--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Πέμπτη, 22 Δεκεμβρίου 2011

Όνειρο 2

Ξέρω ότι είναι πολλά σπαστικό να σου λαλεί κάποιος τι όνειρο είδε, αλλά το εψεσινό πρέπει να το γράψω για να το θυμάμαι!

Ήμουν με μια φίλη (που την θωρώ όνειρο έχει 1,5 μήνα - και εκανόνισα και είδα την προκτές απλά να βεβαιωθώ ότι όλα εν εντάξει) για εκδρομή στο εξωτερικό - επήαμε Κορέα. (τωρά βόρειο ή νότιο Κορέα δεν ξέρω).

Οι ανθρώποι δεν ήταν ευγενικοί, και δεν μπορούσαμε να ζητήσουμε για πληροφορίες, να πάμε πίσω στο ξενοδοχείο. Τελικά, εμφανίζεται ο ξάδελφός μου και μου λέει ότι έχει ένα φίλο που σπουδάζει εκεί - μαθηματικό, και μπορεί να μας γυρίσει να δούμε τα αξιοθέατα.

Το όνομα του φίλου ήταν Άθως. Δεν ξέρω κανένα Άθω, αλλά στο όνειρο ήξερα 2, αλλά όχι αυτό που θα μας ξεναγούσε.

Ξύπνησα τη φάση που έψαχνα να βω κάρτα του ξενοδοχείου, για να την έχω μαζί μου σε περίπτωση που χαθούμε. Είχε διαφημιστικά/ οδηγούς στα αρμένικα (όχι δεν ξέρω αρμένικα) και στα ελληνικά! Η κοπέλα στην υποδοχή μου μίλησε στα ελληνικά, και μου είπε μπορώ να πιάσω την κάρτα του ξενοδοχείου που είναι στα ελληνικά. Δεν μου έβγαζε νόημα να την πιάσω στα ελληνικά όμως.. και μετά ξύπνησα.

Προφανώς τα έμπλεξα όλα.
Είχαμε μια συζήτηση ψες στην παρέα για ταξίδια, στο βιβλίο διαβάζω για την οροσειρά Άθως, στις ειδήσεις έπαιζε ο θάνατος του Κορεάτη ηγέτη..

Τωρά, ο μαθηματικός και τα αρμένικα δεν ξέρω πώς προέκυψαν!



4 σχόλια:

  1. Τα μαθηματικά τα ονειρεύτηκες γιατί σαν φυσικός πρέπει να τα ξέρεις πάρα πολύ καλά. :)

    Αν έφαγες λαχματζού πρόσφατα τότε εξηγούνται και τα αρμένικα.

    Επίσης σου τονίζω ότι στη Γαλλία υπάρχουνε πολλοί αρμένιοι.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. νομίζω θα καταλάβω/θυμηθώ σε κάποια φάση τι σήμαιναν και τα δύο.

    Δεν είμαι φυσικός εντωμεταξύ :), νομίζω το κατάλαβες, απλά το διευκρινίζω. Μπορεί να είναι και απωθυμένο :).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμμμ... μετά τη καθηγήτρια γαλλικών η επόμενη μου επιλογή ήταν μια φυσικός!

    Βασικά έτσι για να σου πώ το τοπ 10

    1. Γαλλικός
    2. Φυσικός
    3. Σκουπιδιάρισσα
    4. Νεκροθάφτισσα
    5. Ταξιτζίνα
    6. Ποιήτρια
    7. Αδκιασερή
    8. Τοκογλύφισσα
    9. Αστρολόγος
    10. Στριπτιζέρ

    Το μόνο που θα μπορούσε να νικήσει μια καθηγήτρια γαλλικών είναι μια γλυκούλισσα καθηγήτρια αγγλικών που καλεί τις μαθήτριες της σπίτι της για επιτραπέζια παιχνίδια και υπεραμύνεται με πάθος τους βαθμους που βάζει.

    Άντε άρχισα να λέω ασυναρτησίες και για αυτό σου λέω καληνύχτα...

    Όνειρα γλυκά σαν εσένα

    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πιο κοντά στο 7. και στο 9. ;)
    Το 10. νομίζω είναι ευσεβλης πόθος (δικός σου). Αν το σκεφτούμε πιο κβαντικά όμως, είμαι όλα αυτά μέχρι να προσδιοριστεί η πραγματική μου ιδιότητα από τον παρατηρητή (δηλαδή εσένα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή