--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) επανεκκίνηση (1) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Παρασκευή, 8 Μαρτίου 2013

Για τη μέρα

Δεν χωράει στο μυαλό μου γιατί τίθεται καν θέμα αν οι άνθρωποι είναι ίσοι μεταξύ τους. Είτε με βάση την καταγωγή, είτε το χρώμα του δέρματος, είτε το φύλο, είτε την ηλικία και ό,τι άλλο σκεφτεί ο καθένας.

Δεν αναρωτήθηκα ποτέ αν μπορώ να κάνω κάτι καλύτερα ή χειρότερα από ένα άντρα. Άσε που στα "παραδοσιακά" χαρίσματα των γυναικών δεν έχω πολλά δείγματα επιτυχίας (πχ. μαγειρική).

Ζω στον κόσμο μου, πάντα ζούσα. It's a better place!

Βρίσκω πολύ διασκεδαστικές τις συζητήσεις για άντρες και γυναίκες, όταν γίνονται στα πλαίσια του πασιαμά. Δεν βρίσκω καθόλου διασκεδαστικό που άντρες υποτιμούν τις γυναίκες, τις χαρακτηρίζουν χωρίς λόγο και όταν είναι νευριασμένοι με άλλο άντρα, φταίει τους η μάνα του! Σοβαρά τωρά!

Κάποτε νιώθω ότι έχω μια κάποια διαφορετική αντιμετώπιση, επαγγελματικά αλλά αυτό λειτουργεί και από τις δύο πλευρές. Κάποτε είναι υπέρ μου, άλλοτε είναι κατά μου. Τελικά είναι θέμα στατιστικής.

  Για να είμαι έτσι χαλαρή και να βλέπω το θέμα στατιστικά κάποιες επολέμησαν. Kάποιες ακόμα πολεμούν. Τούτη η μέρα εν για να μας θυμίζει τους αγώνες που έγιναν, τζαι τους αγώνες που ακόμα γίνονται.

Τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα σε χώρες που υπάρχουν θεοκρατικά πολιτεύματα τζαι η θρησκεία υπαγορεύει ότι οι γυναίκες είναι κατώτερες και ότι πρέπει να υπακούουν σε ειδικούς νόμους. Αν είναι δυνατόν να μην μπορείς να βγάλεις άδεια οδήγησεις επειδή είσαι γυναίκα, να μην μπορείς να ψηφίσεις, να μην μπορείς να έχεις άποψη!

Ευτυχώς ο μισογυνισμός του Παύλου δεν μεταδώθηκε στην κοινωνία - αλλά περιορίστηκε στις επιστολές του.

Παραθέτω κάποιες ομιλίες που μου άρεσαν.







2 σχόλια:

  1. Έθθα είχα τζιαι σε τόσιην υπόληψην την Χίλαρυ μετά που τούτον:

    http://www.youtube.com/watch?v=Fgcd1ghag5Y

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ένα ρητό στο μυαλό μου. "Ακόμα και ένα σταματημένο ρολόι λέει σωστά την ώρα δυο φορές την ημέρα".
      Όταν ακούω κάτι σωστό, δεν με ενδιαφέρει ποιος το είπε. Αν το είπε και κάποιος απαίσιος άνθρωπος ακόμα ένας λόγος να διαδόσω το μήνυμα, ώστε περισσότεροι να μάθουν το μήνυμα και να ξεχάσουν το άτομο.
      Δεν είπα ότι έχω σε υπόληψη την Κλιντον. Ούτε τη βασίλισσα Ράνια τη γνωρίζω. Το θέμα είναι ότι σε αυτές τις ομιλίες μιλούν σωστά. Μπορεί τις ομιλίες να τις έγραψε κάποιος άλλος και αυτές απλά να τις διάβασαν.
      Και απόσπασμα από ταινία να έβαζα το ίδιο θα μου έκανε :).

      Διαγραφή