--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) επανεκκίνηση (1) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012

"Όλα τα αγόρια που ξέρεις"

define: χυλόπιττα -> να πεις κάποιου ότι έχεις αισθήματα για εκείνον και να σου λέει ότι δεν νιώθει το ίδιο για σένα.

Η πρώτη και τελευταία χυλόπιττα που έφαα ήταν όταν ήμουν 14 χρονών.

Εκείνη την μέρα έμαθα ότι δεν πρέπει να λαλείς ποτέ κάποιου ότι έχεις αισθήματα για εκείνον, εάν δεν υπάρχει εμφανές ενδιαφέρον από μέρους του. Καταλαβαίνεις εάν υπάρχει ενδιαφέρον από μέρους του από διάφορα πράγματα. Από τον τρόπο που σε κοιτάζει, από το πώς σε αγγίζει.. από το αν σε ψάχνει, αν θέλει να σε δει.

Φυσικά τότε, όταν έφαγα τη χυλόπιττα - όλα αυτά ίσχυαν, αλλά ντάξει. Ήταν μαλάκας τζίνος :P. Άρεσκε του το παιχνίδι. (αστείο α! δεν θεωρώ το παιδί μαλάκα).  Πλέον ο κανόνας είναι:  "δεν λαλείς τίποτε πριν το 5ο φιλί έστω και αν νομίζεις ότι το νιώθεις πολλά έντονα".

Από τότε νομίζω δεν έκανα ποτέ την πρώτη κίνηση (εκτός από πέρσι που προσπάθησα να κάνω κίνηση, αλλά λόγω απειρίας εν έκαμα τίποτε). Δεν είναι ότι φοβάμαι την απόρριψη, απλά δεν έτυχε να δω κάποιον και να μου αρέσει τόσο ώστε να επιχειρήσω να κάμω κάποια κίνηση. Έτσι κι αλλιώς απόρριψη εισέπραξα αρκετή από χωρισμούς - που δεν είναι ακριβώς το ίδιο με τη χυλόπιττα. Είναι κάπως χειρότερο υποθέτω. Επειδή στη χυλόπιττα μπορείς να πεις (του εαυτού σου) ότι σε απέρριψε επειδή δεν σε γνώρισε καλά... αλλά όταν σε χωρίζουν.. γουέλ, απορρίφθηκες αφού σε γνώρισε ο άλλος.

Όποια και να είναι  η περίπτωση, εγώ θέλω να σχολιάσω το πώς αντιδρούν κάποιοι άντρες στην απόρριψη-χυλόπιττα.  (δεν ξέρω για άλλες γυναίκες εκτός από μένα γιατί δεν έτυχε να απορρίψω καμιά, και με τις φίλες δεν μπορείς να έχεις ποτέ την αντικειμενική εικόνα).

Κάποιες αντιδράσεις που μου έκαναν εντύπωση:


1. Δεν θα βρεις καλύτερο παιδί από μένα, να το ξέρεις. (!)
2. No means Yes (ποιος μαλάκας εσκέφτηκε τούτο το παράλογο επιχείρημα;)
3. Κανένας δεν θα σε αγαπήσει παραπάνω από μένα. (οκκκ)
4. (ένα χρόνο μετά από απόρριψη προσκλήσεως για καφέ - σε sms, από κάποιο που βρέθηκα μια φορά!) Θέλω να ξέρεις ότι τον τελευταίο χρόνο είχα αισθήματα για σένα αλλά τώρα σε ξεπέρασα και είμαι εντάξει. Πάω λάτιν και βοήθησε πολύ στην αυτοπεποίθηση μου. You should try it too. (wtf??)
5.Θα το μετανιώσεις (γουέλ, ακόμα να το μετανιώσω - σε διαβεβαιώ).
6. Είσαι σίγουρη;
7. Μα εγώ νιώθω πράματα για σένα! 



Σε καμία περίπτωση δεν κοροϊδεύω. Απλά θα προτιμούσα να ήταν πιο προσγειωμένοι και πιο διακριτικοί. Σήμερα αναγκάστηκα να πω ξεκάθαρα σε κάποιο ότι δεν θέλω να βγαίνω μαζί του και ότι δεν ενδιαφέρομαι.
Του είπα ότι δεν νιώθω το ίδιο, αλλά δεν κατάλαβε τι εννοούσα. Του είπα επίσης ότι δεν θα δουλέψει μια σχέση μεταξύ μας - πάλι δεν κατάλαβε τι εννοούσα. Όταν του είπα ξεκάθαρα ότι δεν θέλω και δεν ενδιαφέρομαι για κάτι τέτοιο, μου απάντησε ότι πειράκτηκε πάρα πολύ και ότι δεν το περίμενε. Ευτυχώς μετά συμπλήρωσε ότι σέβεται την απόφασή μου.

Η αλήθεια είναι ότι δεν πιστεύω ότι έχει τα αισθήματα που θέλω να έχει κάποιος για μένα για να βγαίνω μαζί του. Το βρίσκω πολύ ξενέρωτο και αποτρεπτικό να με προσεγγίζει κάποιος που με ξέρει τόσα χρόνια και να έρχεται να μου λέει ότι από πάντα είχε αισθήματα για μένα - και τώρα αποφάσισε να δημιουργήσει ένα σοβαρό δεσμό.. και αφού είμαι η καλύτερη κοπέλα που ξέρει έπιασε με τηλέφωνο.

Δεν ξέρω εάν ο ίδιος εκατάλαβε τι μου είπε. "Άτε ρε; Είμαι η καλύτερη κοπέλα που ξέρεις, και κάμνω για σοβαρό δεσμό; Να 'σαι καλά.. τώρα νιώθω ξεχωριστή και πιστεύω ότι θα με έχεις πριγκήπισσα!" Αν δεν τον ήξερα, θα θύμωνα πάρα πολύ.

Δεν έχω πατεντάρει τον τέλειο άντρα :P, εννοώντας ότι δεν έχω κριτήρια. Κάθε πρόταση εξετάζεται ξεχωριστά. Τουλάχιστο μέχρι τώρα. Είναι άραγε τόσο δύσκολο να βρω κάποιο που θα καταλαβαίνει τι θέλω, και θα με αφήνει να τον μάθω.. να είναι προσιτός.. να είναι διατεθιμένος να με δεκτεί δίπλα του και να με στηρίζει.  Καταλαβαίνω ότι δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα του κόσμου..

Φυσικά, μια φορά που το ένιωσα αυτό.. ήταν ψεύτικο. Όλα ψέματα.. και πόνεσε. No hard feelings... shit happens. (και εφάνηκα πολλά αφελής, επειδή έθελα πολλά να το πιστέψω - έχω το παραπάνω φταίξιμο).


Άτε κανεί μουρμούρα, ας ακούσουμε λίγη μουσική:











7 σχόλια:

  1. Εμ... είσαι βλαμμένη... ξέρεις το? :P :P :P :P

    (Εγώ πάλε αγαπώ σε όμως... φιλικά όμως... σχέδον σαν μικρή αδελφούλα)

    Πρέπει να βρούμε 2 πράγματα:

    1. Τι είναι αυτό που εμποδίζει τους άνδρες αν σε προσεγγίσουν με ήπιο και γλυκό τρόπο...

    2. Τι είναι αυτό που σε αποτρέπει από το να ερωτευτείς

    Νομίζω πρέπει να σε εκπαιδεύσω στο να αποκωδικοποιείς τους άνδρες

    π.χ. αν ένας άνδρας σου πει "you are really really really really nice" εννοεί... "είσαι κατζαρούα ξέρω το... αλλά είσαι hot τζαι αρέσκεις μου"

    Θα ήθελες να σου γράψω ένα ερωτικό ποίημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρώτα με για οτιδήποτε θα ήθελες να σου αποκωδικοποιήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στο σημείο 1. εννοούσα "να" και όχι "αν"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν νομίζω να τους εμποδίζει τίποτα. Υπήρξαν και κάποιοι λίγοι που με προσέγγισαν με ήπιο και γλυκό τρόπο :P.

    Τι εννοείς τι είναι αυτό που με αποτρέπει από το να ερωτευτώ. Πώς εκατάλαβες έτσι πράμα; Πάντα ερωτεύομαι.. για λίγο.

    .. εμ.. ενδιαφέρουσα μετάφραση, αλλά συνήθως λαλούν μου το ίσια όταν είναι έτσι περίπτωση.

    Τζαι γιατί είμαι βλαμμένη; Εν εκατάλαβα! :P. (τελικά πόσο χρονών είσαι;..αν δεν γίνομαι αδιάκριτη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αα... και επειδή επροσφέρθηκες να κάμεις την αποκωδικοποίηση θα σε έχω υπόψη μου για το μέλλον! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1. Γιατί απότυχαν αυτοί που σε προσέγγισαν με γλυκό και ήπιο τρόπο?

    2. πρέπει να βρούμε τι είναι αυτό που σε κάνει να ερωτεύεσαι μόνο λίγο

    Αν ο ανδρας δεν χάνει τα λόγια του οταν σου μιλά τότε δεν σε θέλει πραγματικά... απλά θα θέλει σεξ. Αν σε γουστάρει πολύ και σημαίνεις κατι για αυτόν, τότε θα φοβάται να σου μιλήσει και να σε προσεγγίσει γιατί θα φοβάται για το τι εντύπωση θα σου κάνει... και σίγουρα δεν θα μπορεί να σου μιλήσει στα ίσια.

    Πόσο χρονών με κάνεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 1. Ποιος είπε ότι αποτύχαν, απλά επειδή δεν κράτησε δεν σημαίνει ότι δεν πέτυχε η προσέγγιση :P.

    2. .. επειδή κανείς δεν άντεξε παραπάνω υποθέτω. :)

    .. γουέλ, για να είμαι ειλικρινής πριν 3 μήνες έπαψα να ενδιαφέρομαι για το πώς νιώθει κάποιος και πόσο δύσκολο είναι να με προσεγγίσει. Ακόμα και αν είναι δύσκολο, ή τελοσπάντων το θεωρεί δύσκολο, τότε το να με προσεγγίσει θα λειτουργήσει υπέρ του. Να φοβάται, κι εγώ να φοβάται θέλω! :) Αρέσκουν μου οι γενναίοι, και αν κάνει κίνηση έστω και αν φοβάται τότε είναι γενναίος.. δεν νομίζεις; Όταν όμως δεν φοβάται τίποτε είναι αγενής και διαπράττει ύβρη όπως θα έλεγαν και οι αρχαίοι.

    32-34

    ΑπάντησηΔιαγραφή