--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Τρίτη, 10 Απριλίου 2012

Τροφική Δυσανεξία - ΙΙ και άλλα

Αφού έπιασα τα αποτελέσματά μου την Τετάρτη, ξεκίνησα την ενδεδειγμένη διατροφή.

Την Παρασκευή ήμουν χάλια πάλε και εγύρισε μου. Αφού τα έκανα όλα σωστά, και στις 3 μέρες θα έβλεπα διαφορά.

Έκανα ένα background check της τροφής μου και αντιλήφθηκα ότι η μάνα έβαλε ηλιανθέλαιο στο φαΐ. Μάντεψε ποιος είναι δυσανεκτικός στον ηλιανθόσπορο!

Τουλάχιστο θα μπορούσα να έχω ακόμα ελπίδα, ότι θα δουλέψει αυτό με τη διατροφή. Πτού από την αρχή την Παρασκευή.

Πατατούες βραστές, κανένα αγγουράκι.. λίγο ψάρι - μια χαρά περνούμε. Έξω από το σπίτι δεν μπορώ να φάω επειδή δεν ξέρω τι λάδια χρησιμοποιούν. Στο ηλιανθέλαιο και στο σογιέλαιο έβαλα Χ. Σπίτι μόνο ελαιόλαδο πλέον.

Από την Κυριακή είμαι πολύ καλά. Μπορώ να πω ότι πλέον δεν νιώθω τα γόνατά μου - έχουν γίνει ένα με το υπόλοιπο μου σώμα. Όπως επίσης κοιμάμαι 5-6 ώρες την ημέρα, χωρίς ενδιάμεσο ύπνο - και δεν κουράζομαι! Σήμερα κατάλαβα ότι άφησα κάποια όνειρα στη μέση λόγω αυτής της κατάστασης.

Δυστυχώς ο χρόνος είναι χρήμα και τώρα έχω πολλά που πρέπει να αναπληρώσω. Το κλίμα δεν είναι ευνοϊκό για κανέναν.

Συναντήθηκα με κάτι φίλους το Σάββατο. Ο ένας πληρώνεται τα μισά από όσα δικαιούται επειδή ο μάστρος του δεν έχει ρευστό. Η άλλη θέλει να κάνει φροντιστήριο και δεν ξέρει από που να βρει τα λεφτά για να κάμει την αρχή - αφού δεν μπορεί να ξέρει ότι θα πιάσει μαθητές.. και πάει λέγοντας.

Πλέον για να κάμεις κάποια δουλειά πρέπει να έχεις τα λεφτά. Το ρευστό έχει στερέψει από την αγορά και το ρίσκο έχει μεγαλώσει τόσο πολύ που αν έχεις κάποια λεφτά, προτιμάς να τα έχεις στην τράπεζα να πιάνεις τόκους. Πώς τα κάναμε έτσι ρε παιδιά;

Δεν έχω χρόνο να ψάξω σε ποιους να καταλογίσω ευθύνες, αφού δεν με ενδιαφέρει ποιος φταίει. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ποιος θα φτιάξει την κατάσταση και πότε; Ιδίως το πότε.

Ο καθηγητής μου μετά από ερώτηση δική μου, μου είπε ότι η μετανάστευση είναι σοβαρό ενδεχόμενο για κάποιο στην δική μου θέση. (ηλικία, οικογενειακή κατάσταση, ειδικότητα). Το σκέφτηκα για λίγο - καμιά ώρα πάνω κάτω. Δεν θέλω να μεταναστεύσω όμως - για λόγους προσωπικούς. Θα βρω την άκρη, δεν ανησυχώ.. παρόλο που θα έπρεπε.

Η τύχη πάντα με ευνοούσε - ίσως επειδή πάντα άφηνα πολύ λίγα στην εύνοιά της. Τώρα, ιδού η Ρόδος, ιδού και το ... πήδημα.

Όχι για τίποτε άλλο - παραπάνω από εγωισμό. Το θέλω πολύ, το θέλω πάρα πολύ. Δεν πρόκειται να γίνω πλούσια - δεν είναι γι' αυτό που θέλω να κάνω κάτι δικό μου. Θέλω να τους το τρίψω στην μούρη όλων αυτών που μου λένε "κάτσε τζι αμέ που είσαι". Δεν πρόκειται να τους κάμω την χάρη, και κανείς δεν είναι χαμένος όσο αγωνίζεται.
Υ.Γ.






3 σχόλια:

  1. λίο σπαστικό να μεν μπόρεις να φάεις έξω με φίλους κλπ, αλλά που την άλλη κάμνεις οικονομία τζαι ενά ελέγχεις καλύτερα τη διατροφή σου... :ρ (κάπως, γιατί τζαι γω που εν πολοτρώω έξω πάλε πασχυνίσκω, ήντα λόις γίνεται τούτο εν ξέρω... :ρ χαχαχαχαχ)

    το θέμα με την κατάσταση εν τεράστιο...
    όποιος αντέξει... τζαι δυστυχώς εν πολλοί που μπορεί να μεν αντέξουν....

    υ.γ. καλά πηδήματα... :ρ χαχαχαχ
    υ.γ.2 πολλά ωραίο το τραγούδι... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι.. θα κάνω οικονομία! :). Από την άλλη με βολεύει αφάνταστα επειδή δεν είμαι αναγκασμένη να τρώω ό,τι έχει (σε τραπέζια και τέτοια) χωρίς να φαίνομαι ιδιότροπη. Άσε που το απολαμβάνω περισσότερο το φαγητό, επειδή ξέρω ότι είναι καλό για μένα αυτό που τρώω!
      (μπορείς να κάνεις κι εσύ την εξέταση! μπορεί να σε πασχυνίσκει κάτι πολλά άσχετο!!)

      θενκς!! :)

      Διαγραφή
    2. ένεν άσιημη τούτη η κουβέντα με τις εξετάσεις, αλλά βασικά ξέρω γιατί πασχυνίσκω... επειδή τρώω... ε καλάν... αρέσκουν μου τζαι λίο τα γλυκά... λίο ρε παιδίν μου, μεν φανταστείς... όσο πατά ο ελέφαντας... :ρ χααχαχαχαχ

      Διαγραφή