--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2011

Αλλαγή, ή μάλλον επαναφορά

Ψες βγήκα όπως παλιά.

Μια καινούρια φίλη με κάλεσε να πάω Λευκωσία. Έτσι, γιατί περίεργα την είδα, αποφάσισα να βαφτώ. Σπουδαία τα λάχανα θα έλεγε κάποιος, αλλά ήταν η πρώτη φορά που το έκανα για να βγω.

Δεν ξέρω γιατί.. Την τελευταία εβδομάδα έπιασε με κάτι, θέλω γόβες και φουστανάκια και γενικά κάπως έπαθα μια μετάλλαξη. Νομίζω είναι επειδή για 2 μέρες έβλεπα πολλή τηλεόραση και έπιασα υπερβολική δόση Χριστιάνας (κούκλα, θεά) και Μαρίας (δέστε τους!).

Πέρασα καλά,δεν ένιωθα και πολύ άνετα όμως. Ήξερα μόνο κάποια άτομα από την παρέα, όλοι οι υπόλοιποι άγνωστοι. Η δυνατή μουσική δεν μας άφηνε περιθώρια ούτε καν να γνωριστούμε όλοι στην παρέα.  Είχε πάρα πολλούς άντρες και αυτό το έκανε ακόμα χειρότερο, επειδή ήταν άσχημοι .. όχι απλά η πλειοψηφία... όλοι! όλοι ήταν ασχημοφκιάρτιστοι!!

Μην με παρεξηγείς. Δεν λέω άσχημοι, εννοώντας ότι δεν θα έβγαινα ποτέ μαζί με κάποιο από όλους αυτούς :P, ποτέ η εξωτερική εμφάνιση δεν ήταν κριτήριο (ας μην μιλήσουμε για τα κριτήριά μου όμως). Απλά δεν είχαν αυτή την ομορφιά που σε κάνει να χαμογελάς. Και στη φάση που είμαι εγώ τώρα μόνο αυτό χρειαζόμουν, να δω ωραίους ανθρώπους για να νιώσω όμορφα. Είχε 2-3 κοπέλες που μου άρεσαν όμως.

Προς το τέλος της νύκτας κάποιος από τη παρέα μου ζήτησε το τηλέφωνό μου. Δεν το έδωσα. Τι εντύπωση θα έδινα άλλωστε; Ότι είμαι συναισθηματικά διαθέσιμη; Είναι και καλό παιδί, από αυτούς που θα τους κρατήσεις στο τέλος. Αν κρατηθεί το ενδιαφέρον του και πιο μετά, όταν θα μπορούν να γίνουν όλα σωστά... νομίζω θα είμαι πιο θετική σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Προς το παρόν, πρέπει επιτέλους να κάνω κανένα μεγάλο βήμα!

Σήμερα καθάρισα το δωμάτιο μου και το ερμάρι μου! Ήταν μια πολλά καλή κίνηση για να επανέλθω στον παλιό καλό μου εαυτό!

Καλό Σαββατοκυρίακο!! :)))

3 σχόλια:

  1. Εμ...

    1. Μην ξεχάσεις να μου πεις πια είναι η λίμνη.

    2. ... ... ... ... ... αν θες συμβουλές για το πως να ρίχνεις τους άνδρες σαν τα αμπλελοπούλια ... let me know. :)

    3. Αν νιώθεις ότι δεν βρήκες πλήρως τον παλιό καλό σου εαυτό ακόμη θα μπορούσες να ερθείς και σπίτι μου να καθαρίσεις αύριο? :)

    4. Όνειρα γλυκά σαν εσένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1. http://www.birdlifecyprus.org/index.php?option=com_content&view=article&catid=77:important-bird-areas-ibas&id=134:oroklini-lake&Itemid=86&lang=el

    2. όχι, δεν θέλω. Οι άντρες είναι μπελάς (σε 5-6 μήνες που θα το έχω ξεχάσει, μπορείς να ξαναπροσφερθείς για κανένα σύντομο training)

    3. Καλή προσπάθεια :).

    4. Επίσης!

    Υ.Γ. Ευχαριστώ για τη διάλεξη που μου εισηγήθηκες στην προηγούμενη ανάρτηση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα...

    1. Θα ψάξω να την βρώ.

    2. Θα αλληλοεκπαιδεύσουμε ο ένας τον άλλο. Εσυ θα ρίχνεις άνδρες και εγώ αμπελοπούλια (εμ... εννοώ γυναίκες)

    3. Η πρόταση μου έγινε με γνώμονα αποκλειστικά το δικό σου συμφέρον.

    4. Ναι... τα όνειρα μου ήταν γλυκά σαν εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή