--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Παρασκευή, 7 Δεκεμβρίου 2012

Ποσκόλιο

Τις τελευταίες δύο μέρες υποφέρω από ζημιογόνα έλλειψη έμπνευσης.

Το άσχημο του να δουλεύεις μόνος σου είναι ότι σε έτσι στιγμές δεν μπορείς να μιλήσεις με κάποιο που μπορεί να σε καταλάβει και να σε βοηθήσει.

Δεν ξέρω γιατί όμως συμβαίνει αυτό το πράγμα αυτές τις δύο μέρες. Το κρύο το χειρίστηκα μια χαρά, το τι πρέπει να κάμω το ξέρω, το πώς να το κάμω να δουλεύκει το έκαμα... και τωρά κολλώ στο πού να εμφανίζεται η κάθε λειτουργία και με ποια σειρά.

Εκτές επειδή κατάλαβα ότι δεν θα βγαινε δουλειά αποφάσισα να στολίσω το χριστουγεννιάτικο δέντρο. Στο "αποφάσισα να στολίσω το χριστουγεννιάτικο δέντρο", τελικά στόλισα και το σπίτι, στόλισα και την κύρια είσοδο του σπιτιού [βρήκα κάτι λάμπες εξωτερικού χώρου που αγόρασα πριν 2-3 χρόνια] και αφού ήμουν βραστή, καθάρισα και την αποθήκη - που είχε μέσα στοιβασμένα αρκετά άχρηστα πράγματα!



Νόμιζα ότι αυτά τα χριστούγεννα δεν θα μου άρεσαν.. Από τη μια επειδή αν φτάσουν τα φετινά χριστούγεννα σημαίνει ότι θα περιμένουμε ακόμα 2 χρόνια για το τέλος του κόσμου, και από την άλλη επειδή στεναχωριέμαι που υπάρχουν συμπολίτες μας που δεν θα μπορούν να περάσουν όμορφα αυτές τις γιορτές.

Μια βόλτα στις φοινικούδες το προηγούμενο Σάββατο με έκανε να νιώσω καλύτερα. Κατά μήκος του παραλιακού έχουν τοποθετηθεί ζωγραφιές μαθητών από διάφορα σχολεία της Λάρνακας! Πολύ όμορφες ζωγραφιές, κάποιες άτσαλες παιδικές, άλλες πολύ πετυχημένες - όλες υπέροχες!

Ευχές γραμμένες στα ελληνικά, στα αγγλικά, στα ρώσσικα, στα αραβικά, στα ιταλικά :). [στα αραβικά και στα ρώσσικα υπολογίζω ήταν ευχές ... εν είμαι σε θέση να ξέρω σίγουρα].
Όπως είδα τις ευχές σκέφτηκα τα παιδιά να κάθονται γύρω από ένα τραπέζι και να ζωγραφίσουν. Συγκινούμε με έτσι εικόνες, επειδή τα παιδιά είναι αμόλυντα. Δεν εννοώ ότι είναι αγγελούδια :P, αλλά ότι μπορούν ακόμα να πιστέψουν ότι αυτός ο κόσμος μπορεί να αλλάξει και να γίνει καλύτερος - επειδή δεν ένιωσαν την απογοήτευση του συστήματος στο πετσί τους. Μόνο αυτό χρειάζεται εν τω μεταξύ για να αλλάξουν τα πράγματα. Μια ομάδα ανθρώπων να το πιστέψουν, και να το επιδιώξουν!

Βασικά τωρά ποσκολιούμαι τζαι τάχα γράφω στο μπλογκ μου επειδή δεν ξέρω πώς να προχωρήσω σε αυτό που κάμνω.. :-/. Πάω να φάω τίποτε, να κάμω τίποτε να πιω... και επανέρχομαι.



12 σχόλια:

  1. Σε καταλαβαίνω γιατί και εγω έλυσα στον κωδικό τους τελευταίους μήνες...

    Δεν κάνω ποτέ μου flowchart απλά αρχίζω να γράφω κωδικό έχοντας τον τελικό στόχο στο μυαλό μου και οτι βγεί!

    Όταν κολλήσω κάπου σηκώνομαι... πάω να νιφτώ... αν είμαι σπίτι βουρτσίζω τα δόντια μου... και πάω πίσω στον παλιό κωδικό και γράφω σχόλια ... έκανα "αυτό" γιατί είχα υπόψη μου "αυτό" ... και μετά οταν φτάσω στο τέλος εκεί που κόλλησα γραφώ οτι τώρα θα κάνω "αυτό" γιατί θέλω να κάνω "αυτό" και δεν γράφω κωδικό αλλά γράφω pseudocode για το πως θέλω να προχωρήσω

    Αν και το δικό μου scope και επίπεδο είναι χαμηλότερο απο το δικό σου, τι θες να κάνεις ακριβώς?


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα είναι ότι έχω το flowchart και το λογικό σχεδιασμό!

      Το πρόβλημα είναι πώς να χωρέσουν όλα σε μια οθόνη [που δεν χωράνε] και πώς να τους απαγορεύω κάποιες ενέργειες σε κάποια στάδια, αλλά σε περίπτωση λάθους να μπορούν να αναιρούν τις ενέργειες που κλείδωσαν κάποιες άλλες! [που άρα γιατί να κλειδώνω κάποιες ενέργειες αφού θα αναιρούνται οι ενέργειες που τες κλείδωσαν;;;]. Όπως επίσης, κάποιες ενέργειες για να θεωρηθούν ολοκληρωμένες εξαρτάται από το εάν ο εκτυπωτής δουλέφκει σωστά :P. Έτσι μπορεί να θεωρήσω ότι κάτι ολοκληρώθηκε [ εκτυπώθηκε] αλλά να μην έγινε τελικά!

      Έτσι κάμνω κι εγώ, τα έγραψα κάτω ήδη , αλλά ακόμα υπάρχει σύγχυση! Θα μπορούσα να μην έχω ελέγχους και να θεωρήσω ότι ο χρήστης δεν θα κάμνει του νου του, αλλά αυτή είναι η χειρότερη υπόθεση που θα μπορούσα να κάνω :P.

      Θενκς :).

      Διαγραφή
  2. Δοκίμασε να κάνεις ένα Boolean variable το οποίο θα είναι TRUE by default. Αν είναι TRUE τότε οι προγενέστεροι ελέγχοι θα ισχύουν.

    Αν σε κατοπινό έλεγχο γίνει λάθος τότε το Variable αυτό να γίνεται FALSE για να μην ισχύουν οι προγενέστεροι ελέγχοι.

    Για τον εκτυπωτή δεν ξέρω αν σου δίνει κάποιο feedback αν δεν δουλεύει σωστά. Αν σου δίνει feedback χρησιμοποίησε το feedback. Αν δεν σου δίνει feedback να ζητήσεις απο τον User να επιβεβαιώσει οτι τυπώθηκαν σωστά και αν ο user πει οτι δεν τυπώθηκαν να του παρουσιάσεις ενα μενού επιλογών.

    Όσο αφορά την οθόνη δεν έχω καμία εμπειρία με αυτό σαν προγραμματιστής αλλά έχω σαν user... το πρόγραμμα που χρησιμοποιώ για να παρακολουθώ τις αγορές μου δίνει την ικανότητα να χωρίσω την οθόνη σε κομμάτια (τετραγωνάκια) π.χ. σε ένα κομμάτι έχω τις τιμες και τις διακυμάνσεις κ.τ.λ. σε άλλο έχω οικονομικά στοιχεία της μέρας, σε άλλο έχω νεα για την αμερική κ.τ.λ

    Το κάθε τετραγωνάκι το έχω ανοιχτό συνέχεια με τέτοιο τρόπο που να μπορώ να βλέπω μέρος του και όταν θέλω να επικεντρωθώ πάνω του είτε το κάνω maximized η επιλέγω να ανοίξω ένα επιπρόσθετο μεγαλύτερο τετράγωνο το οποίο είναι πάνω απο τα υπόλοιπα τετράγωνα (το μικρό τετράγωνο παραμένει όπως έχει στην οθόνη) και στο οποίο μπορώ να δω όλα τα στοιχεία του συγκεκριμένου δεύτερου τετράγωνου και να το μετακινήσω σε όποιο μέρος της οθόνης μου θέλω εγώ. Το αρχικό μικρό τετράγωνο δεν αλλάζει καθόλου και παραμένει πάντα στην θέση του.

    Τι λες? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρόβλημα προκύπτει επειδή ακριβώς δεν θέλω να δίνει ο χρήστης την πληροφορία :P.
      Επίσης, έχω χρήστες που έχουν οθόνες με μικρή ευκρίνεια άρα τα κουτάκια δεν είναι επιλογή.

      Λέω ότι είμαι σε πολλά emergency κατάσταση και όποιος μου μιλά αυτή τη στιγμή για το θέμα απλά εκνευρίζει με.. ευχαριστώ πάρα πολύ που αφιέρωσες χρόνο όμως. xxx

      Διαγραφή
  3. Πελλονευρική! ...

    ...


    ...

    :P xxx

    (καλή τύχη... είμαι σίγουρος οτι θα τα καταφέρεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) ήρτεν ενίσχυση κτες! Το ωραίο του το άλλο σου μισό να καταλάβει τι κάμνεις και να μπορεί να σε βοηθήσει! [αρέσκει του που είμαι πελλονευρική :P ]

      Διαγραφή
  4. Υπονοείς οτι είμαι αποτυχία σαν φιλαράκι και οτι δεν σε καταλαβαίνω? :(

    (και σε μένα αρέσουν οι πελλονευρικές... τις βρίσκω ακαταμάχητα ερωτικές... οχι εσένα ομως γιατί είσαι φιλαράκι και δεν καταλαβαίνω τι κάμνεις :P)

    Οταν γίνεις πλούσια και τότε θα θες να επενδύσεις τα λεφτά σου... τότε θα με θυμηθείς και μένα :P

    Ετσι απο περιέργεια πως λύσατε το πρόβλημα?

    Να σου πω έχει κάτι που μπορεί να με βοηθήσεις. Δουλεύω τον τελευταίο καιρό με κάτι αλγόρυθμους και ένα τεράστιο database 65000 x 100. Για να μπορέσω να δουλέψω με το database αυτό έκανα δέκα samples των 12000 χ 100.

    Οταν εφαρμόζω τον ένα αλγορυθμο θέλω περίπου μια ώρα για να τον τρέξω... μετά όμως πρέπει να εφαρμόσω ένα δεύτερο αλγόρυθμο ο οποίος θα τρέχει μέρος του πρώτου αλγόρυθμου και εκεί θέλω περίπου μια μέρα για να τον τρέξει το κομπιούτερ... αρα 10 δείγματα θέλω 10 μέρες να τα τρέξω...

    Ενας απο τους λόγους ειναι οτι πρέπει να κάνω κάποιους απο τους υπολογισμούς σε όλα τα στοιχεία του database και εκεί διαλέγω το κάθε στοιχείο με loops... και αυτό μου τρώει χρονο. Υπάρχει τρόπος σε κάποια γλώσσα προγραμματισμού να κάνω τους υπολογισμούς σε όλα τα στοιχεία ταυτόχρονα και να αποφεύγω τα loops?









    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τη στιγμή που μου λαλείς 65000 να υποθέσω ότι δουλεύεις σε excel;

      Αν ναι, τότε αν θέλεις να σε καθοδηγήσω να τα μεταφέρεις σε sql server όλα, να σου μεταφράσω τον αλγόριθμο σε sql και θα σου παίρνει κάτι λεπτά για να βγάλεις αποτελέσματα.

      Τα δεδομένα σου δεν είναι τόσο πολλά για να δικαιολογείται η καθυστέρηση άρα είναι καθαρά θέμα εργαλείου / προγράμματος.

      Διαγραφή
  5. Τα βρίσκω ενδιαφέρον αυτά που μου λες και δεδομένου οτι αυτο θα χρειάζεται μάλλον να το κάνω 1 η 2 φορές το χρόνο, τότε θα μου ηταν χρήσιμη η γλώσσα αυτή.

    Δεν θέλω όμως να μου μεταφράσεις εσυ τους αλγορυθμους σε SQL γιατί συνέχεια κάνω βελτιώσεις πάνω τους και θέλω να έχω την ευχαίρεια να τους αλλάζω μόνος μου... και δεν θέλω να σε ενοχλώ κάθε τόσο.

    Επίσης μου αρέσει η πρόκληση του να μαθαίνω νεα πράγματα και έτσι θα ήθελα να την μάθω και εγώ

    Θα κοιτάξω να βρω ενα σχετικό βιβλίο. Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις πως μπορώ να βρω την πλατφόρμα της γλώσσας αυτής?

    Αν έχω οποιεσδήποτε απορίες/δυσκολίες τότε θα έρθω σε σένα (επι πληρωμή φυσικά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμ.. και ναι... δουλεύω με την VBA της Excel

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πήγαινε εδώ και κατέβασε τον SQL Server Express+ το Management Studio. Είναι δωρεάν!

    Θα μπορούσα να σου εξηγήσω κάποια πράγματα αφού τα κατεβάσεις τα εργαλεία [χωρίς πληρωμή] για να μπορέσεις να ξεκινήσεις :). Δεν συνηθίζω να χρεώνω για συμβουλές! Μπορείς άνετα να μου στείλεις και email για ό,τι χρειαστείς :).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. xxx

    Θα το κατεβάσω και θα ψάξω να βρω το βιβλιο τις επόμενες μέρες.

    Οταν θα είμαι με άδεια τις γιορτες θα πειραματιστώ μαζι της και θα σε ενημερώσω πως παω.

    Όνειρα γλυκά φιλαράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή