--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Τετάρτη, 4 Απριλίου 2012

Τροφική δυσανεξία


Δεν θα ήταν τέλεια εάν υπήρχε μια εξέταση όπου έδινες λίγο αίμα και μάθαινες τι φαγητά είναι για σένα φαγητά-δηλητήριο και ποια όχι;... εμμ..ΥΠΑΡΧΕΙ!!

Πρόλογος (έννεν το σημαντικό κομμάτι της ανάρτησης αλλά εν αρκετά σημαντικός)


Στο μπλογκ δεν παραπονιέμαι συχνά, και γενικά προσπαθώ να μην παραπονιέμαι συχνά - αλλά όσο καιρό μπορώ να θυμηθώ, πάντα υπέφερα από διάφορους πόνους - και υποφέρω ακόμα.

Ανακάλυψα ότι πονούσα παντού όταν ήπια για πρώτη φορά στη ζωή μου panadol, το 2003 στα εργαστήρια του πανεπιστημίου. Θυμάμαι ότι είχα τρομερό πονοκέφαλο εκείνη τη μέρα, αλλά είχα και να παραδώσω μια εργασία - και έτσι έκανα το μεγάλο βήμα και ήπια panadol. Πάντα απέφευγα τα φάρμακα, ήμουν προκατελειμένη εναντίον τους. Με το που άρχισε να δρα το panadol ένιωσα διαφορετικά... δεν πονούσα παντού, όπως πονούσα χωρίς να το αντιλαμβάνομαι.

Γι' αυτό πολλές μέρες η μισή μέρα πήγαινε στον ύπνο, επειδή εκτός του ότι πονούσα - είχα και ανεξήγητη κόπωση. Ο πρώτος γιατρός μου είπε ότι έχω αρθριτικά (ήμουν 19 χρονών) και μου έγραψε χάπια. Τα αγόρασα αλλά δεν τα ήπια.

Μια μέρα έπαθα ψήξη (νομίζω έτσι λέγεται) και δεν μπορούσα να γυρίσω το κεφάλι μου αριστερά. Ο επόμενος γιατρός μου έδωσε μια αλοιφή η οποία βοήθησε πολύ, και τη χρησιμοποιούσα όποτε πονούσα και τα χέρια μου.

Εντωμεταξύ είχα συχνά - πυκνά κράμπες (τα δάκτυλα των ποδιών μου έκαμναν ό,τι εθέλαν). Όταν ξεκίνησα και δουλειά, είχα συχνά συμπτώματα τενοντίτιδας (σύνδρομο των τενιστών :P). Δουλειά και ύπνος ήταν το πρόγραμμα των παραπάνω ημερών. Μέχρι μια μέρα που δεν μπορούσα να ταράξω τα περισσότερα δάκτυλα του αριστερού μου χεριού και τον αντίχειρα του δεξιού. Πήγα γιατρό την επόμενη  μετά που το έπαθα  όπου είχε υποχωρήσει κάπως ο πόνος. Δεν με πίστεψε και πολύ, μου έδωσε την ίδια αλοιφή που μου έδωσε ο άλλος.

Την επόμενη χρονιά, και επειδή πονούσα ακόμη (για κάποια λεπτά την ημέρα, ή μπορεί και ώρα ο πόνος ο πολλά έντονος) πήγα σε άλλο γιατρό. Μου έδωσε παραπάνω σημασία αυτός, κάναμε γενικές εξετάσεις να δούμε εάν έχω έλλειψη σε τίποτε - αλλά ήταν τέλειες οι εξετάσεις και με έστειλε σπίτι μου. (το καλό είναι ότι από εκείνες τις εξετάσεις έμαθα ότι δεν είχα το στίγμα!).

Την επόμενη χρονιά αρρώστησα με κρυολόγημα και πονούσα πάρα πολύ κάτω από το στήθος. Ήξερα ότι ήταν μυϊκό - δεν ανησύχησα ποτέ για κάτι σοβαρό. Όταν ο γιατρός (άλλος γιατρός) εξέτασε τους πνεύμονες μου, με ερώτησε με μεγάλη έκπληξη: "Ίνταλλως ζεις;;;;", και μου είπε ότι είμαι 100% πιασμένη, η πλάτη μου είναι εντελώς πιασμένη και ότι χρειάζομαι κανένα μασσάζ. Μου είπε επίσης ότι ο πόνος κάτω από το στήθος ήταν και αυτό πιάσμα, και το μόνο που θα πρέπει να κάμω είναι να μην γελώ και να μην φταρνίζομαι :P, μέχρι να περάσει - και αλοιφούα.. πάλε.

Πήγα για μασσάζ. Επόοοοονησαααα!!! Όπου και να με άγγιζε η κοπέλα επονούσα. Σε κάθε άγγιγμα ερωτούσε με και αυτή "Ίνταλλως ζεις;;;;" και γεμώναν τα μάθκια της :P. (τζαι ύστερα λαλείτε με εμένα ευαίσθητη). Ήταν τέλεια εμπειρία, με πολλύ πόνο δυστυχώς. Αλλά μετά ένιωθα απελευθερωμένη - και λίγο πιο ψηλή.

Για δυο χρόνια περίπου οι πόνοι επανήλθαν σε επίπεδα τα οποία μπορούσα να αντέξω. Πριν κανένα εξάμηνο, είχα και άλλα συμπτώματα. Το πιάσιμο και τους πόνους στους μυες και στις κλειδώσεις τα είχα συνηθίσει. Το τελευταίο εξάμηνο ήρθαν τα μουδιάσματα.Δεν ανησυχούσα ιδιαίτερα μέχρι που άρχισα να νιώθω μουδιάσματα (1-2 λεπτά) στο λαιμό, στα χείλη, στα χέρια, στα πόδια. Επιπρόσθετα είχα και ένα ενοχλητικό βουητό στα φτιά μου τις νύκτες που ξάπλωνα να κοιμηθώ και πονούσα πολύ την πλάτη μου. Σαν καλή κοπέλα πήγα γιατρό, ο οποίος με λίγα λόγια μου είπε ότι έχω κατάθλιψη, να έβρω γκόμενο και να πάω σπίτι μου.  Έγραψα για αυτή την υπέροχη επίσκεψη δαμέ.

Έκαμα λίη έρευνα με τη βοήθεια του γούγλη (βοήθειά μας) και ανακάλυψα ότι τα προβλήματά μου θα λύνονταν (τα περισσότερα) εάν όταν ξάπλωνα χρησιμοποιούσα δύο μαξιλάρια. Από τότε, έχει δύομιση μήνες μου έχουν περάσει τα πιασίματα! (και τα βουητά και η πλάτη!!). Έμειναν όμως οι πόνοι στους μύες και κάθε 7-8 μέρες έχω και κάποια μουδιάσματα.

Την προηγούμενη εβδομάδα παράγινε το κακό και αποφάσισα να κάνω μια εξέταση για την οποία είχα διαβάσει πέρσι, αλλά σκεφτόμουν να την κάνω πιο μετά (επειδή δεν μου περισσεύουν 280 ευρά για την πλάκα). Την επόμενη μέρα πήγα στο χημείο και έδωσα αίμα για την εξέταση. Ο χημικός εκεί μου εξήγησε πολλά πράγματα και είδα το φως το αληθινό! Μου είπε ότι ήταν κι αυτός δυσανεκτικός σε κάποιες τροφές, και ένιωθε κόπωση και αδυναμία - σε σημείο που δεν μπορούσε να σηκωθεί από το κρεβάτι! (εμένα έτυχε μου να προσπαθήσω να σηκωθώ από το κρεβάτι και να μην με κρατήσουν τα γόνατα και πέσω χάμω.. δύσκολες εποχές).

Στο θέμα!

Επολλολόησα, αλλά ήρθε η ώρα να μπω στο θέμα! Σήμερα έπιασα τα αποτελέσματα της εξέτασης που έκανα για τροφική δυσανεξία. Τώρα ξέρω ποια φαγητά ΔΕΝ πρέπει να τρώω επειδή βασικά ο οργανισμός μου τα αντιμετωπίσει σαν "ιούς" και δημιουργεί αντισώματα. Τούτη η αντίδραση του οργανισμού κάμνει σε να νιώθεις χάλια.Μπορεί να προκαλέσει προβλήματα γαστρεντερολογικά, μεταβολικά, δερματολογικά, αναπνευστικά, νευροψυχολογικά, μυοσκελετικά αυτοάνοσα νοσήματα και άλλα!
Εγώ είμαι πολλά δυσανεκτική στην μαγιά, στο αγελαδινό γάλα, στο σιτάρι, στην αλόη βέρα!, στα μανιτάρια, στο αυγό, στο κραμπί, στα φασόλια, στην cola και σε κάποια φαγητά που δεν ήξερα ότι υπάρχουν :P. Από τα 221 τα 22 πρέπει να τα αποφεύγω εντελώς, και τα 26 να τα περιορίσω.

Ξεκίνησα από σήμερα τη νέα μου ζωή, και αναμένεται, αν τα κάνω όλα όπως πρέπει σε ένα μήνα να νιώθω καλύτερα. Θα επανέλθω στο θέμα το καλοκαίρι για να σας πω αποτελέσματα.

Για πρώτη φορά νιώθω ότι βρήκα πραγματική λύση στα προβλήματα μου (υγείας) !
και επίσης πρέπει να αναφέρω ότι εντυπωσιάστικα από τον επαγγελματισμό του χημικού, τον οποίο θα διαφημίσω χωρίς καμία επιφύλαξη εάν σε 2 μήνες είμαι καλά, χωρίς προβλήματα!

Ηθικό Δίδαγμα

"Αυτό που για κάποιος είναι φαγητό, για κάποιον άλλον μπορεί να είναι δηλητήριο"
Τίτος Λουκρήτιος 75 π.Χ.



10 σχόλια:

  1. Καλή αρχή. Περιμένουμε σε 2 μήνες καινούργια ανάρτηση με τα συμπεράσματα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πρωτον ειμαι και εγω αλλεργικος σε κατι που δε ξερω. έδωσα αιμα στο νοσοκομειο δεν βρηκαν τιποτε. πινω χαππια. ναι

    δευτερον με επιβεβαιωνεις οτι οι γιατροι εν η μοντερνα εκδοχη του τσαρλατανου μαγου του μεσαιωνα. άμα δεν μπορουν να σε γιατρεψουν λεουν σου εν που το αγχος, εν εχεις δεσμο κλπ.

    60 ευρω παρακαλω, έξω στην γραμματεα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ Ænima! :). Σίγουρα θα υπάρξει feedback!

    SKonte, η δυσανεξία δεν είναι αλλεργία. Μπορεί να είσαι αλλεργικός σε κάτι αλλά να μην είσαι δυσανεκτικός και αντίστροφα. Ρώτησα τον χημικό για τις αλλεργίες, αν έχει κάποια εξέταση - και είπε μου έχει αλλά δεν την συνιστά επειδή αναγκαστικά περιορίσαν την εξέταση σε κάποια αλλεργιογόνα "υλικά" και οι πιθανότητες να σου δώσουν κάποια απάντηση είναι λίγες (και αυτό μου το είπε μετά που έκαμα την εξέταση για δυσανεξία, άρα θα μπορούσε να μου πει να την κάμω αν ήθελε απλά τα λεφτά μου). Έδωσε μου μια αναφορά εκτυπωμένη γύρω στις 20 σελίδες που έχει τα αποτελέσματα και εξηγά και πολλά πράγματα. Αν θες να δοκιμάσεις πε μου να σου στείλω με email τα στοιχεία του. Δημόσια θα τα βάλω μόνο εάν βεβαιωθώ ότι θα έχει αποτελέσματα η διατροφή που μου πρότινε :). (να μεν λαλούμε πράματα χωρίς να τα ελέγξουμε).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ SKonte
    ωραίος, γιατρέ... χαχαχαχ

    μακάρι να τελειώσουν οι πόνοι τζαι τα συμπτώματα δαμέ...

    υ.γ. εγώ εν θα την έκαμνα ποττέ τούτη την εξέταση... εφαντάστηκες να μου ελάλεν να κόψω τα γλυκά; είχε να πεθάνω επιτόπου... :ρ χαχαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θένκς! :)
      εμ, εμένα το μόνο που με πείραξε είναι το αγελαδινό γάλα και η ζελατίνη που είναι απο τα απαγορευμένα - επειδή αυτό σημαίνει ότι δεν μπορώ να τρώω τα αγαπημένα μου παγωτά.. γουέλ, πρώην αγαπημένα μου παγωτά - χωρίσαμε σήμερα που είχα ραντεβού με την υγεία. :P. Όταν και αν τα καταφέρω να έχω δικό μου σπίτι, θα κάμνω δικό μου παγωτό με αιγινό γάλα!

      Και τα γλυκά κομμένα για μένα, αλλά ντάξει - το φαΐ το τρώμε για να ζούμε, όχι για να μας σκοτώνει!

      Διαγραφή
    2. εννοείται, μακάρι ναν τούτο το πρόβλημα, απλά να μεν μπόρεις να φάεις κάποια πράματα τζαι να είσαι καλά στην υγεία σου.... :)

      έτσι τζαι αλλιώς υπάρχουν τόσες επιλογές σήμερα...

      Διαγραφή
  5. χαρην συζήτησης δεν ειναι πολλά τόσα ευρω; τι χρησιμοποιουν για την εξεταση; unobtainium; κρυπτονίτη; δεν τολμώ να την κάνω. απλα διότι δεν μου εγγυαται κανείς οτι θα γιατρευτώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι αρκετά τα ευρώ... και γι' αυτό τον λόγο το καθυστέρησα τόσο πολύ κι εγώ να την κάνω. Για το θέμα της εγγύησης δεν μπορώ να σου πω και πολλά πράγματα (πρέπει να δω κι εγώ αν έχει αποτελέσματα - προς το παρόν βλέπω εφιάλτες ότι τρώω τυροπιτάκια και πρέπει να τα φτύσω). Κάποιες φορές πρέπει να δοκιμάσουμε για να διαπιστώσουμε την αποτελεσματικότητα.

      Αλλά σκέφτου το διαφορετικά. Αν ήταν 20 ευρώ η εξέταση θα την έκανες; Επειδή νομίζω το μεγάλο πρόβλημα είναι αυτό που είπε ο Nonis πιο πάνω. Τι θα σου απαγορέψει να τρώεις;; Είσαι διατεθιμένος να αφαιρέσεις κάποια πράγματα από τη διατροφή σου για να είσαι καλά; Αν ήσουν, εγώ σου λέω ότι θα την έκανες όσα λεφτά και να ήταν (όπως την έκανα κι εγώ - επειδή θέλω να ζήσω ποιοτικά - ιδίως σε αυτή τη φάση της ζωής μου που τα λεφτά μου είναι μετρημένα και δεν σηκώνει σπατάλες).

      Διαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου. Αυτή την εξέταση την έχω ακουστά, θά θελα να την κάνω κάποια στιγμή.

    Πάντως ήταν σαν αποκάλυψη το ποστ σου γιατί αυτά τα μυστηριώδη πονάκια παντού στο σώμα τα έχω από χρόνια.

    Πως είσαι σήμερα; Έφυγαν οι πόνοι; Έχω και εγω πρόβλημα με αυχενα και χέρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τον αυχένα λύθηκε απλά με το διπλό μαξιλάρι. Ήταν τόσο απλό [και υπέφερα κάποια χρόνια].
      Ένα μήνα μετά είμαι πολύ καλύτερα. Μπορώ να πω ότι από τις πρώτες 5 μέρες άρχισα να παρατηρώ διαφορά. Τις τελευταίες 2-3 μέρες άρχισε και το δέρμα μου να γίνεται πιο λίο. Την αυστηρή διατροφή θα πρέπει να την κάνω για ακόμα 4 μήνες, και μετά θα μπορώ να τρώω μέσα μέσα κάποιες τροφές.

      Πραγματικά ήταν το καλύτερο πράγμα που θα μπορούσα να κάνω για τον εαυτό μου αυτή η εξέταση. Νιώθω ότι το σώμα μου επέστρεψε σε αρμονία. Αν θες να σου στείλω και τα στοιχεία του χημικού, στείλε μου email και με μεγάλη μου ευχαρίστηση θα τα μοιραστώ! [κι εγώ ήμουν 48 κιλά, και έφτασα στα 52 σε λίγες μέρες. Τώρα επέστρεψα στα 48 :), και κάποτε φτάνω και στα 47].

      Διαγραφή