--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) επανεκκίνηση (1) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Παρασκευή, 21 Δεκεμβρίου 2012

Διάφορα 2012

Κατά που φαίνεται ο κόσμος δεν θα τελειώσει σήμερα.

Άλλωστε οι Μάγιας μιλούσαν για τέλος εποχής, όχι τέλος του κόσμου.

Κάθε τέλος και αρχή .. σωστά;

Προκτές είδα στην τηλεόραση τη διαφήμιση του ΟΠΑΠ για τις γιορτές. Ήταν η ίδια η περσινή, αλλά αντί για 2012 λαλεί 2013 φέτος.

Έπιασε με ένας κόμπος στο στομάχι όταν την είδα.

Θυμούμαι πέρσι που την είδα, συγκινήθηκα [άλλο τούτο με το ότι συγκινούμε στες διαφημίσεις] λόγω του ότι το 2011 ήταν παλιόχρονος .. η έκρηξη, οι νεκροί, η ανασφάλεια. Τζίνο το χρώμα που διώχνει το γκρίζο μου έδινε μια αισιοδοξία.

Φέτος ένιωσα ότι δεν καταφέραμε τίποτα. Η δικαιοσύνη με το πάσο της, ρεύμα έχουμε αλλά σκεφτούμαστε 3 και 4 φορές να το χρησιμοποιήσουμε αφού πληρώνουμε το ένα αλλόναν! Πέρσι έτσι καιρό περίπου γεμίσαμε αισιοδοξία για το ΦΑ, και ένα χρόνο μετά βλέπουμε ότι δεν κινηθήκαν τα πράγματα όσο γρήγορα θα μπορούσαν.

Και το χειρότερο, είμαστε σε προεκλογική περίοδο. Τι γιορτές να κάνεις σε προεκλογική περίοδο;! Ιδίως όταν το 99% των μεσήλικων συγγενών κολλούν μου άγρια για το ποιον θα ψηφίσω και τα οικογενειακά τραπέζια είναι must;!  I try to remain silent!

Κοιτώντας πίσω διαπιστώνω ότι δεν έκανα σωστή διαχείριση του χρόνου μου. Τις περισσότερες φορές όμως αναγκαζόμουν να αφιερώσω χρόνο σε κάποια πράγματα επειδή μόνο εγώ μπορούσα [ευέλικτο ωράριο!]. Για να καταλαβεις από το τελευταίο series του Dr. who είδα μόνο 2 επεισόδια! Αίσχος! [και είμαι πίσω 2 μήνες στο επαγγελματικό μου πρόγραμμα  :-/ ..].

Μέχρι τον Απρίλιο όμως δεν μπορούσα να κάνω και πολλά - αφού ήμουν χάλια. Νόμιζα ότι το πρόβλημα ήταν ψυχολογικό, αλλά τελικά ήταν καθαρά σωματικό. Τέρμα στις δυσανεξίες και στα απαίσια προβλήματα που προκαλούσαν! Να και ένα θετικό.

Και αφού άρχισα με τα θετικά... εγνώρισα και τον άνθρωπο μου! Ανάμεσα σε άλλα καλά που έχει, γελά άμα νευριάζω! Το λατρεύω αυτό πάνω του! Βασικά είναι ο ιδανικός επειδή με αντέχει 100% και δεν χρειάζεται να τον νταντεύω συνέχεια! Άσε που δεν είναι ούτε πρίκτης ούτε αδιάφορος! Τέλειος!

Το μόνο που μου έμεινε να εκπληρώσω από τους στόχους μου είναι να πετύχω στη δουλειά μου. Ήδη έβαλα καλές βάσεις - αλλά αν δεν τραβά η οικονομία δεν θα είναι εύκολο.  Για την ακρίβεια είναι το μόνο που με απασχολεί σε προσωπικό επίπεδο! Αφού από αυτό εξαρτώνται πάρα πολλά πράγματα. Δοκίμασες να κάνεις όνειρα χωρίς να έχεις εισόδημα; Μεγάλο fail!

..και μια ανάμνηση από το 2012 που θα με κρατήσει για πολύ καιρό :)







5 σχόλια:

  1. Εμ... το 2011 δεν ηταν παλιόχρονος... σου συνέβηκε το καλύτερο πράγμα που θα μπορούσε να σου συμβεί... γνώρισες εμένα...

    θες να σου πω ένα μυστικό?

    Είχα κάποτε μια φίλη... ονειρευόταν να τελειώσει τις εξετάσεις της... ένιωθε δυστυχισμένη...

    Μετά που τέλειωσε τις σπουδες της ... ηταν δυστυχισμένη γιατί δεν είχε δουλειά... μετά που βρήκε δουλειά... ήταν δυστυχισμένη γιατί δεν παντρεύτηκε... μετά που παντρεύτηκε ηταν δυστυχισμένη γιατί δεν πήρε προαγωγή... και ούτω καθεξής...

    Δεν ξερω γιατί σου το είπα αυτό... υποθέτω απλά ήθελα να κουτσομπολέψω τη φίλη μου...

    Εμένα το όνειρο μου είναι να πάω να πιω καφε στο μπαλκόνι μου... παω να το πραγματοποιήσω

    ΥΓ1. Πραγματικά χαίρομαι που δεν βρήκες κακό gay

    Υ2. Πρόσεξες οτι τα καλά πράγματα (π.χ. ο Σώτος, ο Π.) σου συμβαίνουν μετά που με γνώρισες? Σε διαβεβαιώ οτι δεν οφείλονται σε μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλαράκι σε είχα στη σκέψη μου κτες! :)

      Δεν ξέρω πώς σου ήρθε ο συνειρμός για τη φίλη σου, αλλά εγώ δεν είμαι δυστυχισμένη, κάθε άλλο :).

      Εσένα πόσο καλό σου έκανε ο Σώτος ;;;;

      Μα δεν γνωριστήκαμε ακόμα..δεν ξέρω τίποτε για σένα, και ο Σώτος δεν μου είπε τίποτα όταν προσπάθησα να τον ψαρέψω :P.


      Καλές γιορτές και ό,τι επιθυμείς ! :) xxxxxxxxx

      Διαγραφή
  2. γεωργια μου περνα ωραια τες γιορτες σου τζε αφηστα προηγουμενα..οτι εγινε εγινε...Παεις για αλλα καλυτερα τωρα...!

    Καλες γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές περτικούι μου :). Πάντα κοιτάμε μπροστά!! Τα καλύτερα έρχονται ;) xxx

      Διαγραφή
  3. εμ... για την φίλη μου σου ειπα απλά για να την κουτσομπολεψουμε (!)

    Ο Σώτος μου έκανε πολύ καλό... και σε μένα... και στην μητέρα μου...

    δεν έχω ελεύθερο χρόνο και δεν μπαίνω να διαβάσω το μπλογκ σου

    εμ...

    ...θα σου στείλω e-mail...

    ... καιρός είναι να με γνωρίσει το φιλαράκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή