--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) επανεκκίνηση (1) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Δευτέρα, 27 Αυγούστου 2012

Αχταρμάς

Τον τελευταίο καιρό έχω ένα προαίσθημα παράξενο. Δεν είναι ούτε καλό, ούτε κακό.

Νιώθω ότι κάτι μου διαφεύγει, μια αλήθεια που κρύβεται. Όχι ακριβώς έτσι... ότι ας πούμε είναι μπροστά μου αλλά δεν την βλέπω - δεν μπορώ να εστιάσω σε αυτή.


Σήμερα καθώς οδηγούσα είδα 2 πεφταστέρια, με διαφορά 1 λεπτό. Με εντυπωσίασε η κλίση με την οποία έπεφταν, αφού δεν δημιουργούσαν τόξο αλλά ευθεία και επίσης ήταν άσπρα, και όχι κιτρινο-χρυσαφιά όπως συνηθίζουν να είναι.

Αρχίζω και νιώθω αισιόδοξη για την Ελλάδα. Πιστεύω ότι ο Σαμαράς είναι σοβαρός και υπεύθυνος. Βλέπω διάφορα σχόλια στο διαδίκτυο που προσπαθούν να μειώσουν τις ενέργειες του, αλλά .. haters will hate :P. Αυτό είναι θετικό και για μας, αφού οι οικονομίες μας συνδέονται.



Δυσπιρκώ [νομίζω είναι η καταλληλότερη λέξη] που βλέπω διάφορους να αναλώνονται στο "θάψιμο" των ανθυποψηφίων του υποψηφίου που υποστηρίζουν [για τις εκλογές του 2013]. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω πώς το σκέφτουνται, και είναι πολύ κουραστικό. Νιώθω σαν να είμαι σε νηπιαγωγείο.

Επίσης να πω ότι πραγματικά δεν πιστεύω τις φήμες περί Ομόνοιας και δανείων και παραιτήσεων από τράπεζες. Τουλάχιστο κατ' εμένα ένα τέτοιο ενδεχόμενο είναι απομακρυσμένο και είναι στα όρια του γελοίου.

Τις τελευταίες μέρες ψάχνω διαλέξεις του Λιαντίνη. Να 'ν' καλά όσοι τις ανεβάζουν στο youtube. Έχω τόσα πολλά να μάθω. Με συνεπαίρνει.

Μου έμειναν 2 κεφάλαια από το βιβλίο που διαβάζω αυτό το διάστημα. Σκέφτομαι μετά να το γυρίσω σε ιστορικά βιβλία. Δεν μου άρεσε η ιστορία στο σχολείο, δεν έδινα ιδιαίτερη σημασία. Ποτέ δεν είναι αργά όμως.

Λυπούμαι τους μεταγενέστερους αρχαιολόγους, που σε 2000 χρόνια από το σήμερα, θα ανακαλύψουν όλες αυτές τις φωτογραφίες που βγάζουμε σε μπαράκια και κλαμπάκια και ταβέρνες. Δεν μου αρέσουν οι φωτογραφίες. Ιδιοτροπίες. Δεν μου αρέσουν οι στημένες φωτογραφίες.

Κτες πήγα στο ανθοπωλείο της γειτονιάς και έπιασα lilies. Μοσχομυρίζει το σπίτι! Λατρεύω τη μυρωδιά των lilies!



Γενικά μου αρέσουν τα λουλούδια. Λιγότερο μου αρέσουν τα κόκκινα τριαντάφυλλα. Δεν ξέρω γιατί. Ίσως τα σύνδεσα με την εγωιστική αγάπη και δεν μπορώ να τα αγαπήσω. Λατρεύω όμως αυτά που μυρίζουν σαν ροδόσταγμα :).

Σας αφήνω με Λιαντίνη.

Καληνύχτα :)





1 σχόλιο:

  1. Ναι πρόσεξα και εγώ οτι οι ξένοι βλέπουν με καλύτερο μάτι την ελλάδα

    Λάτρευα την ιστορία στο σχολίο... αν δεν είχα τον ψηλότερο βαθμό στην τάξη (μόνο για το συγκεκριμένο μάθημα) απαγοητευόμουν... το έβλεπα σαν ένα μεγάλο παραμύθι

    Εγωισμός και αγάπη δεν συμβαδίζουν

    καληνύχτα :)



    ΑπάντησηΔιαγραφή