--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) επανεκκίνηση (1) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Τετάρτη, 28 Δεκεμβρίου 2011

Διάγνωση

Το διαδίκτυο είναι το χειρότερο εργαλείο όταν θέλεις να μην πας γιατρό και να κάνεις DIY διάγνωση.

Τις περισσότερες φορές καταλήγω σε καρκίνο ή άλλες σοβαρές ασθένειες, όπως μικρό εγκεφαλικό ή ανεύρισμα.

Φυσικά συνήθως είναι πιάσιμο του αυχένα που προκαλείται από τις πολλές ώρες στον υπολογιστή και την κακή στάση του σώματος. Γι' αυτό έχω πονοκεφάλους, ή έντονο στιγμιαίο πόνο στο κεφάλι και σπασμένα αγγεία στα μάτια.

Ανυπομονώ να γίνω αγρότισσα και να μην ξαναχρησιμοποιήσω υπολογιστή!

Το θετικό είναι ότι τα μάτια μου σκούρηναν αρκετά, αυτό σημαίνει ότι μειώθηκαν οι τοξίνες στο σώμα (που όπου να 'σαι θα επανέλθουν λόγω της μαλακίας που μας δέρνει με τα τραπέζια αυτές τις μέρες!).


Πέρασαν πολλές μέρες από την τελευταία φορά που περπάτησα δίπλα από τη θάλασσα. Πρέπει να πάω αυτές τις μέρες. Η θάλασσα με φορτίζει και με βοηθά να συνεχίζω σ' αυτό τον μάταιο κόσμο χωρίς να τρελαίνομαι.

Χρειάζομαι ακόμα καμιά εικοσαριά χρόνια δουλειάς/σκλαβιάς για να μπορέσω να γίνω αγρότισσα με την ησυχία μου. Είμαι πεπεισμένη ότι απλά πληρώνουμε φόρο νιάτων.

Με λύπη διαπιστώνω ότι εξακολουθώ να είμαι εγκλωβισμένη στα θέλω των "άλλων". Ίσως όχι στα θέλω τους, αλλά σίγουρα στ καλούπια τους. Ταυτόχρονα, σαμποτάρω τον εαυτό μου τις τελευταίες εβδομάδες. Πάγωσα τις σκέψεις μου, δεν ξέρω γιατί είμαι έτσι. Το πνεύμα μου έγινε οινόπνευμα και εξατμίστηκε. Κάθετι εμπνευστικό πάνω μου με εγκατέλειψε - και έμεινα σαν κοινή θνητή να αναζητώ λύσεις. (Δεν παλεύεται!!)

Σκέφτου να είσαι εγκλωβισμένος σε ένα άσπρο κουτί, και να φοράς άσπρα ρούχα. Να είσαι ένα με την φυλακή σου, και να μην ξέρεις που σταματά η φυλακή και ξεκινά το σώμα σου. Να μην αναγνωρίζεις τον εαυτό σου - και να μην θέλεις να τον σώσεις.


Η βραχυπρόθεσμή μου μνήμη μπλοκάρισε, και το μόνο που μένει είναι ένας σωρός από ακατέργαστη πληροφορία. Εικόνες και ήχοι να περνούν από μπροστά μου, χωρίς ζωή, χωρίς συναίσθημα - χωρίς σημασία.


Και όλα αυτά να προκαλούνται από ένα πιάσιμο του αυχένα και της πλάτης.. θα κλείσω ραντεβού για μασσάζ σύντομα.



3 σχόλια:

  1. ...πόσο καλά ξέρεις να κολυμπάς?

    Λατρεύω τη θάλασσα.

    Εγώ δεν θέλω να γίνω αγρότης... δεν ξέρω αν μου περνά.

    θέλω να γίνω ψαράς.

    Να σου πω... η ζωή είναι πολύ μικρή... οτι είναι να πάθουμε θα το πάθουμε... για αυτό δεν υπάρχει λόγος να ζούμε μέσα στα άγχη των δόσεων, των λογαριασμών, να τσακωνόμαστε, να αρνούμαστε να μας φιλήσουν κτλ κτλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άρα αφού δεν φέρεις αντίρρηση δεν θα μου αρνηθείς το φιλί σωστά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή