--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) επανεκκίνηση (1) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου 2012

Κόλλημα

Από τα χτες ακούω αυτό το τραγούδι.



Δεν ξέρω ακριβώς τι μου αρέσει. Οι στίχοι είναι πολλά κοψοφλέβικοι για το στύλ μου - και πολλά πρήκτικοι θα έλεγα :P . Η μουσική, παρόλο που δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο μου αρέσει.

Νομίζω είναι η φωνή του που κάνει την διαφορά.


Επίσης, θα ήθελα να σημειώσω ότι τα λεφτά που πιάνει ένας προγραμματιστής που  δουλεύει σαν υπάλληλος - έστω και μερικής απασχόλησης, είναι στην ουσία αποζημίωση για τα ψυχικά τραύματα που δημιουργούνται από τον προϊστάμενό του, ο οποίος νομίζει ότι ξέρει τα διπλάσια από όσα ξέρει πραγματικά, δίνει λάθος οδηγίες και έχει παράλογες προσδοκίες. Για να μπορεί δηλαδή να κάνει διάφορες θεραπείες, shopping-therapies, drinking-therapies και άλλα υποκατάστατα της ευτυχίας!

Όταν τώρα αφαιρέσουμε όλες αυτές τις "ανάγκες" που δημιουργά το γεγονός ότι πάεις δουλειά, θα εκπλαγείς όταν ανακαλύψεις ότι ξοδεύεις το 1/4 των λεφτών που ξοδεύεις κάθε μήνα, αφού η ευτυχία δεν σε εγκαταλείπει τόσο συχνά και την βρίσκεις στις μικρές χαρές της ζωής - ένας περίπατος στο πάρκο, στην παραλία (με τες φόρμες) , να διαβάσεις ένα βιβλίο - να δεις μαραθώνιο από panel shows του BBC, ένα-δυο μαρτίνι με φίλους στην καλύτερη μπυραρία του κόσμου. Και σίγουρα δεν πεθυμάς να πάεις σε ένα τόπο γεμάτο καπνό και ανθρώπους, με τους οποίους δεν μπορείς να αλληλεπιδράσεις επειδή η μουσική είναι πολύ δυνατή, και στην Κύπρο δεν μιλάμε σε αγνώστους γιατί νομίζουν ότι θέλεις να κάμεις σεξ μαζί τους, και έτσι πίνεις για να κάμνεις κάτι :P. (Η αλήθεια πέρσι έκαμνα ακριβώς αυτό!).

Οφείλω να ομολογήσω ότι η επίσκεψη μου στο γιατρό με βοήθησε πολύ. Όχι για την παράλογη προσέγγισή του, ούτε και για την εξωφρενική του εισήγηση να κάμω θεραπεία με ψυχοφάρμακα. Με βοήθησε να καταλάβω ότι θα ακούω μόνο αυτούς που διαπιστώνω ότι ξέρουν τι λαλούν και να μην χάνω την πίστη μου στον εαυτό μου. 

Το μόνο που μου λείπει τώρα είναι η οργάνωση αλλά είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρω!

4 σχόλια:

  1. Πιστεύω ότι αν και δεν θες να το παραδεχτείς, ο λόγος που σου αρέσει είναι γιατί εκφράζει τα αισθήματα σου για μένα: π.χ. αν δούμε τους στίχους πιο προσεκτικά:

    "Σε ζητάω σαν τρελός" - Είσαι ερωτευμένη μαζί μου

    "Είμαι μέρα δίχως φως" - Δεν έχεις φως στη ζωη σου γιατί δεν είμαστε μαζί

    "Είμ’ αυγή που περιμέpει" - κάθεσαι όλη την ώρα μπροστά απο τον υπολογιστή...

    "Τον ήλιο για να βγει" - ...περιμένοντας με να σου γράψω σχόλιο


    Το βρήκα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξέρω το... θα παραιτήσω τη δουλειά μου για να γίνω κυνηγός... έχω ταλέντο στο να πιάνω πουλιά στον αέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλαράκι μα που χάθηκες? Είσαι καλά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή