--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Τρίτη, 17 Ιανουαρίου 2012

Συγχρονισμός

Αν και δεν το δείχνω είμαι ρομαντικός άνθρωπος.

Πραγματικά πιστεύω στον έρωτα και στην αγάπη. Μπορεί να θυμώνω με τους άντρες πολλές φορές και να φαίνομαι ισοπεδωτική, αλλά ποτέ δεν ήταν προσωπικό το ζήτημα.

Θυμώνω περισσότερο όταν γίνονται γάροι με άλλες γυναίκες. Την αδελφή μου, τις φίλες μου. Πολλές φορές θυμώνω με τους φίλους, τον αδελφό μου και με τα ξαδέλφια μου - επειδή είναι γάροι. (απολογούμαι στους γάρους).

Τους "δικούς μου" τους άντρες τους συγχωρώ και δεν κρατώ κακία - απλά ντάξει, αν μου ζητήσει καμιά συστατική για κάποιο που φάνηκε γαϊδούρι θα της το πω (παίκτηκε και αυτό το σουρεάλ σενάριο. - Ξέρεις, εν καλός. Εν λίο πελλός (κλαμένος, εγωκεντρικός), αλλά εν σημαίνει ότι θα είναι και μαζί σου έτσι [τελικά πρέπει να ήταν!]).

Παρόλο που έχω κάποιες σχέσεις στο ενεργητικό μου, πρώην είναι μόνο ένας. Οι άλλοι ήταν απλά αποτυχημένες προσπάθειες σχέσης. Τώρα θα μου πεις, και με τον πρώην αποτύχαμε για να χωρίσουμε.


Ναι, αλλά με το που χωρίσαμε δεν καταργήθηκαν οι όμορφες στιγμές που ζήσαμε μαζί, σε αντίθεση με όλους τους άλλους που μετά τον χωρισμό σαν να μην υπήρξαν ποτέ. Δεν ζήλεψα ποτέ μετά από χωρισμό. Δηλαδή να δω κάποιο που είχαμε κάτι με άλλη και να νιώσω ζήλια.


Πριν κάποια χρόνια, είχα περάσει μια όμορφη ιστορία με ένα πελλό. Δεν κράτησε πολύ καιρό το φλερτ, μόλις δυο μήνες. Με χώρισε (στα γενέθλιά μου από το τηλέφωνο) χωρίς να μου εξηγήσει γιατί (μετά από 3 μήνες που ξαναμιλήσαμε μου είπε ότι ζήλευε επειδή ήταν μακριά - σπούδαζε εξωτερικό), και μετά (όταν ήρθε Κύπρο) άρχισε τις ζήλιες. Δεν μπορώ να καταλάβω τους άντρες. Δε με θέλεις; Προχωρώ. Γιατί να περιμένει κάτι άλλο δηλαδή; Μου είπε πολλά πράγματα που με πλήγωσαν τότε, αλλά τώρα τα βρίσκω αστεία.


Κάθε έξι μήνες για 2 χρόνια μου έστελνε λουλούδια και ήθελε να τα βρούμε. Σταμάτησα να του απαντώ τα τηλέφωνα αλλά αυτός απτόητος. Έστειλε μου και ένα γράμμα λέγοντάς μου ότι με αγαπά (πρώτη φορά μου είπε κάτι τέτοιο).  Είναι απίστευτο μέχρι πού μπορεί να φτάσει ένας άντρας για να ικανοποιήσει τον εγωισμό του. Μετά από το γράμμα του τηλεφώνησα και του εξήγησα για ακόμα μια φορά ότι τελείωσε (πριν 2 χρόνια). Δεν είναι ότι δεν τον ερωτεύτηκα τότε, αλλά ξέρεις πώς είναι αυτά τα πράγματα. Σήμερα είσαι ερωτευμένος, αύριο ποιος ξέρει;


Να μην τα πολυλογώ (ήδη πολυλόγησα) 6 μήνες μετά από αυτό το τηλεφώνημα, μια νέα φίλη της παρέας μας κάλεσε Λευκωσία για φαγητό. Ήμασταν καμιά δεκαριά άτομα και περιμέναμε την κολλητή της - θα ερχότανε με τον νέο της φίλο. Έρχεται πρώτα η κοπέλα, ενώ ο φίλος της προσπαθούσε να βρει πάρκινγκ. Μετά από 3-4 λεπτά εμφανίζεται ο φίλος! και ναι, ήταν ο τύπος που μου έστελνε λουλούδια. Μου είπε ένα "χαίρω πολύ". Του είπα κι εγώ "χαίρω πολύ" και βγάλαμε την νύκτα. Λογικό ήταν, τι να έλεγε ο άνθρωπος.



Σπατάλησα πολύ χρόνο από τη ζωή μου μέχρι τώρα για τους έρωτες και τα φλερτ. Πιστεύω ότι όλα είναι θέμα συγχρονισμού. Με όσους είχα κάτι μέχρι τώρα και δεν πέτυχε πραγματικά νιώθω ότι γλίτωσα. Δεν ταίριαζα με κανένα από αυτούς, παρόλο που υπήρξαν φορές που ήμουν έτοιμη να συμβιβαστώ. (επειδή είμαι αθεράπευτα ρομαντική).


Τις τελευταίες δυο μέρες μου στέλνει μηνύματα ένας φίλος. Εγώ τον θεωρούσα φίλο μέχρι τώρα. Ναι, ξέρω.. δεν υπάρχει φιλία μεταξύ άνδρα και γυναίκας. Αλλά εγώ όταν βάλω κάποιο στο friend zone και επιχειρήσει να βγει από εκεί, τότε απλά βγαίνει από το friend zone - παύει να είναι φίλος δηλαδή. Τα μηνύματά του είναι ύποπτα, βασικά μου την πέφτει. Το ίδιο έκανε πριν 3 χρόνια [όταν δεν ήταν ακόμα στο friend-zone], και τράβησε πίσω την τελευταία στιγμή. Λυπάμαι αλλά δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Όποτε νιώθει κάποιος μόνος του να ψάχνει στο παρελθόν του να βρει τη γυναίκα που "τον καταλάβαινε", ή την γυναίκα "που δεν του έκατσε".

 ["Ο μόνος τρόπος να βεβαιωθείς ότι ένας άντρας δεν θα σε ξαναενοχλήσει είναι να χωρίσεις αφού του κάτσεις" - νομίζω ισχύει. Αν δεν του κάτσεις εν ταράσσει (χωρίς να σημαίνει ότι δεν έχει και 2-3 άλλα πράματα παράλληλα).]

Πάντα με συγκινεί ο μονόλογος σκέψης της Marion στο Two days in Paris, που στις πρώτες δέκα γραμμές περιγράφει με απόλυτη ακρίβεια αυτό που νιώθω όταν κάτι χαλά.. και στις τελευταίες τέσσερις αυτό που πιστεύω θα έρθει - στην ώρα του.

Marion:
It always fascinated me how people go from loving you madly to nothing at all, nothing. It hurts so much. When I feel someone is going to leave me, I have a tendency to break up first before I get to hear the whole thing. Here it is. One more, one less. Another wasted love story. I really love this one. When I think that its over, that I'll never see him again like this... well yes, I'll bump into him, we'll meet our new boyfriend and girlfriend, act as if we had never been together, then we'll slowly think of each other less and less until we forget each other completely. Almost. Always the same for me. Break up, break down. Drunk up, fool around. Meet one guy, then another, fuck around. Forget the one and only. Then after a few months of total emptiness start again to look for true love, desperately look everywhere and after two years of loneliness meet a new love and swear it is the one, until that one is gone as well. There's a moment in life where you can't recover any more from another break-up. And even if this person bugs you sixty percent of the time, well you still can't live without him. And even if he wakes you up every day by sneezing right in your face, well you love his sneezes more than anyone else's kisses.





3 σχόλια:

  1. Ξέρω πως θα κάνεις ένα άνδρα να μην σε ξαναενοχλήσει... να τον ξυπνάς κάθε πρωί με ένα φταίρνισμα στο πρόσωπο... :)

    Κοίτα, εν μέρει καταλαβαίνω τα trust issues σου κάποια στιγμή όμως θα πρέπει να κάνεις το leap of faith και να αφεθείς... στο κενό...

    Άσχετο... αλλά θέλεις να σου γράψω ένα ερωτικό γράμμα?

    Όνειρα γλυκά και πάλι χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν καταλαβαίνω πού εντόπισες τα trust issues :P. Διαφώτισέ με σε παρακαλώ. Πάντα στο κενό καταλήγω, και δεν με ενοχλεί να κάμνω βήματα, αλλά δεν το βρίσκεις εντελώς απαράδεκτο να σου την πέφτει κάποιος που σε ξέρει χρόνια, επειδή έτσι αποφάσισε; Σκέφτου ότι πέρασαν 6 μήνες από την τελευταία φορά που βρεθήκαμε.

    Άσχετο, έχεις δίκαιο - αλλά νομίζω είναι ωραία ιδέα! :) Θα στο βαθμολογήσω! (μόνο μην κάνεις αναφορές σε κοκκινομάλλες γαλλίδες - κάνε το πιο πιστευτό!). Ανυπομονώ! :) - Αν μου αρέσει θα ανταποδώσω! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή