--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) επανεκκίνηση (1) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2012

Στο γιατρό

Σήμερα πήγα στο γιατρό επειδή μέσα σε διάστημα ενάμισι μήνα βίωσα κάτι που με τρόμαξε λίγο. Ξαφνικά, είχα μούδιασμα στα χέρια και πόνους στα πόδια και γενικά όπου είχα ένα μυ επονούσα.

Την πρώτη φορά δεν έδωσα πολλές διαστάσεις στο θέμα, επειδή ξέρω ότι όταν πιαστεί ο αυχένας μου εποσπάστηκα. Χτες όμως ανησύχησε με επειδή το έπαθα μόλις ξύπνησα και γενικά μου επήρε περίπου 4 ώρες να συνέλθω.

Σε αυτό το γιατρό πήγα πρώτη φορά στη ζωή μου. Άνοιξε το ιατρείο του πρόσφατα στη γειτονιά και είπα να τον επισκεφτώ με την ευκαιρία.

Να μεν τα πολυλογώ, ερώτησε με αν έχω δεσμό (wtf), είπα του όχι και ρωτά με "γιατί;" με ένα έκπληκτο ύφος.

Τι εννοεί γιατί; Ποδά ποτζί επροσπαθούσε να δει αν έχω κατάθλιψη (wtf?), αν κλεινουμε στον εαυτό μου, αν πολλές φορές εν κάμνω τίποτε (well, τίποτε παραγωγικό πολλές μέρες εν κάμνω, αλλά άσχετο).  Κάθε 20 λεπτά έσυρνε μου ότι εν καλά να κάνω κάποιο δεσμό και να χαλαρώσω λίγο από τη δουλειά. Την 3η φορά που το ανάφερε πέρασα στην αντεπίθεση.
Του εξήγησα ότι η δουλειά ηρεμά με, και η μόνη φάση που είχα πάρα πολύ άγχος ήταν λόγω της προσπάθειας μου να κάμω κάποια σχέση. Τζαι στο κάτω κάτω εν τζαι δουλεύκω παραπάνω που ένα μέσω υπάλληλο (ενώ θα έπρεπε), επειδή ακόμα έχω εκκρεμότητες να κλείσω με συνεργασίες. Αναγκάστηκα να καθησυχάσω τον γιατρό ότι και αν γίνω και 29 και 30 να γνωρίσω τον άντρα της ζωής μου ή ακόμα και να μεν τον γνωρίσω ποτέ έννεν και τόσο τραγικό!

Ή επελλάναν ούλλοι μες τούτον τον κόσμο ή προσπαθούν με πελλάνουν! Εν εξηγείται διαφορετικά.

Εισηγήθηκε να μου γράψει ψυχοφάρμακα, εν εδέκτηκα και συμβιβαστήκαμε στο να πηγαίνω 30 λεπτά περπάτημα κάθε πρωί, και να μιλώ με διαφορετικά άτομα κάθε μέρα από κοντά. Το δεύτερο εν ξέρω πώς να το κάμω, αλλά το περπάτημα θα το κάμνω.

Ένιωσε την ανάγκη να με διαβεβαιώσει ότι είμαι "πολλά καλή και θα είναι τυχερός αυτός που θα με πάρει". Εννά μας πελλάνουν ούλλοι μες τούτον τον κόσμο. Αν μου εκόλλαν στ' ανάθεμα, αλλά τούτος εσοβαρομιλούσε. Επίστεψε πραγματικά ότι έχω ανάγκη να το ακούσω.

Επέμενε να με ρωτά "τι έχει να σου προσφέρει η δουλειά και κάμνεις τόση προσπάθεια;". Εντωμεταξύ εν τζαι είπα του ότι δουλεύκω συνέχεια, ούτε το υπονόησα, αφού κάτι τέτοιο δεν ισχύει! Γιατί δεν μπορεί κανένας να καταλάβει τι μπορεί να σου προσφέρει μια δική σου δουλειά; Πολλά λίγοι άνθρωποι με στηρίζουν πραγματικά σε αυτή μου την προσπάθεια. Οι περισσότεροι απλά ρωτούν με: "Εν ήβρες καμμιά δουλειά;". Λαλώ τους ότι δεν ψάχνω και εισπράττω ένα βλέμμα απορίας.

Εντωμεταξύ εγώ τη μέση μου ακόμα πονώ την, από εβδομάδας έκλεισα για μασσάζ.  Η επίσημή του διάγνωση είναι fibromyalgia, που νομίζω εν σωστή, αλλά στις θεραπείες εν βλέπω να λαλεί τίποτε για έτερον ήμισυ, και τα φάρμακα εν αποτελούν την πρώτη θεραπεία!

Εν επερίμενα έτσι σύσταση τζαι εν του εζήτησα να μου γράψει καμμιά συνταγή και όποιον βρίσκω να του λαλώ να γίνει ο δεσμός μου γιατί έτσι μου έγραψε ο γιατρός. Φτου! Εχάσαμε τζαι που τα σίουρα.

Υ.Γ. (τζαι να την βγάζεις σπίτι τες παραπάνω μέρες της εβδομάδας έννεν απαραίτητα κακό!)


4 σχόλια:

  1. Αν είχες έταιρο ήμιση θα σου έκανε μασαζ και τώρα δεν θα είχες πρόβλημα...

    όνειρα γλυκά και περαστικά σου...

    χχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εμ... αν θες να κάνεις τη θεραπεία που σου συνέστησε ο γιατρός... είμαι διαθέσιμος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το "αν" εφυτέψαν το τζαι δεν εβλάστησεν.

    Ο γιατρός να σσιήσει τα πτυχία του, εν πελλάρες που λαλεί. Οι πιο καλοδιατηρημένες, οι πιο δραστήριες και οι πιο καλλιεργημένες γυναίκες που ξέρω είναι ελεύθερες!

    Εν αναγκαίο κακό, εννά έρτει σε κάποια φάση - αλλά έννεν ανάγκη να το γυρεύκουμε τζιόλας :P - ευχαριστώ πάντως για την καλοπροαίρετη και ανιδιοτελή σου προσφορά :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. you are welcome :)

    Αν δεν θέλεις σχέση και θέλεις απλά σεξ πάλι είμαι διατεθειμένος να θυσιαστώ για σένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή