--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Παρασκευή, 16 Δεκεμβρίου 2011

Αντίστροφες μετρήσεις

Το μάθημα κτες ήταν τέλειο.

Μιλήσαμε για σχέδια δράσης. Ξεκινήσαμε να κάνουμε και ένα παράδειγμα στην τάξη. Κατάλαβα ότι άρχισα να μπαίνω στο νόημα αφού εκπλάγηκα κι εγώ η ίδια με τις ιδέες μου!

Έχω την τάση να εγκλωβίζομαι σε αντίστροφες μετρήσεις. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι για να ξεκινήσω κάτι θέλω να κλείσουν όλες οι εκκρεμότητες πρώτα.

Μετά το πανεπιστήμιο ήταν δύσκολο να έχω αντίστροφες μετρήσεις. Στο νηπιαγωγείο/σχολείο/πανεπιστήμιο μετρούσα αντίστροφα μέχρι τις διακοπές, ή μέχρι το τέλος της σχολικής/ακαδημαϊκής χρονιάς. Όταν έπιασα δουλειά όμως δεν υπήρχε αυτή η έννοια. Ο χρόνος έγινε μια ατέλειωτη γραμμή.

Θυμούμαι την πρώτη μου δουλειά την ξεκίνησα Ιούνιο. Εκείνη τη χρονιά δεν κατάλαβα καλοκαίρι, αφού έπρεπε να προσαρμοστώ σε καινούρια ωράρια, σε καινούριους ανθρώπους και γενικά σε άλλους ρυθμούς.

Το επόμενο καλοκαίρι ήταν το πιο αβέβαιο της ζωής μου. Είχα μια σχετικά πολλά καλή δουλειά και τίποτα για να μετρώ αντίστροφα. Άρχισα να πανικοβάλλομαι. "Τι κάνω στη ζωή μου; Τι θέλω από τη ζωή μου;" ήταν τα βασικά ερωτήματα που στριφογύριζαν στο κεφάλι μου.

Κάθε απόγευμα/βράδυ πήγαινα για καφέ και κωλοβαρούσα. :P. Δεν έβλεπα το νόημα και ξεχνιόμουν βαθμολογώντας τα μωρά που περνούσαν μπροστά μου. Μέσα μου όμως ένιωθα τόσο άχρηστη. Δεν μπορούσα να χωνέψω ότι ήμουν σχεδόν 23 χρονών και η ζωή μου κυλούσε χωρίς αντίστροφες μετρήσεις!
Ζητήσαμε το λογαριασμό και κάναμε χαβαλέ με τον σερβιτόρο που μας περίμενε να φύγουμε για να μαζέψει και να σχολάσει.

Μετά που ανταλλάξαμε 2-3 κουβέντες και πήγε να φέρει τον λογαριασμό, όταν επέστρεψε τον ρώτησα το όνομα του. Η απάντηση του άμεση: γιατί; Χαμογέλασα, δεν περίμενα μια τέτοια αντίδραση. Μου είπε το όνομά του και τον ρώτησα από που είναι. Από την Ρουμανία μου απάντησε, αλλά θα έφευγε από την Κύπρο σε 2 εβδομάδες. "Πού θα πας;" τον ρώτησα χωρίς να σκεφτώ ότι μπορεί να γίνομαι αδιάκριτη. "Δεν ξέρω" μου απάντησε, " Ολλανδία μπορεί, ή να πάω πίσω Ρουμανία" με ένα σικκημέ-τζαι-κόντρα-σούστες-ύφος!

Εκείνη την ώρα ένιωσα ότι δεν γίνεται να τέλειωσαν οι αντίστροφες μετρήσεις στη ζωή μου. Τόσα νέα πράγματα υπάρχουν εκεί έξω που πρέπει να ζήσω. Είναι γεγονός, δεν θα τολμούσα ποτέ να ήμουν έτσι στο σίκκημέ όπως τον φίλο (γίναμε φίλοι στη συνέχεια, ίσως καμιά μέρα να γράψω και την εξέλιξη της ιστορίας) από τη Ρουμανία. Εκείνη τη στιγμή είδα μπροστά μου πόσες μεταλλάξεις θα μπορούσα να υποστώ ακόμα!

Ήταν η αρχή μιας αλλαγής, η οποία συνεχίζεται μέχρι τώρα - είτε βασισμένη σε σχέδια και αντίστροφες μετρήσεις, είτε εντελώς απροσδόκητες εξελίξεις ή και  γνωριμίες.



Πλέον νομίζω ήρθε η στιγμή να αφήσω κατά μέρος τις αντίστροφες μετρήσεις. Νιώθω αρκετά έτοιμη να εμπλακώ σε μια κατάσταση ρευστή και  χωρίς τελειωμό! Αλλά επειδή οι παλιές συνήθειες δύσκολα κόβονται, θα ξεκινήσω με τον νέο χρόνο το σχέδιο δράσης μου!  15 τζαι πόψε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου