--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) επανεκκίνηση (1) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Κυριακή, 10 Μαρτίου 2013

Στα άκρα

Οι ανθρώποι δεν παύουν να με εκπλήσσουν.

Τρίτη βράδυ να μιλάμε στο τηλέφωνο και να είναι υπερβολικά απαιτητικός. (πελάτης). Εμμέσως πλην σαφώς να μου λέει να τελειώσω το project όσο πιο σύντομα μπορώ, μετά το τέλος του project να έχει και τα πνευματικά δικαιώματα και να του κάνω και έκπτωση!!

Με προβλημάτισε, αλλά από την άλλη τον χαίρομαι επειδή είναι απαιτητικός και τελειομανής. Τέτοιοι τύποι ξεκινούν από χειρότεροι πελάτες να γίνονται οι καλύτεροι συνεργάτες , αφού ξέρουν τι θέλουν και σε καθοδηγούν βήμα με βήμα.

Άρχισα να τον αποκαλώ "ο δεύτερος μου γκόμενος" αφού για 4 συνεχόμενες μέρες το πρώτο μήνυμα που έπιανα ήταν από αυτόν, να με ρωτά εάν ξύπνησα για να μου δώσει feedback για τη δουλειά της προηγούμενης μέρας. (επειδή δουλεύκω συνήθως..έτσι ώρες :P. τζαι δεν με παίρνει να ξυπνώ που τες 8:00 το πρωί).

Η Τρίτη το βράδυ και η έντονη συζήτηση που είχαμε ήταν κομβικό σημείο. Δεν ξέρω με ποιον μίλησε από την Τρίτη μέχρι σήμερα, δεν ξέρω τι έγινε αλλά σήμερα ήταν μες τα μέλια. Υπερβολικά μέλια για τις αντοχές μου. Μίλησε και για προκαταβολή, απολογήθηκε 15 φορές για την πίεση και επαναλάμβανε συνέχεια το "όποτε μπορέσεις".

Τα τελευταία του σχόλια μου τα έστειλε με σημειώματα και φατσούλες στο σκαναρισμένο χαρτί. "Ευχαριστώ για την ανοχή σου".

Κτύπησα τρελλά ωράρια για αυτό το project, και σιγά σιγά φτάνει στο τέλος του. (μέχρι το τέλος της εβδομάδας που μπαίνει). Η ικανοποίηση που νιώθω για το αποτέλεσμα, τεράστια. Σε καμία περίπτωση δεν με ενοχλεί να με πιέζουν. Γουστάρω. Αλλά να με παζαρεύκουν από το τηλέφωνο υποτιμώντας ουσιαστικά την προσπάθεια που γίνεται είναι ο χάρος μου. Πιο κάτω δεν γίνεται!! Εν κανεί που χρεώνω λίγα σχετικά την ώρα, χρεώνω μόνο την ώρα που δουλεύω πάνω στο Project και φκαίνει δουλειά. Αν κάμω 5 λεπτά διάλειμμα για να ελέγξω τα emails μου πχ. δεν τα μετρώ!

Η δουλειά του προγραμματιστή είναι αρκετά δύσκολη και χωρίς τις διαπροσωπικές σχέσεις. Προσωπικά εν τα πάω και τόσο καλά με τις ακρότητες. Πάντα είμαι ευγενική εννοείται - δεν μπορώ άλλωστε να μεταλλακτώ, αλλά μετά χρειάζομαι ψυχοθεραπεία για να το ξεπεράσω. Παρασκευή κατάφερα να ξεπεράσω το ένα περιστατικό, και τώρα προσπαθώ να ξεπεράσω τα μέλια. Εν μου αρέσκει οι ανθρώποι να είναι τόοοοσο ευγενικοί μαζί μου. Νιώθω άβολα! Επαγγελματική σχέση ρε κοπέλια, εν τόσο δύσκολο μες τούτη την χώρα; Είσαι ο πελάτης, πρέπει να έχεις απαιτήσεις. Το μόνο που με ενοχλεί είναι να με παζαρεύκεις τζαι να προσπαθείς να μου πεις πώς να χρεώσω τη δουλειά μου. Ανοχές τζαι πελλάρες. Ούφφου!

Έχω ένα προαίσθημα ότι με τον δρόμο που δκιάλεξα, τα βάσανα μου εν πίσω. Αλλά θα το παλέψω επειδή έχω ένα όραμα και θέλω να φτάσω τζιαμέ.

6 σχόλια:

  1. :) Μπράβο φιλαράκι

    Η ανάρτηση σου αυτή μου άρεσε πάρα πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ου πελλαρες! εγω ειμαι της αντιθετης αποψης. εν θα αντεχα μετα που τοσες ωρες να εμεινισκαν οι σχεσεις ψυχρες/επαγγελματικες. εν σου λαλω να γινειται τζιε φιλοι αλλανα υπαρχει μια οικειοτητα.τωρα αν λοαρκαζει να καμει κινηση ο πελατης τωρα που τελιωνει το προτζεκτ, ρισπεκτ που εκαρτεραν να τελιωσεις! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θελω την αλλη φορα που θα μπω στο μπλογκ να εχει μιαν ομελεττα να με περιμενει. δε σε πιεζω αλλά θελω την με δυο αυκα, και τυρι. τυρι τριμμενο μεσα. θελω ομως να λέω μετά ότι εν δική μου ιδιοκτησία και παρασκευη. τζε να μεμμε χρεωσεις πολλά.

    τελος παντων όποτε μπορεσεις. δε σε πιεζω.
    ευχαριστώ για την ανοχή σου :)

    προτίμα να σε παζαρευκουν που το τηλεφωνο να μπορείς να αρνεισαι. απο κοντά υποχωρείς ευκολότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι γινεται Γεωργια μου; δεν μας εσυνηθισες να μην απαντας στα σχολια μας. ειδικα εγω πειραζομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :). εν με παίρνει να υποχωρώ. ό,τι δώσαμε δώσαμε :P.

      σορρυ για την καθυστέρηση α!, αλλάξαν κάποιες συνήθειες τις τελευταίες μέρες :P.

      Διαγραφή
  5. καλα θα το συνηθισουμε εμεις οι τακτικοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή