--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) επανεκκίνηση (1) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Κυριακή, 15 Απριλίου 2012

Διάφορα - άσχετα

Χριστός Ανέστη! (που μάλλον θα το μάθατε μέχρι τώρα).

Φέτος δεν πήγα καθόλου εκκλησία. Τον καλό λόγο τον άκουσα από το παράθυρο του δωματίου μου, και μπορώ να πω ότι ήταν πιο ωραία επειδή δεν φοβόμουν από τους μικρούς εμπρηστές/βομβιστές.

Το κακό είναι ότι τέτοιες μέρες στην εκκλησία έβλεπα πολλύ κόσμο, γνωστούς, παλιόφιλους, που δεν συναντιόμαστε συχνά. Κάποιες χρονιές, το Πάσχα στην εκκλησία είναι και η μόνη μας συνάντηση. Του χρόνου :P.

Τώρα που πέρασε το Πάσχα (και τα πανηγύρια) εμένα με ανησυχούν δυο πράγματα.

Τι θα κάνω με τη ζωή μου, και τι θα γίνει με την Κύπρο. Αυτά τα δύο είναι αλληλένδετα για μένα, επειδή αν δεν υπάρχει ελπίδα για τα επόμενα δυο χρόνια να γίνει κάτι ουσιαστικό στην Κύπρο ώστε να ξεβαλτώσουμε, θα πρέπει να οραματιστώ τη ζωή μου εκτός Κύπρου για 2-3 χρόνια.

Ο καθηγητής μου επιμένει στην επιλογή της Λιβύης. Διστάζω. Το καλοκαίρι θα ξέρω.

Αυτές τις μέρες παρολίγο να ερωτευτώ. Τελικά την γλίτωσα. Βοήθησε και το σύμπαν με την μόλυνση στο μάτι, και αποφύγαμε μοιραίες συναντήσεις. Πήρα μια ανάσα, κόπηκε η φόρα, είδα τα πράγματα πιο καθαρά - και τώρα ξέρω ότι καλύτερα να κρατήσω κάποιες αποστάσεις.

Ψες έμαθα ότι κάποιοι γνωστοί μου χώρισαν, μετά από 5 χρόνια σχέσης και 5 μήνες γάμου. Ήταν φιλικός χωρισμός. Αυτά μαθαίνω και διερωτούμαι αν εγώ είμαι ηλίθια που πιστεύω ότι η σχέση είναι κάτι σοβαρό και ότι ο γάμος είναι κάτι πάρα πολύ σοβαρό. Σε αυτή την ηλικία βαριέμαι να κάνω σχέσεις απλά για να κρατάμε χεράκια και να έχουμε παρέα ο ένας τον άλλον. Θέλω κάτι πιο ουσιαστικό, και γι' αυτό όταν κάτι φαίνεται να μην έχει μέλλον, του κόβω και το παρόν. Κάποιοι μου λένε ότι έτσι που κάμνω δεν θα βρω κανένα να παντρευτώ. Δεν εκατάλαβα ακόμα γιατί νομίζουν ότι είναι κατόρθωμα να παντρευτείς κάποιο που είτε δεν μπορείς να είσαι δίπλα του, είτε δεν μπορεί να είναι δίπλα σου, είτε και τα δύο.

Λαλούν μου ότι είμαι ξεροκέφαλη και ότι δεν αλλάζω την γνώμη μου. Λανθάνονται. Απλά δεν αλλάζω γνώμη όταν είμαι σίγουρη ότι έχω δίκαιο, που βασικά αυτό συμβαίνει τις περισσότερες φορές.

Προς το παρόν απολαμβάνω την ησυχία της απουσίας μου από τα οικογενειακά τραπέζια! :)


12 σχόλια:

  1. δηλαδή σε έπιασε ξυστά το βέλος του Ερωτα; Φτηνά τη γλύτωσες. καλού καλού κοιτάξου για τέτανο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλαράκι σε καταλαβαίνω για το εξωτερικό.

    Δεμ θα σου πω να μην πας στη Λιβύη... θα σου πω όμως οτι αν πας εκεί, θα πας σε μια χώρα που δεν θα επιτρέπεται να σου κάνουν χειραψία και η οποία έχει πολυ μεγάλο πρόβλημα ασφάλειας.

    Θα σε αφήσω πάλι να βρεις μόνη σου τις απαντήσεις... αν θες όμως μπορούμε να συζητήσουμε δυο ορισμούς... το "causal" και το "effectuation" process.

    Για το θέμα του έρωτα αντιλαμβάνομαι πάλι την θέση σου... αν ήμουν όμως το παιδί που ανάφερες θα ήθελα να μου δώσεις μια ευκαιρία να σου δείξω με τον τρόπο μου αν μπορούμε να έχουμε μέλλον και να μην μου κόβεις απότομα το παρόν.

    Και τώρα πίσω στα δικά μας... Δεν έχεις τις περισσοτερες φορές δίκαιο... έχεις ΠΑΝΤΑ δίκαιο :P

    Κάνεις κάποιο πτυχίο και έχεις καθηγητή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΚόντε, ποτέ δεν είναι βέλη. Συνήθως είναι καρφιά... τα οποία βλέπω από πριν και απλά αποφασίζω να τα πατήσω. Το ότι πρέπει να κοιτακτώ.. δίκαιο έχεις, πρέπει.

    Φιλαράκι βαριέμαι να συζητήσω για θέματα που δεν έχω ιδέα. Αν θες πες εσύ που ξέρεις και καταλάβεις. Δεν νομίζω το παιδί να τον πειράζει το ότι "χάθηκε η ευκαιρία". Μην ανησυχείς, δεν τον ενδιαφέρει.

    Δεν κάνω πτυχίο, όχι. Για τα μαθήματα της διοίκησης επιχειρήσεων αναφέρομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εγώ βαριέμαι να μιλήσω σε αυτιά που δεν θέλουν να ακούσουν. Αυτος χάνει. Δεν ανησυχώ για το "παιδί" αλλά για το φιλαράκι μου.

    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αληθώς ο Κύριος!

    και μένα μου ακούγεται κάπως η Λιβύη... για τον οποιονδήποτε...

    διοίκηση επιχειρήσεων; συνάδελφοι; :ρ

    άμα λαλείς εγλύτωσες την, εννοείς πριν να μπεις στην διαδικασία να ερωτευτείς;

    και τέλος μιαν ερώτηση: ένε μπορούσαν οι φίλοι σου να περιμένουν ακόμα 5 μήνες για να χωρίσουν χωρίς να παντρευτούν για να γλυτώσουν τζαι τα έξοδα; ήντα λόις γίνεται να έχεις σχέση 5 χρόνια, να παντρεύκεσαι τζαι μετά που 5 μήνες να χωρίζεις; εν έχω κάτι με τους γνωστούς σου, ξέρω τζαι γω αρκετές παρόμοιες κουβέντες, ούτε κατηγορώ το συγκεκριμένο ζευκάρι, εν γενικό το σχόλιο μου, αλλά εν γίνεται τούτο το πράμα. το μόνο λογικό συμπέρασμα που μπορώ να φκάλω είναι ότι τζίνα τα 5 χρόνια εν ήταν ουσιαστική, βαθκιά, ειλικρινής σχέση. εν γίνεται να έχεις θέματα ειλικρίνειας, εμπιστοσύνης κλπ μετά που 5 χρόνια αν είναι κάτι σε γερές βάσεις...
    το καλό δηλαδή είναι ότι εν είχαν κοπελούι;
    άκουσα για περίπτωση που είχαν σχέση για αρκετά χρόνια τζαι λίους μήνες μετά τον γάμο εχωρίσαν, καλή ώρα η περίπτωση που αναφέρεις, αλλά το ζευκάρι εν είχε συγκατοικήσει προηγουμένως... :$
    που πάεις ας πούμε; αφού ούλη η κουβέντα, ο γάμος, στα αρχικά στάδια τελοσπάντων πριν να έρτουν μωρά, εν η συγκατοίκηση, το μοίρασμα, να ζεις 24 ώρες το 24ωρο με τον άλλο κλπ....

