--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Δευτέρα, 7 Μαΐου 2012

Ο ιδανικός άντρας

Η πιο σπαστική ερώτηση που μπορεί να μου κάμει κάποιος που θέλει να φλερτάρει είναι:

"Τι ψάχνεις σε ένα άντρα;". Άλλες παραλλαγές είναι: "Τι προσέχεις πρώτα σε ένα άντρα;", "Πώς θέλεις τον άντρα;"..

Συνήθως απαντώ με το "να μην είναι πρίκτης", αφού πρέπει να δώκω κάποια απάντηση.[και σκέφτου ότι η συγκεκριμένη λέξη δεν μου αρέσει καθόλου και αναγκάζομαι από τις περιστάσεις να τη χρησιμοποιώ αρκετά συχνά!].

Ξέρω τζι εγώ τι ζητώ που ένα άντρα; Ό,τι έχει να δώκει, υποθέτω.

Εμένα προβληματίζει με περισσότερο το τι θέλει να μου αφαιρέσει ο άλλος, παρά το τι έχει να μου δώσει. Από την άλλη όμως, δεν θέλω να μου αφαιρεί την ψυχική μου υγεία. Να μη με αγχώνει ρε παιδί μου. Να μιλούμε προκομένα και λογικά. Εν με πειράζει να έχει βίδες, αλλά αν έχει βίδες θέλω να έχει και κουμπιά [τζι εγώ έχω βίδες - τζαι κουμπιά]. Να παίρνει που αστεία για να μεν παρεξηγούμαστε και να έχει κάτι να κάμνει στη ζωή του [να μεν τον έχω συνέχεια στα μηνυματούδκια και στα τηλεφωνούδκια]. Επίσης, να μην είναι επιρρεπής στο κέρατο. Βαριέμαι τα μπλεξίματα!

Έπιασα ένα τρισέλιδο email [βασικά στη word γραμμένο - attachment] που είχε τέτοιες αναλύσεις και απορίες. Όπως ένας αναλυτής συστημάτων ζητά τις απαιτήσεις του πελάτη για να γράψει τις προδιαγραφές :P. Το φιάσκο όμως κατά που φαίνεται τέλειωσε.. με ένα απολογητικό μήνυμα. Δεν θα το επιβεβαιώσω όμως, μπορεί να είναι και μπλόφα.

Κατά τ' άλλα είμαι αρκετά χάπυ αυτές τις μέρες. Έστω και αν συνέβηκαν αρκετά άκυρα πράγματα. Το σημαντικό είναι ότι συμβαίνουν και καλά πράγματα.




9 σχόλια:

  1. ωραία απάντηση... :ρ χαχαχα

    τζαι ωραία σκέψη, να μεν μου αφαιρά...

    ερώτηση: δηλαδή αν το κέρατο είναι πχ. one night stand, ή εκ των πραγμάτων εν έχει 'μπλέξιμο' είσαι οκ; :$

    υ.γ. έχεις e-mail....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρκετό "μπλέξιμο" για μένα είναι να μην ικανοποιείται με αυτά που έχω να του δώσω και να τα ψάχνει αλλού. Είτε σε πνευματικό-ψυχικό επίπεδο, είτε σε σωματικό-ορμονικό επίπεδο. Αν δεν είμαι αρκετή, θα αρχίσουν τα μπλεξίματα :P. Ακόμα και εάν στην αρχή θα καταπιέζεται για χάρη του ρομαντισμού, θα έρθει η ώρα που θα σκάσει. Και σε έτσι φάσεις [είτε υπάρξει κέρατο, είτε πρόθεση για κέρατο] πάντα διχάζουμε. Η πρώτη μου κίνηση είναι να του πω να ζήσει τη ζωή του όπως θέλει και τερματίζω τη σχέση για να μη νιώθει και άσχημα. Όταν νοιάζομαι για κάποιο δεν θέλω να υποφέρει. Δεν υπάρχουν περιθώρεια για δεύτερη κίνηση. Τώρα αν μετά μετανοιώσει και θέλει να έρθει πίσω... well..tough!

      υ.γ. κι εσύ :P

      Διαγραφή
    2. κατατοπιστικότατη απάντηση...

      υ.γ. το είδα... :)

      Διαγραφή
  2. Αν είναι δυνατόν στην word γραμμένο κύριε-ελέησον. Ούτε καν να το μετατρέψει σε ανοικτό φορμά ένα pdf έστω ένα ps ρε παιδί μου εν σοβαρά πράματα τούτα τωρά; Εγώ δεν δέχομαι τίποτε αν δεν είναι σε latex και με σωστή βιβλιογραφία με έγκυρους συνδέσμους. Πτου-πτου.... Έχει χάζι να γράφει και εφαρμογές με proprietary βιβλιοθήκες. Α παπαπαπα. Μακριά μάνα μου, μακριά. Έχει χάζιν να έστειλε και το e-mail που γραφικό περιβάλλον και μέσω τρίτου εξυπηρετητή. Για έτσι τύπο τον κόφκω τώρα να δείς τζαι εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. προκαλεις στους αντρες την επιθυμια να συγγραψουν τομους σκέψεων τους. εισαι η μουσα η ....Μελπωμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Ξέρω τζι εγώ τι ζητώ που ένα άντρα; Ό,τι έχει να δώκει, υποθέτω."

    :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή