει πιάσει μια μανία και όλο θέλω να τραγουδάω... :)

    http://www.youtube.com/watch?v=8O40mzjTLXY&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hey... You have been quiet for so long that I have started getting worried over you... Ok um... I am really sorry about the break up of your relationship... From what you have told me I don't think that the guy deserved you anyway... Sometimes relationships do go sour... Sometimes people we love do not share our feelings... From my perspective you haven't lost anything... you gave love... and not anyone can do this... You were strong enough to love... He was weak enough not to take it... You won from my point of you... Only the strong can afford to fall in love. Anyway I have decided not to close my blog and to keep being here for you... Don't ask me why! I hope you like the flower photos I posted for you... Do you have any suggestions for our next photos? Anyway I hope you are feeling better ... And I hope you don't mind but I have decided not to think of you as my little sister from now on... I have decided that from now on you will be my muse!!!! Oh and just in case your english is not good enough a muse is NOT a mouse ...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. :) don't worry about me. I am always ok, even when I am not!

    I was foolish enough to let go and love, so ..fast .. Jeronimoooo!! :)

    It must 've been love.. but its over now.

    Good call, not closing the blog. Its nice to have a friend around ("big brother" sounds weird).

    :) can't comment on the mouse part .. you have a weird sense of humor! I give you that!

    Your next mission is .. birds! :) Find bird and shoot them! (with the camera).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. And by birds I hope you mean scantily clad ladies... Right?

    ΑπάντησηΔιαγραφή