    εν πάμε καλά.... έτσι που πάμε ενά παντρευκούμαστεν για να χωρίσουμε για να είμαστε στην μόδα.... :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σε αφορά ... :)


    Συγγνώμη που υπάρχω - Ν. Λυγερός

    Κάθε ειδικός των προικισμένων παιδιών που δεν είναι ο ίδιος προικισμένος, πρέπει ν' ακούει μέσα του κάθε προικισμένο παιδί να του λέει: συγγνώμη που υπάρχω . Διότι σε μία κοινωνία όπου όλα είναι φτιαγμένα για τη μάζα, όπου η ιδιομορφία θεωρείται ως ιδιοτροπία, όπου η νοημοσύνη θεωρείται ως επικίνδυνη, είναι φυσιολογικό για τα παιδιά που είναι μόνο και μόνο προικισμένα, να νιώθουν ότι με την ύπαρξή τους ενοχλούν τη δομή της κοινωνίας. Τα προικισμένα παιδιά όπως και τα παιδιά με ειδικές ανάγκες δεν είναι μόνο ένας γνωστικός τομέας όπως κάθε άλλος. Δεν είναι μόνο θέμα μιας εργασίας, είναι ζωές που είναι καταδικασμένες να ζήσουν σ' έναν χώρο που δεν τις θέλει και δεν τις αναγνωρίζει διότι ανατρέπουν με τα νοητικά τους σχήματα, τις κοινωνικές αρχές. Συνεπώς η μελέτη αυτού του θέματος δεν πρέπει να γίνεται μ' έναν κλασικό και παραδοσιακό τρόπο. Κάθε βήμα του ερευνητή πρέπει να γίνεται μέσα σ' ένα στρατηγικό πλαίσιο, καθορισμένο όχι μόνο από τα δεδομένα του γνωστικού αντικειμένου αλλά και από τις κοινωνικές προεκτάσεις. Αλλιώς δεν μπορεί να γίνει κατανοητή η σχετική αποτυχία των προικισμένων παιδιών στο συμβατικό σχολείο. Διότι δεν υπάρχει πλαίσιο γενικής μάθησης, παρά μόνο ειδικές περιπτώσεις μαθητών. Το κάθε προικισμένο παιδί έχει διαφορετικές ανάγκες. Βέβαια θα μπορούσαμε να πούμε ότι αυτό ισχύει για κάθε παιδί. Όμως με το προικισμένο παιδί όλα τα δεδομένα γίνονται πιο ακραία διότι είναι εξ αρχής διαφορετικό. Διαβάζει και γράφει πιο γρήγορα, πράγμα το οποίο του δίνει πρόσβαση σε πληροφορίες και γνώσεις που δεν έχουν άμεση σχέση με τη χρονολογική του ηλικία. Συνεπώς το ανθρώπινο στοιχείο αναπτύσσεται πιο γρήγορα και οι απαιτήσεις του θα είναι πιο συγκεκριμένες. Κατά μέσο όρο θα είναι πολύ πιο παραγωγικό και δημιουργικό. Η νοόσφαιρά του είναι πιο αναπτυγμένη και πιέζει περισσότερο την πραγματικότητα. Και η ίδια η πραγματικότητα αποκτά ιδιότητες που δεν είναι προφανείς στα άλλα παιδιά. Το νοητικό μοντέλο της πραγματικότητας είναι πιο αποτελεσματικό διότι βασίζεται στη διαφορά που κάνει τη διαφορά. Επιπλέον ένα από τα χαρακτηριστικά των προικισμένων παιδιών είναι η υπερευαισθησία και όχι η ευαισθησία, ιδιότητα που μετατρέπεται σε αλτρουισμό στις πιο ακραίες περιπτώσεις. Άρα η ανταπόκρισή τους σε πολλά θέματα είναι ριζικά διαφορετική. Είναι παιδιά των ανθρώπων και των βιβλίων, δηλαδή των ζωντανών και των νεκρών και όχι της ανωνυμίας και της αδιαφορίας. Γι' αυτόν τον λόγο προσέχουν τα ονόματα και έχουν πολλά ενδιαφέροντα. Επιπλέον όταν η νοητική ισχύς το επιτρέπει, αυτές οι τάσεις συντονίζονται και δημιουργούν ένα πεδίο δράσης που αγγίζει και την ουσία των πραγμάτων. Κατά συνέπεια αγγίζουν και τον μελετητή τους. Δεν προσπαθούν να είναι διαφορετικά. Απλώς είναι η κοινωνία που είναι τρομερά ομοιόμορφη. Με άλλα λόγια, αν τα χαρακτηριστικά των προικισμένων παιδιών ενοχλούν κάποιους, είναι διότι τα άλλα κοινωνικά δεδομένα είναι απολύτως επίπεδα και δεν αντέχουν το βάθος του προβληματισμού τους. Τα παιδιά τα προικισμένα είναι ευάλωτα διότι η κοινωνία είναι επιθετική ως προς αυτά. Ακόμα και μέσα στο πεδίο δράσης τους πρέπει να προσέχουν διότι αγγίζουν τα ανθρώπινα στοιχεία μας ακριβώς επειδή τα θεωρούμε ακοινώνητα. Γι' αυτό μας ζητούν συγγνώμη που υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φιλαράκι συγνώμη που ακούστηκε κάπως.. εννοούσα δεν θα διαβάσω/μελετήσω το θέμα - αλλά είμαι πρόθυμη να ακούσω ό,τι μου πεις.

    Noni μου τζι εγώ τις ίδιες απορίες είχα. Απλά γνωστοί μου είναι, δεν ξέρω λεπτομέρειες. Αλλά εκτός από τα έξοδα του γάμου, ο γάμος φέρνει και έσοδα - αφορολόγητα! Εγώ δαμέ κανένα γάμο για το βιογραφικό εν το βλέπω να καταφέρνω να κάμνω, όι να κάμω και παραπάνω!

    Γεράσιμε μου, με κολακεύει που πιστεύεις ότι με αφορά αυτό που παρέθεσες, αλλά δεν νομίζω να με αφορά.. τουλάχιστο όχι τα τελευταία 21 χρόνια. Οι προβληματισμοί μου δεν έχουν να κάνουν με την ανθρωπότητα, αλλά καθαρά με την κοινωνία. Εξαιρετικό κείμενο όμως του Λυγερού, όπως μας συνήθισε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όχι Φιλαράκι

    Δεν μπορώ να σε συγχωρήσω

    Τα σκληρά σου λόγια διαπέρασαν την ευαίσθητη μου καρδιά σαν πυρακτωμένο σίδερο

    Για να σε συγχωρήσω ξέρεις τι πρέπει να κάνεις

    Ξέρεις τι πρέπει να μου δώσεις

    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. βλεπω κοινα σημεια στα νοητικα σας πλαισια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπα... είμαστε απλά μια "ομάδα δομημένη πάνω στις τοπικές ανθρώπινες σχέσεις δίχως όμως μια ενοποιημένη αντίληψη, διότι δεν υπάρχει, τουλάχιστον όχι ακόμα, μία ολική συμπεριφορά." :)

    Γεωργία τώρα σου απολογούμαι εγώ αν είπα κάτι που δεν έπρεπε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. :) Γεράσιμε άστα αυτά! Ελπίζω να βρηκες χρόνο για το μάθημα, αυτές τις μέρες θα ανεβεί και το επόμενο!

    Φιλαράκι, σου αφιερώνω το επόμενο τραγούδι (βασικά το ρεφραίν - βασικά τον τίτλο :P ) : http://www.youtube.com/watch?v=vAxbmCf75a0

    ΑπάντησηΔιαγραφή