--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Τρίτη, 4 Δεκεμβρίου 2012

Ξέρω, επεριμένετε να σχολιάσω το διάγγελμα.

Βαριέ.

Τίποτα το συναρπαστικό.

Έχω ένα άλλο θέμα όμως.....



Αν όντως πλησίαζε το τέλος του κόσμου τι θα έκανες;

Προσωπικά εγώ προετοιμάστηκα για το τέλος του κόσμου... Τα τελευταία 2 χρόνια κάνω ό,τι θέλω χωρίς να δίνω λογαριασμό σε κανένα, ξυπνώ όποτε θέλω - πήγα είδα τους Muse, Florence and the Machine, Linkin Park και φυσικά τους Maroon 5!!!  Perfection!

Φυσικά δεν ταξίδεψα αρκετά, αλλά ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει... άκυρο, εν τραγούδι τούτο.

Είμαι πολλά ευτυχισμένη που κατάφερα να απαλλαγώ από τις μυαλγίες και τα νεύρα που  μείωναν την ποιότητα ζωής μου.. με τη διατροφή το πέτυχα ντε! Μα δεν με διαβάζεις; Τώρα κοιμάμαι όταν βαρεθώ! ή όταν ξαπλώνω στον καναπέ και σαν σκέφτομαι αρχίζω και ονειρεύομαι. Τις προάλλες δούλεψα 15 ώρες σε μια μέρα, χώρια τα διαλείμματα! Perfection!

Τελευταία έτυχε και γνώρισα ένα υπέροχο άνθρωπο που μου έδειξε τι πραγματικά είναι η αγάπη. Εννά τον κρατήσω ως το τέλος, όποτε και αν είναι αυτό.

Αυτό που με στεναχωρεί είναι ότι λόγω κάποιων συγκυριών δεν κατάφερα έγκαιρα να στήσω τη δουλειά μου όπως ήθελα. Συγκεκριμένα είμαι πίσω 1,5-2 μήνες. Έχω ακόμα όμως 16 μερες! Μπορεί να προλαβαίνω!

Κατά συνέπεια αυτές τις γιορτές θα πρέπει να είμαι πολλά μαζεμένη με τα έξοδα μου και αυτό με στεναχωρεί επειδή θα ήθελα να μπορούσα να βοηθήσω κάποια οικογένεια που χρειάζεται βοήθεια.
Για μένα περιόρισα ήδη τα έξοδα, και απελευθερώθηκα από αυτά. Την βγάζω πολύ άνετα και με τα λίγα.

Είμαι προετοιμασμένη για πολλές εκδοχές του τέλους 2012. Μελέτησα πάρα πολλές θεωρίες! Μου άρεσε αυτή με τους Ελ, που θα έρθουν να μας σώσουν από τους αποστάτες. Δυστυχώς όμως αυτό το σενάριο έχει μέσα και τα ερπετοειδή που εννά μας φαν.. κυριολεκτικά. Λόνγκ στόρυ...

Εν τω μεταξύ, εν γίνεται να τελειώσει ο κόσμος το 2012! Αφού το 2013 θα πάει το ΦΠΑ 18%!




3 σχόλια:

  1. κορη γεωργια ετοιμαζω τζε εγω ποστ για τουτο το θεμα! επρολαβες με! βαστα με πολλα η απορια αν θα γινει κατι τζιντην μαυρογεριμη την μερα! εννα σπασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννά ξέρουμε σίγουρα στες 22 του μήνα! Αν έχουμε ίντερνετ :P

      Διαγραφή
  2. xaxa,sosta prota tha auxhthei o fpa na mas fane kamposa k meta tha ertei to telos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή