--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου 2012

Καληνύκτα :)

Το σκορ είναι 11-10, προηγούμαι.

Η αλήθεια είναι ότι για 48 ώρες ήμουν πίσω στο σκορ, με 0-10. Δεν ξέρω αν είναι επειδή έμαθα πράγματα τις τελευταίες 48 ώρες και κατάφερα να τα κάμω, ή αν απλά έγινα καλύτερη στο google search!

Πήγα και μάθημα σήμερα. Δύσκολα τα πράγματα. Πλησιάζει και η στιγμή που θα πρέπει να πάρω σοβαρές αποφάσεις για τη ζωή μου. Καλά.. δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα.. αλλά κατά που φαίνεται δεν θα τελειώσει ο κόσμος τον Δεκέβρη..(shit!)... και ως γνήσια Παρθένος χρειάζεται να έχω σχέδιο για αυτό το ενδεχόμενο.

Ανάμεσα σε όλα που συμβαίνουν πρέπει να θυμηθώ να πάω για ψώνια τώρα που είναι και ξεπουλήματα! Τώρα θα μου πεις στις νέες παραλαβές δεν βρίσκω τίποτα, θα βρω στα ξεπουλήματα;

Χρειάζομαι όμως παπούτσια καθημερινά, και αθλητικά - συνειδητοποίησα προκτές ότι χαλάσαν τα αθλητικά μου, και καθημερινά παρέλειψα να αγοράσω από πέρσι που πέταξα αυτά που είχα επειδή χάλασαν.

Επιβάλλεται να γίνω πλούσια για να προσλάβω κάποιο να επιμελείται την γκαρνταρόπα μου :-/. Είμαι χάλια στη διαχείριση της!

Περιττό να πω ότι τα φουστανάκια που είχα έχουν όλα μικράνει, επειδή είχαμε μια μικρή αύξηση διαστάσεων στο πάνω μέρος του σώματος.. και τα παντελόνια μου μου έχουν μεγαλώσει, επειδή έχασα πόντους από τη μέση :-/. Βασικά, είμαι καταζητούμενη από τη fashion police, ξέρω το.

Έννεν ότι δεν με ενδιαφέρει να φορώ ωραία ρούχα, απλά θυμάμαι να ψάξω για ωραία ρούχα όταν θα βγω... και τότε τα καταστήματα είναι κλειστά. Ελπίζω το Σάββατο να θυμηθώ να πάω!

Ένιγουέι, πρέπει να κοιμηθώ και λίγο. Αύριο θα είναι λίγο πιο κουραστική η μέρα μου υπολογίζω.

Τραγουδάκι πρώτα όμως:





6 σχόλια:

  1. Τι παιχνίδι παίζεις και προηγείσαι 11-10?

    "Περιττό να πω ότι τα φουστανάκια που είχα έχουν όλα μικράνει, επειδή είχαμε μια μικρή αύξηση διαστάσεων στο πάνω μέρος του σώματος.. και τα παντελόνια μου μου έχουν μεγαλώσει, επειδή έχασα πόντους από τη μέση :-/"

    Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή είναι...

    ( . )( . )

    Όνειρα γλυκά σαν εσένα:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. .. παράξενο.. δεν μου έδωσες ξανά την εντύπωση ότι μπορείς να σκεφτείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν περιμένω τις γυναίκες να με αγαπούν για το μυαλό μου αλλά για την φυσική και εξωτική μου ομορφιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν και έχω πολλή δουλειά να κάνω το Σαββατοκύριακο, θα κλέψω λίγο χρόνο αύριο για να γράψω κάτι βαθυστόχαστο και φιλοσοφικό

    Θέλω να σε κάνω να με ερωτευτείς και για το μυαλό μου...

    δεν ειναι σωστό να με βλέπεις απλά σαν ένα απλό σκεύος ηδονής

    ΑπάντησηΔιαγραφή