--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Σάββατο, 10 Νοεμβρίου 2012

Οινολογία και άλλα

Ψες πήγα στο δεύτερο μάθημα της οινολογίας!

Ωραία φάση.

Από το πρώτο μάθημα ο καθηγητής μας ξεκαθάρισε τις προθέσεις του. Θα μας κάμνει κανονικό μάθημα, χωρίς πασσιαμά - και αν θέλουμε να πίνουμε κρασί θα το κάμνουμε εκτός μαθήματος ... :-/.

Εγώ δεν είμαι και πολύ φίλος του κρασιού έτσι κι αλλιώς - προτιμώ τη ζηβανία. Πιο αποτελεσματική.

Κτες ξεκίνησε το μάθημα και άρχισα να νιώθω ότι ο τρόπος διδασκαλίας δεν θα κρατούσε το ενδιαφέρον μου. Έβαλε όλα όσα μας έλεγε στις διαφάνειες, έτσι την παραπάνω ώρα κοιτούσε τις διαφάνειες , τα διάβαζε , κι εμείς καθόμασταν στο σκοτάδι.

Μόλις τέλειωσε το πρώτο μέρος της παρουσίασης, αρχίσαμε τις ερωτήσεις - εκεί απέκτησε ενδιαφέρον και το μάθημα!

Ενώ ο καθηγητής μας είναι ένα χρόνο μεγαλύτερος μου, δεν μπορώ να μεν του μιλώ στον πληθυντικό...ακόμα 1-2 μαθήματα νομίζω εννά μου περάσει.

Η παρέα συμφωνήσαμε ότι αυτό το μάθημα έχει πολλά να μας προσφέρει. Ίσως όχι και τόσο για αυτά που θα μάθουμε στο πλαίσιο του μαθήματος, αλλά περισσότερο σε κοινωνικό επίπεδο! Οι συμμαθητές μας είναι όλων των ηλικιών, διαφορετικών χαρακτήρων! Λατρεύω έτσι καταστάσεις! Ο καθένας εκφράζεται με μοναδικό τρόπο και αντιλαμβάνεται τα πράγματα με διαφορετικό τρόπο. Σιγά σιγά , όταν θα γνωριστούμε και καλύτερα, θα μάθω πολλά πράγματα από αυτούς!


Κτες ανάμεσα σε άλλα μας είπε και για το κλάδεμα του αμπελιού. Από εκείνη την ώρα σκέφτομαι σοβαρά να θέσω ως μακροπρόθεσμο στόχο να βάλω λία αμπέλια και να κάμνω κρασί. [μακροπρόθεσμος στόχος --> σε 30 χρόνια ας πούμε].


Πιστεύω ήταν καλή επιλογή το συγκεκριμένο μάθημα - και θα εμπλουτίσω και άλλο τις γενικές μου γνώσεις . Και πού ξέρεις; Μπορεί να προκυψει και καμιά επαγγελματική ιδέα από όλα αυτά που θα μάθω.

5 σχόλια:

  1. Παλαιώνω κρασί σε ειδικό βαρέλι για τα χριστουγέννα. Αν είχα χρόνο θα ήθελα να παρακολουθήσω και εγώ το μάθημα so keep me posted για το τι σας λέει.

    Επίσης μου χάρισαν μια μπουκάλα παλαιωμένη ζιβανία πρόσφατα και ομολογώ οτι είναι το κάτι άλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου αλκοολικέ φίλε :), αν θέλεις μπορώ να σου στείλω και τις διαφάνειες των μαθημάτων [μόλις μας τες στείλει ο καθηγητής μας].

      Το ειδικό βαρέλι το έχεις σπίτι σου; Ένα βαρέλι κρασί γεμάτο για τα χριστούγεννα;; Θα μας καλέσεις να το δοκιμάσουμε; :)

      Διαγραφή
  2. :)

    Ναι το έχω σπίτι μου σε ένα δροσερό ντουλάπι. Είναι μικρό φορά μόνο 6 μπουκάλια κρασί!

    Ήμουν λάρνακα ψες και νομίζω σε είδα να... ροκάρεις... ητανε σκοτεινά όμως και έτσι δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά αν ήσουν όντως εσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμ... επειδή ένιωθα οτι άφησα το τελευταίο σχόλιο στη μέση

    σου υπόσχομαι οτι κάποια στιγμή θα κανονίσουμε να γνωριστούμε και θα σε καλέσω να ρθεις με τον Π. και την αδερφη σου και οποιον αλλο θες σπιτι μου να πιουμε παλαιομενο κρασί... ώστε να μην σε κάνω stalk απο δω και απ' εκεί... (αν όντως ήσουν εσύ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. It wasn't me ... χτες ήμουν σπίτι, άρρωστη - τυλιμένη την πατανία! :). Θα σκεφτώ την πρόταση σου όμως.. :)

      Διαγραφή