--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) επανεκκίνηση (1) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Δευτέρα, 4 Φεβρουαρίου 2013

Η είδηση.

Να πω μόνο ότι στη γειτονιά μου σήμερα ήρθαν καμιά 15αριά κτίστες (4 αυτοκίνητα)  και προειδοποίησαν απειλητικά τους 3 κτίστες που βρίσκονταν σε οικοδομή κοντά στο σπίτι μου, να αποχωρήσουν. Δεν είχαμε επεισόδια, αλλά αν είχαμε ο τίτλος θα ήταν: ξυλοδαρμός ελληνοκυπρίων οικοδόμων από  ελληνοκύπριους, τουρκοκύπριους, ρωσσοπόντιους και βούλγαρους οικοδόμους!

Οι 3 κτίστες δεν εργάζονταν, πήγαν απλά να μετρήσουν αφού και να θέλουν να δουλέψουν δεν έχουν υλικά. Οι 3 κτίστες είναι και οι εργολάβοι - δεν είναι απλοί υπαλλήλοι.

Από το πρωί που διαδραματίστηκε το γεγονός προσπαθώ να καταλάβω ποιος έχει δίκαιο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η μάνα μου που είδε το συμβάν φοβήθηκε. Δεν τους πήρα είδηση έγκαιρα να τραβήσω και κανένα πλάνο!

Το κράτος δεν επιβάλει τους νόμους και δεν προστατεύει τους εργαζομένους - γενικά η επιβολή του νόμου δαμέσα νοσεί. Η εκμετάλλευση των ανθρώπων για ένα κομμάτι ψωμί δεν τιμά κανένα, δεν βοηθά κανένα και θα πρέπει να γίνει κάτι γι' αυτό.
Οπως δεν τιμά να γυρίζουν τζαι να ταπατζιάζουν κόσμο οι απεργοί.

7 σχόλια:

  1. Φιλαράκι μου καλό που πολύ πολύ σε αγαπώ (φιλικά όπως πάντα :p)

    εδώ έχουμε ένα ενδιαφέρον φαινόμενο...

    Οι πολλοί δεν ανέχονται την διαφορετικότητα των λίγων και θέλουν να τους αφομιώσουν

    Αν εσύ θες να κάνεις απεργία αλλά εγώ θέλω να δουλέψω (έστω και με πιο λίγα λεφτά) για να θρέψω την οικογένεια μου... δεν είναι δικαίωμα μου?

    Απο την άλλη αν εσώ θέλεις να διεκδικήσεις δικαιώματα και εγώ θέλω να το εκμεταλλευτώ για το εύκολο κέρδος? Δεν είναι δικαίωμα σου να διεκδικήσεις απρόσκοπτα?

    Άσχετο αλλά μόλις έπεσε το μάτι μου στο πιο κάτω άρθρο και σε σκέφτηκα (για πολύ λίγο όμως γιατί είμαι απασχολημένος να σκέφτομαι κάποιαν άλλη)

    http://gr.news.yahoo.com/αριστοτελησ-και-πλατωνασ-μασ-λενε--πως-μπορεί-να-εξοντωθεί-ένας-λαός-134007796.html

    Όνειρα γλυκά... σαν... κάποια άλλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλαράκι, εν σε έγραψα! Ήμουν πολλά απασχολημένη να σχολιάζω το σχόλιο σου με.. κάποια άλλη :P.
      "Οι πολλοί δεν ανέχονται την διαφορετικότητα των λίγων και θέλουν να τους αφομιώσουν". Πραγματικά ακόμα και η τέχνη του τρόλλινγκ σε εγκαταλείπει! Να το κοιτάξεις! :)

      Διαγραφή
    2. Με πλήγωσε το σχόλιο σου :( ... και θα ήθελα ένα φιλί για να μαλακώσει τον πόνο που νιώθω στην τρυφερή μου καρδιά από το αιχμηρό σου σχόλιο :(

      εμ... θα πω κάποιας άλλης να μου δώσει φιλί ... και τότε θα γιατρέψω τον πόνο που μου προκάλεσε το αιχμηρό σου σχόλιο

      χχχχχχχχ

      Διαγραφή
  2. Το θεμα ειναι ηθικό όχι νομικό. Αρα και οι δυο εχουν δικαιο απο την πλευρά τους. Απλά αυτος που πηγε σημερα να δουλεψει, αυτοματα εχει μειωσει μακροπροσθεσμα τις απολαβές τους απεμπολώντας τα δικαιωματα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αρεσκει μου που χουμιζουμε οτι ενημερωνουμε μισιημου. Ουτε ηξερα για απεργιες... αρα εν μπορω να πω κατι ουσιαστικο αλλα οτι οντως εν επιβαλλουνται οι νομοι εν γεγονος! Τζιε οσο τζιε αν ακουεται παραξενο τουντο πραμα εν λαθος! Διοτι, οταν δεν το καμνει το κρατος, καποιος αλλος πρεπει! Τζιε δεν εχουμε ουτε Spiderman ουτε Batman αποσο ξερω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζαι κάπως έτσι εμφανίζονται οι Χρυσές Αυγές και τα ΕΛΑΜ. Επειδή κάποιοι το έχουν απορία.

      Διαγραφή