--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Παρασκευή, 16 Μαρτίου 2012

Crossfire

Στην αρχή ανησύχησα ότι διέλυσαν οι Killers. Μετά βρήκα ότι απλά ξεκουράζονται και θα επανέλθουν.

Από τα κτες ακούω το τραγούδι του Brandon Flowers, Crossfire.

Το πιο εύκολο πράγμα είναι να παρεξηγήσεις τα λόγια κάποιου θρήσκου, όπως είναι ο Brandon. Πιο μικρή έγραφα κάτω τους στίχους - με το κασεττόφωνο - ηχογράφηση, play, pause κοκ! Με ενδιέφερε να μαθαίνω τι έλεγε ο στιχουργός. (ήμουν μιτσιά). Μετά, άρχισα να γράφω στίχους - οικτρούς στοίχους ομολογώ. Από αυτούς που είναι γεμάτοι νόημα.Παραπάνω καταπιανόμουν με υπαρξιακά θέματα. Όταν ερωτεύτηκα σταμάτησα να γράφω στίχους και γενικά σταμάτησα να κάμνω πολλά πράγματα - όπως να σκέφτομαι.

Κάπου έχω τα χειρόγραφά μου (λολ), δεν είχα υπολογιστή τότε έτσι κι αλλιώς, χειρόγραφα θα ήταν. Κάποιες φορές σκέφτομαι πώς θα ήταν η ζωή μου αν δεν ερωτευόμουνα (με ανταπόκριση) τότε. Επειδή όταν ερωτεύεσαι χωρίς ανταπόκριση γίνεσαι και πιο δημιουργικός.

Πάντα ξεκινώ να γράφω γύρω-γύρω - ποτέ κατευθείαν στο θέμα.. όταν το θέμα είναι αυτό (και τελικά τα σβήνω όλα και μένω εκεί).  Ίσως θέλω να τα πιάνω από την αρχή κάθε φορά, μήπως βρω που στράβωσε το πράγμα.

Τις προάλλες βρεθήκαμε να του δώσω κάτι που ξέμεινε σπίτι μου και το χρειάστηκε. Είμαστε φίλοι - (αφού "φιλώ" σημαίνει "αγαπώ"). Δεν δέχεται να λέμε είμαστε φίλοι .. υποθέτω ότι είναι ασέβεια στην πεντάχρονη σχέση που είχαμε κάποτε... κάποτε.. τόσο παλιά που ήμουν άλλος άνθρωπος. Χαθήκαμε για 2 χρόνια - ελπίζοντας ότι όταν ξαναβρεθούμε θα ταιριάξουν οι δρόμοι μας πάλι (και εγώ και αυτός). Αλλά δεν τα βρήκαμε.. και μείναμε φίλοι. Τα κλείδωσα όλα στην ντουλάπα του μυαλού μου - δεν ανοίγω. Για τα επόμενα 4 χρόνια γνώρισα αρκετούς. φλερτ, αποτυχημένες προσπάθειες σχέσης/ δεσμού - που στο τέλος καμιά δεν έχει σημασία. Κι αυτός το ίδιο .. αλλά πάντα προσπαθούσε να δημιουργήσουμε κάτι ξανά. Δεν γίνεται άγγελε μου αυτό.. απλά δεν γίνεται.

Τις προάλλες που βρεθήκαμε μου μίλησε για την σχέση του. Ήξερα ότι είχε σχέση - μιλούμε συχνά. Η βλακεία του να μένεις φίλος με ένα πρώην - αναγκάζεσαι να δίνεις αναφορά μήπως και το μάθει από αλλού και.. πληγωθεί υποθέτω. Μαλακία. (Don't try this at home!). Τον έβλεπα και χαιρόμουν επειδή φαινόταν να βρήκε αυτό που έψαχνε. Μου είπε ότι είναι καλή, νοικοκυρά, όμορφη.. και τότε θυμήθηκα.

...


... στην ντουλάπα μου κρατούσα όμηρα όλα αυτά τα συναισθήματα που σε κάνουν ρομαντικό, όχι μόνο στη σκέψη αλλά και στην πράξη. Εμπόδισα τον εαυτό μου από το να τα δώσει όλα σε ένα έρωτα που μπορούσε να κρατά τις επιλογές του ανοικτές... φυσικά με το αζημείωτο. Με ένα μπαράζ κακών επιλογών (ίσως κάποτε σαμπόταρα και τον εαυτό μου), προσπαθώντας να δραπετεύσω από τη ρομαντική μου πλευρά και διασκεδάζοντας με την αποτυχία καταδικασμένων προσπαθειών, ξέχασα ότι προσπαθάς/βγαίνεις με κάποιο επειδή πρωταρχικά θέλεις να πετύχει ..

Η ντουλάπα άνοιξε... αυτός προχώρησε, τα κατάφερε... μπορώ κι εγώ.. να δεκτώ επιτέλους ότι τότε έκανα κάτι σωστό για μένα.. και πρέπει να πάψει να πονάει σαν να συμβαίνει ξανά και ξανά όποτε το θυμηθώ... ( και πρέπει κάπου να βρω το ρομαντικό μου εαυτό, να σταματήσω να τους θεωρώ όλους ηλίθιους - που εντάξει οι περισσότεροι είναι...και να μην τους βλέπω σαν ευκαιρία να κάνω διάλειμμα από τα σημαντικά πράγματα που κάμνω στη ζωή μου (που βασικά ζω να περάσω), αλλά ότι κάποιος μπορεί να γίνει μέρος της ζωής μου.. φτου... πολύ το ζόρι ... θα μπει στο to-do list, ακριβώς μετά από το "να κερδίσω το τζόκερ".
- Θυμήθηκα μια φορά που έβγαινα με ένα παιδί, αρκετό καιρό - και είχε κλήρωση το τζόκερ 4-5 εκατομμύρια λίρες, και μου είπε ότι εάν κέρδιζε το κουπόνι που παίξαμε θα με παντρευόταν - κι εγώ ευχήθηκα να μην κάτσει το κουπόνι! Εκείνη την ώρα κατάλαβα ότι δεν είχαμε μέλλον...).



And when the hardest part is over, we'll be here   
And our dreams will break the boundaries of our fear


....

 

4 σχόλια:

  1. Εισηγούμαι να κάνεις αυτό που θες εσύ...

    Οι απαντήσεις είναι μέσα σου...

    Κάποια μέρα θα γνωρίσεις ένα άτομο που θα σε ενδιαφέρει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. .. και να τον ενδιαφέρω.. και να προκύψει κάτι.. και να κρατήσει... :-/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπα... θα τον αναγκάσουμε να μείνει μαζί σου όσο θες εσύ είτε το θέλει είτε όχι :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...εμ.. τούτο που λες δεν απέχει πολύ από αυτό που είχα υπόψη μου προηγουμένως (get rich and buy one :P), αλλά είπαμε προσπαθώ να ανακαλύψω τη ρομαντική μου πλευρά.. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή