--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) επανεκκίνηση (1) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Παρασκευή, 18 Μαΐου 2012

In a manner of speaking

Χτες, στο δρόμο για το μάθημα - ο φίλος μου ανέλυε την άποψή του για τα πρώτα βήματα σε μια σχεσοκατάσταση. [ναι, απασχολεί με αυτό το θέμα].


Μου είπε ότι οι γυναίκες το παίζουν διστακτικές στα πρώτα βήματα (είτε είναι φιλί, είτε είναι κάτι περισσότερο) έτσι ώστε να επιμένει ο άντρας και μετά να μπορούν να του επιρρίψουν ευθύνες, ότι τάχα εκείνος φταίει επειδή παρασύρθηκαν και έκαναν κάτι το οποίο δεν ήθελαν. Κάτι σαν αυτοάμυνα να το πω.. αυτοδικαιολόγηση... κάτι τέτοιο.

Ή ο φίλος τα ξέρει λάθος, ή εγώ τα κάνω όλα λάθος τόσο καιρό, ή απλά ζούμε σε δύο ξεχωριστούς κόσμους. Φυσικά αν τα δω από τη σκοπιά που τα βλέπει ο φίλος μπορώ να δικαιολογήσω αυτούς που επιμένουν ενώ τους λες όχι, και ότι δεν ενδιαφέρεσαι.

Κάποιος να φτιάξει ένα συσταρισμένο πρωτόκολλο επικοινωνίας ρε παιδκιά!

Εγώ δεν καταλάβω που έτσι πράγματα. Εννά ήθελα όμως ο άντρας να κάμει το πρώτο βήμα, επειδή είναι ο μόνος τρόπος να ξέρω στα σίγουρα ότι υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον. Έχω την πεποίθηση ότι ένας άντρας μπορεί να κερδίσει μια γυναίκα, ενώ μια γυναίκα πρέπει εξαρχής να του κάμει κλικ, διαφορετικά δεν γίνεται τίποτε - και να γίνει θα είναι προσωρινό.

Πέρασα που πολλές φάσεις στα αισθηματικά μου. Είμαι και ο τύπος που ενθουσιάζεται εύκολα ενώ ταυτόχρονα βλέπω και τα ελαττώματα του άλλου. Πολλές φορές μπορεί να δηλώνω ενθουσιασμένη με κάποιον, και όταν τον περιγράφω στους φίλους να τον αντιπαθήσουν από την περιγραφή μου :P.

Νόμιζα ότι ερωτεύομαι εύκολα. Νόμιζα ότι ερωτεύτηκα αρκετές φορές. Νόμιζα ότι υπήρξαν στιγμές που ένιωθα ευτυχισμένη επειδή κάποιος μπήκε στη ζωή μου.

Μετά όμως, γνώρισα κάποιο και ξέχασα τα πάντα. Δεν είμαι ενθουσιασμένη - δεν είναι το ίδιο αίσθημα. Νιώθω απίστευτη ηρεμία και ξαφνικά δε με ενδιαφέρει κανένας άλλος - δεν υπάρχουν συγκρίσεις, δεν υπάρχουν άλλοι - προηγούμενοι ή επόμενοι... ίσως τον φέρνω σε δύσκολη θέση που πολλές φορές τον βλέπω και χαμογελώ, χωρίς να λέω τίποτα. Μα τι να του πω; Δεν έχω τις λέξεις... εγώ.. δεν έχω λέξεις. Όσο για τα βήματα, υπομονή έχω.. σύμφωνα με το δικό μου πρωτόκολλο οφείλω να τον αφήσω να κάνει όλα τα πρώτα βήματα.




4 σχόλια:

  1. Ο κάθενας μας έχει τα δικά του πρωτόκολα επικοινωνίας. Στις σχέσεις για να πετύχει το πραγμα έχω την εντύπωση ότι πρέπει να αλληλοσυμπληρώνονται μεταξύ τους τα πρωτόκολα για να ξεκινήσει μια σχέση. Βρίσκομαι λίγο και εκτός του θέματος καθότι παντρεμένη 12 χρόνια αλλά το πρωτόκολο σου μια χαρά είναι. Καλές επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 12 χρόνια;; !! Να ζήσετε :) και ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Το προτοκολλο επικοινωνίας σου, χρήζει ανανέωσης!
    Κάμε μάναμου κανένα βήμα τζε μεν καρτεράς την θεία φώτιση να σου χτυπήσει την πόρτα! Οοοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα :).. γουέλ, το "δεν κάμνω βήμα" εν πολλά σχετικό. Δεν σημαίνει ότι δεν δείχνω ότι ενδιαφέρομαι - απλά δεν μουντάρω (πλέον) επειδή κάπως "ευνουχίζεις" τον άλλο και ξενερώνει εύκολα [εκείνη την ώρα εννά του αρέσει, αλλά μετά θα χάσει το ενδιαφέρον του].
      Αλλά επαναλαμβάνω, δεν σημαίνει ότι δεν δείχνεις το ενδιαφέρον σου. (επέτυχε ;))

      Διαγραφή