--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) επανεκκίνηση (1) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Τρίτη, 15 Μαΐου 2012

Η καλή μέρα..

Κτες ξύπνησα γύρω στις 7 παρά. Όλο ενέργεια. Στις 12 παρά, ξάπλωσα για καμιά ώρα (σιγά να μην άντεχα με 4.5 ώρες ύπνου να δουλεύω με το κρεβάτι μου δίπλα). Συνέχισα δουλειά μετά που σηκώθηκα, και ήμουν αισιόδοξη.

Αρχίσαν τα μηνύματα. Μια φίλη έχει πρόβλημα με τον υπολογιστή της και θα μου το φέρει να το φορμάρω. Το ξαδελφάκι έχει το πρόβλημά του (εφατσσήθηκε) και έθελε να με πιάσει τηλέφωνο πιο μετά να μιλήσουμε. Κατά τις 7 έρχεται η φίλη, επιάσαμε την κουβέντα. Στις 7:30 πιάνω τηλέφωνο τον φίλο που έχει τα windows για το φορμάρισμα, να περάσω να τα πιάσω. Η φίλη έπιασε κουβέντα με την μάνα και δεν το έβλεπα να ξεμπερδεύουμε. [Εν τω μεταξύ εγώ έπρεπε να δουλεύω].

Κουρτίζω τη φίλη να πάμε από τον παρέα να πιάσουμε τα windows. Βγαίνουμε από το σπίτι εμφανίζεται η αδελφή. Κουβέντα πάλε. Στα 15 λεπτά κουρτίζω και την αδελφή να πάμε όλοι μαζί στον παρέα να πιάσουμε τα windows. Πάμε στον φίλο, πιάνουμε κουβέντα ! Γίνεται 10:20 να έρθω σπίτι και να κάτσω στον υπολογιστή.

Το ξαδελφάκι περίμενε τηλεφώνημα. Πιάνω τον, ελάλε μου τον πόνο του. Ναι ξαδελφάκι μου, είσαι φατσιημένος και η κορού εν το ξέρει και είναι εξωτερικό τωρά, και δεν μπορείς να της πεις τίποτε, και ναι .. θα κάμεις υπομονή! Έβαλε μου homework να διαβάσω ένα άρθρο σε μια εφημερίδα - που το πήρε σαν σημάδι [εφατσιήθηκε άγρια!].

Κατά τις 11 παρά κλείνουμε το τηλέφωνο αλλά δεν κάθομαι να τελειώσω το πρόγραμμα.. μέχρι τις 2:30 πάλε στο τηλέφωνο. [τωρά γιατί στηρίζω την cyta, άλλη κουβέντα]

Σήμερα είπα θα κοιμηθώ μέχρι τις 9, να μπορώ να δουλέψω το πρωί. Από τις 7, πιάνω μήνυμα από το ξαδελφάκι. Γράφει μου quotes για τον έρωτα! [μάνα μου τον ρε... ελπίζω να τον θέλει να ησυχάσουμε όλοι - παρά να την πρίζει τζίνη καλύτερα να μου τα στέλνει εμένα, τουλάχιστο θα έχει ελπίδες :P]. Μετά πιάνω μήνυμα από μια φίλη που ήθελε το τηλέφωνο μιας γνωστής και με πρόσκληση "έλα ποδά να σε δούμε" [έχει 2 μήνες που προσπαθώ - μένει σε άλλη πόλη]. Μετά πιάνω ένα καλημέρα, που θα μπορούσε να μου έφτιαχνε τη μέρα εάν δεν ξεκινούσε με τόσα μηνύματα. Τηλεφωνώ στο καλημέρα για να πω καλημέρα - έφτιαξε η διάθεσή μου.

Σηκώνομαι από το κρεβάτι και πιάνω άλλο μήνυμα από ένα φίλο. Με ρώτησε αν μπορώ να μιλήσω. Τον έπιασα τηλέφωνο. Ήθελε να μου πει για μια δουλειά που μπορεί να με ενδιαφέρει! [όχι!! δεν θέλω να ποσκολιούμαι σαν μάρκετινγκ! έκαμα το μια φορά για το χάζι, τωρά σοβαρά έχω πράγματα που πρέπει να τελειώσω και πνίγηκα!!!]. Ήθελε και τα στοιχεία του χημείου για την εξέταση της τροφικής δυσανεξείας.

Κλείνω το τηλέφωνο, και αντιλαμβάνομαι ότι πρέπει να απαντήσω σε 2 emails. Τούτη την εβδομάδα είχα στόχους τα μαύρα τζαι τα γέριμα. Έμεινα τόσο πίσω που αυτή τη στιγμή μου έρχεται πάω να ξαπλώσω και να μην ασχοληθώ καν!!

Κάπως έτσι περνούν οι μέρες μου - και μετά ούλλοι μουρμουρούν μου ότι δουλεύκω πολλά και πρέπει να χαλαρώσω! 

Τελικά θα σηκώνομαι από τις 7, και θα προσπαθήσω να κοιμάμαι πριν τις 2.


Καλημέρααα!


Υ. Γ. Τελικά, επειδή το χελιδονάκι εγύρισέ το στα τραγούδια τωρά και πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο να του πω, και δεν θέλω να τον σβήσω από το fb, έβαλα ότι είμαι σε σχέση στο fb. Πού εκατάντησα πλέον! [έβαλα το να φαίνεται μόνο σε τζίνον όμως, να μεν αρκέψουν τα μηνύματα οι φίλοι ή να κάμω και καμιά χαλάστρα].

1 σχόλιο:

  1. σκέφτου στες κακές σου δηλαδή τι γίνεται... :ρ χχαχαχαχ

    ε ρε γλέντια!!! :ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή