--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Τετάρτη, 4 Απριλίου 2012

Κουνούπια

Τα κουνούπια με ... χμ.. δεν ξέρω πώς να το πω ακριβώς. Θα μπορούσα να πω ότι με μισούν, αλλά βγαίνει αρνητικό - ενώ η στάση τους απέναντί μου είναι πολύ θετική.

Συγκεκριμένα τα κουνούπια με αποφεύγουν! Σπάνια θα με τσιμπήσει (δαγκώσει καλύτερα) κουνούπι. Πρώτα απ' όλα θα ασχοληθούν μαζί μου εάν και μόνο εάν είμαι το μόνο άτομο στο δωμάτιο. Ακόμα και σε τέτοια περίπτωση πετάνε γύρω για κανένα δίωρο μέχρι να το αποφασίσουν να κάνουν επίθεση!

Αντιθέτως με την μάνα μου, και την νύφη μου. (τελικά μοιάζουν σε πολλά πράγματα αυτές οι δύο). Η νύφη μου δεν αντέχει να κάθομαι δίπλα της τα καλοκαίρια, επειδή εγώ λειτουργώ σαν φιδάκι (εντομοαπωθητικό) και αυτή σαν από αυτές τις συσκευές με το φως που καταλήγουν τα κουνούπια για να τηγανιστούν! Όλα πάνω της πάνε! Όταν βρίσκεται και η μάνα μου στον ίδιο χώρο, το σμήνος μοιράζεται :P.


Από περιέργεια έκανα μια μικρή ερευνούλα στον γούγλη για το θέμα και ανακάλυψα ότι :

Η απάντηση βρίσκεται στη μυρωδιά του ανθρώπινου σώματος, αφού σύμφωνα με βρετανική επιστημονική έρευνα αποδεικνύεται πως επειδή το ανθρώπινο σώμα παράγει πολύ διαφορετικές οσμές, όσοι διαθέτουν ιδρώτα με γλυκιά φρουτώδη γεύση και περισσότερες κετόνες, απωθούν τα κουνούπια.
Οι συγκεκριμένες λοιπόν ουσίες, οι κετόνες, δεν αρέσουν στα κουνούπια, συγκεκριμένα τα παραπλανούν και τους κάνουν να νομίζουν ότι έχουν να κάνουν όχι με άνθρωπο αλλά με φρούτο.


Πηγή .




Με αυτά τα ευρύματα πήρα διπλή χαρά! Εκτός του ότι το εξακρίβωσα και επιστημονικά ότι τα κουνούπια αποφεύγουν κάποιους ανθρώπους, άρα είμαι καλυμένη, έχω και επιστημονική απόδειξη ότι δεν είμαι όξινη!! αντιθέτως είμαι πολύ γλυκιά!! Το λέει και η φύση! (επειδή η μάνα μου άλλα λέει).


 

2 σχόλια:

  1. μα θέλεις να πεις ότι τόσοοοοο τζαιρό που μου ελαλούσαν ότι ακκάνου με τα κουνούπια επειδή είμαι γλυκοαίματος εν ψέμα;;;;;;

    :ο

    ε, όι, τούτο εν το ανέχουμαι....

    υ.γ υπάρχει περίπτωση με την κατανάλωση γλυκών φρούτων να παράξουμε και εμείς κουνουποαπωθητικό; :ρ χαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς το να είσαι κουνουποαπωθητικό είναι χάρισμα και δεν καλλιεργείται..εν το δικό μας χάρισμα να προσποιούμαστε τα φρούτα στα αιμοβόρα κουνούπια!! Για σας τους κοινούς θνητούς υπάρχουν τα φιδάκια, και οι μηχανούες ! :)

      Διαγραφή