--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Παρασκευή, 20 Απριλίου 2012

Η εργασία

Από τον καιρό που ήμουν ακόμα φοιτήτρια, πολλοί προσπάθησαν να με "προσλάβουν" να τους κάνω τις εργασίες τους.

Κάποιοι στην αρχή το παρουσιάζουν ότι τάχα θέλουν βοήθεια και σε διαβεβαιώνουν ότι θα σε πληρώσουν.

Δεν ξέρω εάν είμαι εγώ η παράξενη, αλλά νευριάζω όταν φοιτητές δεν κάνουν προσπάθεια να μάθουν και προσπαθούν να έβρουν τρόπους απλά να πιάσουν τις μονάδες. Δεν αρνήθηκα σε κανένα να τον βοηθήσω όταν πραγματικά χρειάζεται βοήθεια - και ποτέ μου δεν έπιασα λεφτά για κάτι τέτοιο, έστω και αν έτρωα και μέρες να του εξηγώ πράματα (ή και να μελετώ η ίδια επειδή δεν τα ξέρω όλα).

Όσοι όμως προσπάθησαν να με προσλάβουν να τους κάνω την άσκηση δεν βρήκαν ανταπόκριση. (Πραγματικά τρομοκρατεί με η ιδέα ότι κάποτε μπορεί να έχω δικά μου παιδιά. Αν φκουν αμπάλατοι; Τι να τους κάμω; Δεν θέλω να γίνω καταπιεστική μάνα. Προς το παρόν προσανατολίζομαι στο να πετύχω καλά γονίδια για τη διασταύρωση - πρόληψη. Αλλά δεν μπορείς να είσαι σίγουρος με τόσους ηθοποιούς που κυκλοφορούν.)

Σήμερα δέκτηκα ένα τηλεφώνημα από μια παλιά γνωστή που μου ζητούσε να αναλάβω μια τέτοια περίπτωση. Αρνήθηκα διακριτικά.

Τζαι τάχα πού θα έβρει λεφτά ο φοιτητής να πληρώσει για την εργασία του; Σαν να είναι συνένοχοι και οι γονείς σε αυτή την απάτη; Δεν είναι ανήθικο, είναι μάταιο! Ματαιόδοξο! Άδειο! Κενό! Νευριάζω!

Πάντα ενευρίαζα με τούτα τα πράγματα. Κάποτε ένιωθα και άβολα που δεν μπορούσα να το δω χαλαρά... ότι ήμουν και καλά ξενέρωτη.  Ποιος τους έμαθε ότι μπορούν να αποκτούν πράγματα χωρίς να τα δουλέψουν; Αν δεν μπορείς να φκάλεις το πτυχίο χωρίς αντιγραφή, να μεν το φκάλεις. Σαν πολλούς πτυχιούχους δεν γεμίσαμε; Βρες κι εσύ την κλήση σου, τι βασανιέσαι;

9 σχόλια:

  1. Να ζητάς, βαθμό λυκείου, αναλυτική βαθμολογία πανεπιστημίου και στο πρωτο ραντεβού να βγάζεις (με τρόπο) ενα τέστ νοημοσύνης να κσι να τους ζητάς να το συμπληρώσουν ενώ εσυ θα τους χρονομετράς.

    Επίσης στο τέλος του ραντεβού θα τους βάλλεις γραπτή εργασία στην οποία θα τους υποβάλλεις σε αιφνίδια προφορική εξέταση κατά την παράδοση της το δεύτερο ραντεβού.

    Μην το ψάχνεις... απλά να ξέρεις οτι και εσυ να βοηθήσεις, λόγω του ότι δεν ήσουν στις διαλέξεις δεν θα την κάνεις σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καθηγητή και η βαθμολογία θα είναι επιεικώς μέτρια προς κακή ανάλογα με την διάθεση του καθηγητή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλαράκι.. δύσκολα τα πράγματα.

      Διαγραφή
    2. Μην το ψαχνεις... πάντα ηταν δύσκολα και θα παραμείνουν δύσκολα

      Για αυτό μάθε να απολαμβάνεις την δυσκολία... :)

      Διαγραφή
    3. Εγώ ήθελα απλά να απολαμβάνω την ησυχία μου (και την μοναξιά μου).

      Διαγραφή
  2. αχ αχ εμείς οι μοναχικοί τύποι

    αν κλείσεις το τηλέφωνο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ νομίζω να τους λέεις ένα τεράστιο ποσό, ή θα τους αποθαρρύνει ή θα ξεκινήσεις επενδύσεις ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φιλαράκι .. μου βάζεις δύσκολα. Ξέρεις τι σημαίνει να βλέπεις το καρφί το σκουριασμένο και να θες να το πατήσεις;

    Ουφ... είναι επικερδές δεν λέω.. :)... αλλά είναι "κακό" για χίλιους λόγους. Πρώτ' απ' όλα, θα χαζέψω! Δεύτερο, είναι παράνομο.. και τρίτο, δεν μου αρέσουν αυτοί που αγοράζουν βαθμούς - δεν θέλω να συναναστρέφομαι μαζί τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλαράκι είσαι καλά?

    Έχει μέρες να μουρμουρήσεις... εμ εννοώ να γράψεις κάτι :P xxxxx

    Θες να μου διαλέξεις αποστολή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή