--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Κυριακή, 30 Δεκεμβρίου 2012

Γιορτινό πνεύμα

Στις γιορτές πιάνει τον κόσμο ένα πράγμα και στέλνουν μου sms, emails κτλ με απολογητικό ύφος.

Συνήθως είναι γκόμενοι που δεν δούλεψε η φάση, φάνηκαν γαϊδούρια.. και τώρα είναι κάπου μόνοι τους και εθυμηθήκαν με [που δεν ήμουν τόσο σκύλα όσο θα τους άξιζε, που δεν κράτησα κακία, που δεν έκανα σκηνές].

Οι περισσότεροι μου λένε ευθέως ότι είμαι πολύ καλός άνθρωπος και μου αξίζει το καλύτερο, και ότι δεν μου συμπεριφερθήκαν σωστά. [φυσικά αυτό το λένε επειδή νομίζουν ότι έτσι θα πέσω και θα τους πω πίσω εξίσου καλά λόγια - και μπορεί να πάμε και για καφέ]. Εγώ απλά συμφωνώ μαζί τους και με τα καλά τους λόγια, και η κουβέντα σταματά εκεί.

Άλλωστε δεν κρατώ κακία. Ποτέ δεν κρατώ κακία. Αλλά, δεν ξεχνώ. Αν ήσουν φίλος/γκόμενος και φέρθηκες μαλακισμένα - τότε μπορεί να μεν σε μισώ αλλά μεν είσαι με την ιδέα ότι θα ξαναγίνεις ποτέ φίλος/γκόμενος.

Ψες βρήκα αναπάντητη από μια πρώην φίλη. Την  πρώην "κολλητή" συγκεκριμένα. Η οποία πριν 4 χρόνια με κατηγόρησε ότι μου κολλούσε ο τύπος που της κολλούσε και εκείνη τον έφτυνε! Το αστείο είναι ότι ο τύπος με ρωτούσε πώς να την προσεγγίσει αφού αυτή τον έφτυνε συνεχώς. Το ξεκαρδιστικό είναι ότι αυτή του έδωσε σημασία και τελικά έκανε και σχέση μαζί του επειδή νόμισε ότι αυτός κολλούσε και σε μένα ταυτόχρονα. Γεναίτζες! - και εννοείται ότι αφού με κατηγόρησε, έκανε σχέση μαζί του και μετά δεν μου μιλούσε! Αφού την πίεσε ο γκόμενος της να μου απολογηθεί. μετά από 2 εβδομάδες ήρθε με "θράσος χιλίων πιθήκων" [I love that phrase] να μου πει: "Το λοιπόν Γεωργία, και εσύ στη θέση μου το ίδιο θα έκαμνες!".. Εν τω μεταξύ αυτή η κουβέντα μου στοίχισε την υγεία μου - αφού για 2 μήνες αρρώστησα και πονούσα...από το άγχος και τη στεναχώρια!

No no no no, εγώ στη θέση σου εν θα έκαμνα το ίδιο επειδή εν είμαι το ίδιο ανεγκέφαλη [ εν της το είπα έτσι, είμαι ευγενικός άνθρωπος συνήθως].

Μια φορά πρόσφατα [αφού χώρισε με τον γκόμενο] με είδε στην παραλία και αρχισε να με χαιρετά μες την τρελλή χαρά! Την χαιρέτησα ψυχρά και έφυγα. Δεν ξέρω τι περίμενε άλλωστε. Νομίζει ότι θα μπορούσα να είμαι ξανά φίλη της; Να της λέω πώς νιώθω, να την πιάνω τηλέφωνο να πάμε για καφέ; ... ενώ πίστεψε ότι αν μου κολλούσε αυτός που της κολλούσε θα της το έκρυβα; και ότι θα της έλεγα ψέματα;

Δεν πρόκειται, και οι γιορτές δεν με επηρεάζουν για να αρχίζω να λυπάμαι και να "συγχωρώ". Δεν είναι θέμα συγχώρεσης. Αυτοί που μου κάνουν κακό χωρίς δεύτερη σκέψη, μένουν μακριά μου! Τέλος!

Καλό νέο έτος να φτάσουμε! :).

4 σχόλια:

  1. τζιε εγω λαλω παντα να μαι ετσι αλλα συνηθως ειμαι "περασμενα ξεχασμενα". αλλα πρεπει να σαι καλο πλασμα τζιε εσυ τελικα α; :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κοιταξε γεωργια μου, καλος καλος καποιος. Αλλα η καλοσυνη τρωει τον αφεντη λαλουν. Τζιαμε που πρεπει να δειξεις τα νυχια σου πρεπει αν τα φκαλεις εξω. Εν εκαταλαβα δηλαδη? εφικες την τζιαμε τζε εκατηγοραν σε...Τι εκαταλαβες? εσυ εφαες την στεναχωρια ολη? τζε εχαλασες την υγεια σου?

    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΖΕ ΛΙΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟς ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την ακρίβεια απλά δεν άκουε τι της έλεα. Σαν να και ήταν σίγουρη ότι ήξερε σίγουρα! Μα δεν μπορούσα να κάμω και τίποτε άλλο. προσπάθησα κανένα μήνα να βάλω τα πράγματα στη θέση τους, από κει και πέρα γιατί να προσπαθώ; Για να σώσω μια φιλία που δεν άξιζε;

      Διαγραφή