--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Κυριακή, 8 Ιανουαρίου 2012

Ζώδια

Έχω τη συνήθεια να κατηγοριοποιώ ανθρώπους. Είμαι σίγουρη ότι αυτό από τους πολιτικά ορθούς και ευαίσθητους ανθρώπους μπορεί να θεωρηθεί ρατσιστικό, ή σεξιστικό ή κάτι άλλο που τελειώνει σε -ικό.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι κακό να αποκαλέσεις ένα μαύρο, μαύρο , ένα χοντρό, χοντρό ή ένα κοντό, κοντό.

Μου αρέσει να παρατηρώ και να συνδέω χαρακτηριστικά με συμπεριφορές.

Όταν είσαι κοντός, όταν δεν φτάνεις κάτι - η πρώτη σου κίνηση είναι να ψάξεις για μια καρέκλα να σταθείς πάνω. Αν είσαι ψηλός, μπορεί να προσπαθήσεις πολύ περισσότερο να σταθείς στις μύτες των ποδιών σου πριν σκεφτείς την καρέκλα.




Ανέπτυξα ένα μικρό τεστ (που ήμουν 14-15 χρονών ) που με βοηθά να καταλάβω την ψυχοσύνθεση του άλλου κάποια δεδομένη στιγμή. Δεν έχω κάνει μελέτες, ούτε έχω γράψει οποιαδήποτε ανάλυση (υποθέτω αυτό κάνω τώρα) αλλά έτυχε να βρω παρόμοια τεστ μετέπειτα, από εγκεκριμένους επιστήμονες. Το τεστ βασίζεται πάνω σε 3 πράγματα. Χρώματα, αριθμούς και σχήματα. Ζητώ από τον συνομιλητή να μου πει ένα χρώμα, ένα αριθμό και ένα σχήμα. Από τις απαντήσεις του μπορείς να υπολογίσεις την πνευματική κατάσταση στην οποία βρίσκεται την τρέχουσα στιγμή.

Το χρώμα μπορεί να σου δώσει τον βαθμό της εσωστρέφειας/εξωστρέφειας. Ο αριθμός σου δίνει μια ένδειξη της ανασφάλειας, και το σχήμα είναι μια ένδειξη για το πώς ο ίδιος βλέπει τον εαυτό του στο σύνολο.

Παράδειγμα, έντονα χρώματα όπως πορτοκαλί και κίτρινο - αντιπροσωπεύουν κάποιο που μπορεί να υπάρξει στο πλήθος, χωρίς ίχνος αγοραφοβίας. Δεν φοβάται να έχει τα βλέμματα στραμμένα πάνω του.  Αριθμοί όπως το 7, το 11 δείχνουν έλλειψη ανασφάλειας αντιθέτως με το 13, το 26 και κάποτε το 3. Το τρίγωνο δείχνει ότι είναι πολύ ανταγωνιστικός, το τετράγωνο αρκετά ισορροπημένος και ο κύκλος ότι ασχολείται πολύ λίγο με τον υπόλοιπο κόσμο.

Το πήρα ένα βήμα παραπέρα, και άρχισα να συνδέω συμπεριφορές με ζώδια. Πρώτον, επειδή είναι πολύ πιο εύκολο να ρωτήσεις τον άλλο ποιο είναι το ζώδιό του και δεύτερον είναι διασκεδαστική μια συζήτηση περί ζωδίων! Μπορείς να είσαι απόλυτος χωρίς να ενοχλείς κανένα, επειδή ποιος πιστεύει πραγματικά στα ζώδια;; Ακόμα και αν πέσεις πολύ έξω με το ζώδιο, μπορείς να πετύχεις τον ωροσκόπο!

Όταν σταμάτησα να ενδιαφέρομαι για τους ανθρώπους και απλά ήθελα να ανοίξω κουβέντα να περάσει η ώρα, δεν έκανα το τεστ, αλλά ρωτούσα το ζώδιο. Η πραγματικότητα είναι ότι έχω πολλά από τα χαρακτηριστικά του ζωδίου μου και δεν ταιριάζω σχεδόν με κανένα ζώδιο.  (ή μπορεί να είμαι απλά πολλά ιδιότροπη και να με βολεύει να τα φορτώνω στο ζώδιο).


Είναι ωραίο να πιστεύεις σε αυτά τα πράγματα, χωρίς κανένα επιστημονικό υπόβαθρο. Όλη η φύση είναι μια μαγεία που συμβαίνει. Τα αστέρια (αναφέρομαι στα ουράνια σώματα που λάμπουν στον ουρανό τη νύκτα - όχι απαραίτητα άστρα) είναι το πιο όμορφο θέαμα που είδα μέχρι τώρα. Η Αφροδίτη, ο Δίας είναι πανέμορφοι αυτή την περίοδο. Ο Σείριος! εξαιρετικός! Και το φθινόπωρο ο Στάχυς, το μεγαλύτερο άστρο του αστερισμού της Παρθένου είναι πανέμορφο :). Προτιμώ να μισοπιστεύω σε αυτά τα πράγματα (να ξέρω ότι δεν ισχύουν αλλά να μην με ενδιαφέρει) επειδή με κάνουν να νιώθω μέρος αυτού του υπέροχου σύμπαντος.











3 σχόλια:

  1. μπλε το αγαπημένο μου χρώμα

    7 ο αγαπημένος μου αριθμός

    Αυτά θα σου τα έλεγα σίγουρα

    Όσο αφορά το σχήμα μάλλον θα σου έλεγα κύκλο αλλά αν με ρωτούσες το ίδιο πράγμα πολλές φορές μπορεί να σου έλεγα και διαφορετικά σχήματα.

    Και μένα μου αρέσουνε τα άστρα αλλά δεν έχω ιδέα ποιο είναι ποιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :)

    Παρόλο που δεν είναι θέμα αγαπημένου αριθμού ή χρώματος.. το μπλε, το 7 και ο κύκλος περιγράφουν ένα άνθρωπο που δουλεύει "στα σκοτεινά", μακριά από αντιπαραθέσεις και ανταγωνισμό. Με αυτοπεποίθηση και στόχους. Απορροφημένος στον εαυτό του, και δεν επιζητά την αλληλεπίδραση με άλλα άτομα - δύσκολα ζητά βοήθεια.

    Αυτό λέει το τεστ :P.

    google sky map! στο iphone, ή στο adroid. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χχχ

    Αν δεν ζητώ την αλληλεπίδραση με άλλα άτομα τότε γιατί είμαι εδώ?

    Τα υπόλοιπα μου αρέσουν... με κάνουν να φαίνομαι cool και macho για αυτό και θα τα δεχτώ :p

    Η αλήθεια είναι οτι δεν μου αρέσει να βάζω τον εαυτό μου σε καλούπι... δηλαδή θέλω να σκέφτομαι οτι είμαι έτσι... αλλά οταν χρειαστεί μπορώ να γίνω διαφορετικός...

    τελοσπάντων... κάτι μου λέει οτι με ξέρεις καλύτερα απο ότι εγώ

    όνειρα γλυκά πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή