--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2012

Το δεύτερο βιβλίο

Προχθές άρχισα το δεύτερο βιβλίο - συνέχεια του πρώτου που τέλειωσα πριν κάτι μέρες. Τελικά το δεύτερο βιβλίο είναι αυτό που θα είναι διαφωτιστικό για τους Έλ.

Το δεύτερο βιβλίο είναι πολύ πιο ενδιαφέρον από το πρώτο, αφού είμαι στο τέταρτο κεφάλαιο και η αγωνία κορυφώθηκε - δεν θα διαβάσω σήμερα όμως, πρέπει να δουλέψω.

Κάπου ανέφερε τα  Ακκασικά Αρχεία. Τείνω στο να πιστεύω τα μεταφυσικά για προσωπικούς λόγους. Επίσης θεωρώ ότι τα όνειρα είναι μια πολύ σημαντική συνιστώσα για την αυτογνωσία, και έτσι προσπαθώ να είμαι παρούσα στα όνειρά μου - με απλά λόγια, να τα θυμάμαι.

Σε κάποια φάση μεταφερθήκαμε και στην αρχαία Ελλάδα - λίγο πριν τον Τρωικό πόλεμο. Περιττό να σας πω ότι εν πελλάρες που μας μαθαίνουν στο σχολείο. Άκου να μας λεν ότι ο Αγαμέμνονας είχε συμφέροντα οικονομικά και με αφορμή την κλοπή της Ελένης από τον Πάρη, είπε του Μενέλαου να κάμουν εισβολή στην Τροία! Πελλάρες. Απλά, στην Τροία, μετά την βύθιση της Ατλαντίδας - κατέφυγαν οι Οφιογενείς, όσοι επέζησαν δηλαδή , και διέφθειραν τους Τρώες! Έτσι οι Έλληνες εκμεταλλεύτηκαν την θεόσταλτη αφορμή (κλοπή της Ελένης)  για να εξοντώσουν τους ύπουλους Οφιογενείς! :)

(Υπενθυμίζω ότι είναι μυθιστόρημα, μην παρασύρεστε! :P)

Αρέσκει μου ο τρόπος που τα δένει όλα σε αυτό το βιβλίο, και ανακαλύπτω και πολλά πράγματα (ψάχνοντας λέξεις και φράσεις που εμφανίζονται στο βιβλίο).




Αύριο το βράδυ μην ξεχάσετε να βγείτε και λίγο έξω, να δείτε το έξοχο βόρειο σέλας!

(Μια φορά που έτυχε να δω κάτι τέτοιο, ήταν μια εντυπωσιακή μπλε λάμψη στον ορίζοντα. Ήταν βράδυ, επέστρεψα από έξοδο. Το είδε και η αδελφή μου. Εντυπωσιαστήκαμε, απορήσαμε για το τι θα μπορούσε να ήταν - αλλά σαν γνήσιες Κυπραίες είπαμε να πάμε για ύπνο και αν ήταν κάτι σημαντικό θα το ακούσουμε στις ειδήσεις την επόμενη μέρα.)




13 σχόλια:

  1. Κάτι μου λέει ότι όταν ήσουν μικρή διάβαζες Ιούλιο Βερν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάτι μου λέει ότι δεν θυμάσαι τι γράφω :). Δεν διάβαζα βιβλία μικρή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλπιζα ότι μου έλεγες ψέματα :(

    χχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μην στεναχωριέσαι που είμαι αμόρφωτη. Τουλάχιστον δεν είμαι ψεύτισσα.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάντα ονειρευόμουν μια μορφωμένη ψεύτισσα :(

    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοίταξε...

    βιβλία άρχισες να διαβάζεις...

    ... το μόνο που σου μένει είναι να αρχίσεις να λες ψέματα

    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διάβασε στο "Κάποιος είπε", πάνω δεξιά του μπλογκ μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το σχετικό :P (το πρώτο ). Ούφφου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εμ... το ευχάριστο είναι ότι έχω αρκετό χιούμορ και για τους δυο μας :P

    (Σ' αγαπώ πολύ)

    Πάω να κοιμηθώ. Όνειρα γλυκά σαν εσένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή