--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Δευτέρα, 23 Απριλίου 2012

Μια άλλη Δευτέρα

Φέτος η γιορτή μου ξέφυγε από τις μέρες του Πάσχα, και γιορτάζεται τη μέρα της. Αποτέλεσμα να θυμηθούν πολλοί ότι γιορτάζω.
 Από το πρωί απαντώ σε μηνύματα, τηλεφωνήματα και μηνύματα στο facebook. Ευτυχώς ο "τοίχος" στο fb είναι ρυθμισμένος ώστε όποιος μου γράφει να τα λέπω μόνο εγώ και εκείνος, έτσι πολλοί διστάζουν να μου γράψουν.
Έλεγα να μείνω σπίτι σήμερα, να απομονωθώ αλλά δεν άντεξα και κάλεσα φίλους να πάμε για ποτό. (η ηλίθιά μου η φύση).

Σκέφτηκα να πάω να παίξω τζόκερ - να πάρω και τα παλιά μου κουπόνια για να τα ελέγξω. Είχα και ένα ξυστό που κέρδισε 20 ευρώ. Πήγα στο πρακτορείο και διαπίστωσα ότι το κουπόνι μου κέρδισε 50 ευρώ! :). Έδωσα 10 για το τζόκερ, και έπιασα 60. Ήταν εποικοδομητική η μέρα μου σήμερα τελικά.

Πριν από λίγο μου μίλησε στο fb και ένας φίλος από τη Ρουμανία. Ενθουσιάζομαι όταν μου γράφει μηνύματα στα greekglish! Δούλευε σερβιτόρος κάποτε στην Κύπρο, ήξερε τα βασικά ελληνικά. Του είπα που θα πήγαινα απόψε, και κατά σύμπτωση ήταν το μπαράκι που πρωτοβγήκαμε. Ευχάριστες αναμνήσεις μου ήρθαν στο μυαλό. Τι ιστορία κι αυτή! :).  Μου θύμησε ότι τότε του έλεγα ότι δεν θα ξανακάμω κουβέντα με ποδοσφαιριστή! (επειδή ήταν φρέσκα μια ιστορία με ένα παιδί αμπάλατο ποδοσφαιριστή).

Αύριο θα ασχοληθώ λίγο και με την επικαιρότητα. Όλο με μένα ασχολούμαι αυτές τις μέρες και οι εξελίξεις τρέχουν!

Άτε έφυα.


7 σχόλια:

  1. και που ξερουν ότι μονο εσυ και αυτοι τα βλεπουν; εν φανερό; και γιατι να διστάσουν;
    παντως χρονια πολλα.

    και καποτε πες μας για τους αμπάλατους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βασίκά αυτό που βλέπουν είναι ότι κανένας δεν μου έγραψε.. και επειδή υπάρχουν δύο γιορτές για τους Γιώργηδες δεν μου γράφουν στον τοίχο, αλλά πριβέ - εκτός από κάποιους τολμηρούς :).

      Ιστορίες για αμπάλατους; :) πάρα πολλές! Σιγά σιγά.

      Διαγραφή
    2. και ευχαριστώ για την ευχή :)

      Διαγραφή
  2. παρακαλώ. δηλαδή οι τολμηροί γραφουν στον τοιχο εξω........... μα εκεινοι που γραφουν πριβε, δε δινουν την εντυπωση οτι έτσι δε θελουν να το μαθει άλλος λες και κανουν κατι κακό ή παράνομο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά είναι όπως πάεις σε ένα τόπο και έχει μπουφέ, αλλά στην αρχή πάεις και κάθεσαι και περιμένεις λίγο... και ουσιαστικά καρτεράς κάποιος να κάνει την αρχή.. Σκέφτεσαι, "γιατί δεν πήγε κανένας μέχρι τώρα...;;" και διστάζεις. Δεν είναι ακριβώς "κακό" ή "παράνομο", αλλά ίσως σκέφτονται ότι ειναι "ανάρμοστο" :). Ξέρω κι εγώ; Υποθέσεις κάνω :).

      Διαγραφή