--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) επανεκκίνηση (1) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2012

Επιρροές

Σχολίασε ότι τα ελληνικά μου ανέκαθεν δεν ήταν άσχημα. Έχω όμως πολύ δρόμο μπροστά μου. Πόσο χρόνο έχασα με τα ασήμαντα .. ίσως έπρεπε να τα ζήσω και αυτά για να εκτιμήσω πραγματικά τα σημαντικά.

Η διάθεσή μου έχει αλλάξει δραματικά εδώ και λίγες μέρες. Λίγο ο καιρός, λίγο οι συζητήσεις .. λίγο η μεγάλη εικόνα - η συνειδητοποίηση του σημαντικού.. κυκλοφορώ συνεχώς με ένα χαμόγελο - χωρίς καμιά ανησυχία.

Δεν είναι και ότι καλύτερο τελικά, επειδή ο κόσμος νομίζει ότι τους κοροϊδεύω. Του είπα καλά λόγια σήμερα και συγχύστηκε. Του είπα ότι τα εννοώ και βεβαιώθηκε ότι τον κοροΐδευα :-|. Μου υποσχέθηκε εισητήρια για συναυλία - ελπίζω να ξεχάσει. Δυστυχώς το σημείωσε.

Μιλήσαμε για τις ταπέλες. Μου είπε ότι ο άνθρωπος στο δρόμο θα σε ρωτήσει πρώτα από πού είσαι και μετά τι δουλειά κάνεις. Του είπα ότι έχουμε πρόβλημα στην επικοινωνία και στην προσέγγιση σαν λαός. Με κοίταξε με το βλέμμα που δεν θα καταλάβω ποτέ αν συμφωνεί ή εάν πιστεύει ότι λαλώ πελλάρες.

Υποθέτω όλοι έχουν ένα μέντορα. Κατά κάποιο τρόπο - σε κάποια σημεία για μένα είναι αυτός. Υπομονή, ικανότητα, ανθρωπιά. Άραγε θα τα καταφέρω κι εγώ τόσο καλά;

Μου είπε να παντρευτώ. Αν δεν το κάνω θα το μετανοιώσω. Δεν μάσησα. Του εξήγησα ότι όταν (και αν) φτάσω στα 40, δεν παντρευτώ και κοιτάξω πίσω στη ζωή μου και βρω τουλάχιστο ένα άνθρωπο που θα μπορούσα να τον παντρευτώ και δεν το έκανα, τότε θα μετανιώσω. Μέχρι τώρα στα 28 μου δεν υπήρξε αυτός ο άνθρωπος.

Μου είπε ότι μεγαλώνω.. με ένα ύφος ανησυχίας. Του είπα "επιτέλους! όποτε τους λέω ότι θέλω να κάνω δική μου δουλειά μου λένε ότι είμαι μικρή! επιτέλους μεγάλωσα!"

Του είπα το καλοκαίρι θα τα έχω ετοιμάσει όλα. Το σημείωσε και αυτό.  (δεν θα είμαι έτοιμη το καλοκαίρι... θα μπορούσα..).

Μέσα σε μια ώρα είπαμε πολλά πράγματα. Έπρεπε να φύγω.

Πέρασα και από το προεδρικό και με κέρασαν χαλούμι. Του ευχήθηκα καλή δύναμη, μου απάντησε με ένα χαρούμενο Θενκ γιουυυυ.


Ήταν ωραία η μέρα σήμερα.

7 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. btw, καλη δύναμη είπα στον αιγοπροβατοτρόφο που διαδήλωνε και μου έδωσε το χαλούμι.. απλά για να μην πάει αλλού το μυαλό σου :P.

      Διαγραφή
  2. Κυριολεκτικότατα :). Σημειωτό τα αυτοκίνητα, παράθυρο κάτω, χαλλούμι σε σακούλι, ο επόμενος παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρέσκει μου το feeling που φκάλλει τούτη η ανάρτηση, παρόλο που έννεν ούλλα τόσο αισιόδοξα.. Συνέχισε να χαμογελάς τζιαι αν μπορείς, βλέπε πιο συχνά τούτο τον άνθρωπο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) ΤΤ, σχετικά με την αισιοδοξία και την απαισιοδοξία άλλαξα απόψεις μετά που είδα τούτη την εικόνα: http://oneirothireftis.blogspot.com/2012/01/blog-post_9697.html

      Α δεν μπορώ να τον βλέπω πολύ συχνά, μια φορά κάθε δυο μήνες είναι και πολλές. Όταν μου λέει "τι νέα;" θυμούμαι όλες τις φορές που σπατάλησα τις ώρες μου και δεν έκανα όσα έπρεπε για να έχω κάτι να του πω. :-/

      Διαγραφή
  4. και μετά το πέταξες; αληθεια πες. ρωτουσα για κυριολεξια απλά για να δω που κυκλοφορει ο ονειροθηρευτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν το πέταξα - αλλά δεν μπορούσα να το αφήσω στο αυτοκίνητο για όση ώρα θα ήταν παρκαρισμένο, και έτσι το έκανα δώρο σε αυτούς που επισκέφτηκα στη Λευκωσία :). ..εμμ... δεν κατάλαβα τι ακριβώς θέλεις να δεις.. σου απάντησα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή