--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) επανεκκίνηση (1) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου 2012

Το δίλλημα

Αύριο είναι η τελευταία μέρα για εγγραφές στα επιμορφωτικά κέντρα.

Κατέληξα σε δύο μαθήματα, αλλά θα πρέπει στο τέλος να επιλέξω μόνο ένα επειδή είναι την ίδια μέρα και συμπίπτουν οι ώρες τους.

Το ένα είναι η Οινολογία και το άλλο είναι τα Ευρωπαϊκά Θέματα. Η παρέα θέλει οινολογία, εγώ θέλω και τα δύο αλλά δεν μπορώ να πάρω απόφαση.

Θα γραφτώ και στα δύο και θα πάω από ένα μάθημα στο καθένα και μετά αποφασίζω. Το κακό είναι ότι είναι και τα δύο Παρασκευή, θα προτιμούσα να ήταν Πέμπτη ή Τρίτη.


Αν τα πράγματα ήταν διαφορετικά στη ζωή μου [πχ αν μεγάλωνα σε άλλη χώρα, σε άλλη εποχή και με πολλά λεφτά - 3 αν, δεν είναι άσχημα] θα είχα αμπελώνες και θα έκανα κρασί! Για κάποιο λόγο αυτή η ιδέα με συναρπάζει!

Από την άλλη πολλά από τα δικαιώματα μας ως ευρωπαίοι πολίτες δεν τα γνωρίζω, από τη μια επειδή δεν το πήρα ποτέ ζεστά το θέμα και από την άλλη επειδή οι πληροφορίες δεν ήρθαν ποτέ να μου κτυπήσουν τη πόρτα.

Το αστείο είναι ότι εγώ κούρτισα τους άλλους για οινολογία... και τώρα προσπαθώ να έβρω κάποιο για να πηγαίνουμε στα ευρωπαϊκά θέματα, που κάπως μου φαίνεται πιο άμεσα χρήσιμο! [αν οι ώρες ήταν διαφορετικές δεν θα με ενοχλούσε καθόλου να πηγαίνω και μόνη μου, αλλά θέλω να πηγαίνω και με την παρέα].


ΟΙΝΟΛΟΓΙΑ
Η επιστήμη της κατασκευής οίνου. Τα χαρακτηριστικά του καλού
κρασιού, στοιχεία γευσιγνωσίας.


ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Δικαιώματα και υποχρεώσεις που έχουμε ως Ευρωπαίοι πολίτες. Ό,τι
πρέπει να γνωρίζουμε για την Ευρωπαϊκή Ένωση.

18 σχόλια:

  1. χμ...
    νομίζω το συναίσθημα λαλεί σου οινολογία τζαι η λογική σου Ευρωπαικά Θέματα, σωστά; :ρ

    αν ήταν άλλη μέρα θα εκανόνίζαμε για χυμό (εσύ)- παγωτό (εγώ)- φαί (εγώ + οι άλλοι) στα μακ αλλά εν βολεύκει... :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε παιδί μου... η Παρασκευή εν βολεύκει για τίποτε. Αλλά να μπει ο Οκτώβρης, να βγάλει η μάνα τον γύψο και για κανόνισμα κανονίζουμε! ;). Εσύ δεν εδιαφέρεσαι καθόλου για τα επιμορφωτικά; Εν ωραία φάση.

      Διαγραφή
    2. εν ωραία φάση, οικονομική τζια κάμνεις καλές παρέες, αλλά μεταξύ της δουλειάς, του ΜΒΑ που θα ξεκινήσω από βδομάδας και των άλλω χόμπυ που έχω εν έχω χρόνο νομίζω... ήντα νομίζω, είμαι σίουρος... :ρ

      ελπίζω να τα πούμε σύντομα τζαι που κοντά... :)

      Διαγραφή
    3. ωωωω MBA;; :) καλή φάση! Καλή αρχή! Κι εγώ το ελπίζω.. εχάθηκα γενικώς αυτό το καλοκαίρι - πάω μόνο σε κανονισμένες συναντήσεις :P.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. λαλείς...; ε στο τέλος μάλλον εκεί θα καταλήξω! :)

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Κρασί, ζηβανία, ούζο, τεκίλα οκ! Εσένα;;

      Διαγραφή
    2. ακριβώς τα ίδια!!!!

      αρα ταιριάζουμε σαν drinking buddies!

      Λες να λέει σε όλους τα ίδια?

      εμ.. αποφεύγεις και εσυ οτι έχει σχέση με ψωμί και γαλακτοκομικά συν τοματά και αγγουρακί?

      Διαγραφή
    3. γαλακτοκομικά αιγοπρόβεια είμαι οκ. [αιγινό πράσινο, πρόβειο κίτρινο - αλλά μετά από 4-5 μήνες τα κίτρινα τα τρώω 1-2 φορές την εβδομάδα].

      Αγελαδινό δεν δικαιούμαι. Ψωμί με προζύμι και σκληρό σιτάρι είμαι οκ - ζυμώνω α! :P Ντομάτα, αγγουράκι είμαι μια χαρά :).


      Το ψηλό μου σκορ ήταν στη μαγιά. Εσένα;

      Διαγραφή
    4. Ginκgo με 168 και μετά άσπρο του αυγού με 98. Στη μαγιά του φούρνου 57 και της μπύρας 47.

      Το αλέυρι που δικαιουμαι δεν το βρήκα ακόμη... but I will survive... έχει πλάκα να προσέχεις τι τρως! :P



      Διαγραφή
    5. Η αδελφή μου λέει ότι έχει στο μετρό. :)

      Διαγραφή
    6. Μόλις ήρθα απο το μετρό δεν το πρόσεξα ... βρήκα όμως αλεύρι απο ρεβύθια. Θα τους ρωτήσω ομως την επόμενη φορά. Πες ευχαριστώ στην αδελφή σου από μένα! :)

      Διαγραφή
  4. νομιζω τα ευρωπαικα θεματα παν σου παραπανω. θα μαθαινεις πραματα που εχουν σχεση με τη ζωη σου τζε πιθανον τζε καποιες ευκολιες ως ευρωπαια πολιτης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγω anyway εχασα την διορια, εν ξερω τι εκαμες, πε μας. οι να μου πιατε ουλλοι τες δραστηριοτητες τζιε να μεν καμνετε ποστς α!!! θελω κατι να ποσκολιουμε στα lectures!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγράφτηκα και στ αδυο. Θα πάω στο πρώτο μάθημα και στα δυο [θα μοιράσω τες ώρες] και θα αποφασίσω μετά. Μάλλον οινολογία όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή