--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) επανεκκίνηση (1) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Τρίτη, 5 Μαρτίου 2013

Περί ιδιωτικοποιήσεων

Επειδή συχνά-πυκνά είμαι αφελής κτες έκανα τη σκέψη ότι μια  ιδιωτικοποίηση ημικρατικών οργανισμών θα ήταν προς το όφελος μας εν τέλει, επειδή θα συγυριστούν, θα ρίξουν τα κόστα τους - και έτσι στο τέλος της ημέρας θα μας στοιχίζουν λιγότερο.

Βλέπεις, έφερα στο μυαλό μου το αεροδρόμιο. Μπήκε μέσα ο Σιακόλας, κτίστηκε το αεροδρόμιο και δουλεύει (εξ' όσων μπορώ να κρίνω από τις φορές που πήγα και από άλλα αεροδρόμια που είδα) μια χαρά ρολόι!

Σήμερα όμως διαβάζω αυτό. Δεν μου αρέσει καθόλου η σκέψη να δώσουμε τους ημικρατικούς μας σε ξένες εταιρείες. Δεν είμαι και τόσο φαν της παγκοσμιοποίησης, για την ακρίβεια δεν είμαι καθόλου.

Φυσικά ο "στρατηγικός επενδυτής"  μπορεί να θεωρηθεί ως βραχυπρόθεσμη ιδιωτικοποίηση, έννε; Υπάρχει μια σύγχυση στο μυαλό για το τι σχεδιάζεται να γίνει. Δεν βρίσκω χρόνο να το μελετήσω. Κάποιος να βοηθήσει;



Σαρρής Ιδιωτικοποιήσεις από 24hcomcy

15 σχόλια:

  1. Γεωργια
    Μια χαρα. Δλδ?Τι θα μπορουσε σ ενα αεροδρομιο να μεν λειτουργει συνεχως μια χαρα?
    Η αλλο οψη εν οτι πληρωνουμε που τα πιο ακριβα τελη.
    Ακριβοτερα που μας εχει η ελλαδα.
    Θυμιζει κατι παρομοιο????

    Andreas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διευκρίνησα για το τι εννοώ "μια χαρά". Σε άλλα αεροδρόμια συνάντησα θέματα όπως: κόσμος να χάνει την πτήση του επειδή δεν μπορούσε να δει πότε είναι η επιβίβαση, να ανοίγει το check-in και στον πίνακα ανακοινώσεων να λέει άλλα των άλλων, να υπάρχει καθυστέρηση πτήσης και αντί να το ανακοινώσουν - απλά σβήνουν την πτήση από τον πίνακα πτήσεων και να τρέχουμε καμιά 40αριά άτομα να ψάχνουμε την πτήση μας, ή σε κάθε πτήση να αλλάζουν την πύλη επιβίβασης το τελευταίο μισάωρο!!! Μίλησα καθαρά από αυτή την άποψη - βασισμένη στις εμπειρίες μου [και πάντα αναφέρομαι σε ευρωπαϊκά αεροδρόμια].
      Σίγουρα υπάρχει η άλλη όψη - τίποτε δεν είναι τέλειο.Αυτό με τα τέλη πώς πάει; ξέρεις πού μπορώ να βρω πληροφορίες;
      ["θυμίζει κάτι παρόμοιο???" ... τι εννοείς με αυτό;]

      Διαγραφή
    2. Το αεροδρόμιο λειτουργούσε μια χαρά και στο παλιό. Δεν άλλαξε κάτι από άποψη ποιότητας αν εξαιρέσει κανείς τα κτίρια που εν πολλά λογικό τα νέα να είναι καλύτερα από τα παλιά.

      Κατα τα άλλα το μόνο που άλλαξε είναι ότι όντως έχουμε από τα ακριβότερα αεροδρόμια. Πιάσε να κλείσεις ένα εισιτήριο και δες πόσα εν η τιμή του εισιτηρίου και πόσα τα τέλη αεροδρομίου και θα δεις. Α! και το ότι παλιά εργοδοτούνταν μόνο Κυπραίοι.

      Πολλά μεγάλο λάθος οι ιδιωτικοποιήσεις. Πολλά. Παντού όπου έγιναν και η εξυπηρέτηση πήρε την κάτω βόλτα -ειδικά όσον αφορά τις βλάβες/παράπονα από απομακρυσμένες περιοχές- και οι τιμές εκτοξευτήκαν.

      Διαγραφή
    3. Ναι αλλά ο λόγος που ανατέθηκε ευθύς εξ' αρχής σε στρατηγικό επενδυτή ήταν για να κτιστούν τα νέα κτίρια, έννε;
      Δεν ξέρω πόσο ακριβό είναι το αεροδρόμιο μας σε σχέση με άλλα αεροδρόμια. Οι μέρες που έκλεινα εισιτήρια για ταξιδάκια τελείωσαν. Τουλάχιστο στα επόμενα 2 χρόνια δεν το βλέπω να πηγαίνω πούποτε.

      Τώρα για τις ιδιωτικοποιήσεις που θα έρθουν ούτε εγώ πιστεύω ότι θα βοηθήσουν, αφού δεν έχουν ανάγκη από στρατηγικό επενδυτή (νομίζω). Μιλώ πάντα για ΑΗΚ, ΑΤΗΚ και Αρχή Λιμένων. Αντιλαμβάνομαι ότι υπάρχουν και άλλοι ημικρατικοί υποψήφιοι για ιδιωτικοποίηση.

      Διαγραφή
  2. Παρεπιπτοντως Γεωργια
    ειδα τα σχολια στο συγκεκριμενο σαιτ και ηταν (για οσα εγνωριζα ) αληθη.
    Το πιο τρανταχτο βεβαιως οι σιδηροδρομοι στην αγγλια

    Andreas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμένο site μου άρεσε πάρα πολύ. Γίνεται καλή δουλειά.

      Βασικά ο προβληματισμός που προσπαθώ να θέσω δεν είναι το θέμα της ιδιωτικοποίησης, αφού πλέον είναι δεδομένες οι ιδιωτικοποιήσεις [τα άλλα που λέγονταν προεκλογικά δεν πιστεύω κάποιος σοβαρός άνθρωπος να τα πίστευε]. Το θέμα είναι η φύση της ιδιωτικοποίησης. Ο στρατηγικός επενδυτής βάζει λεφτά, βάζει γνώση, βγάζει το κέρδος του και μετά από 20-25 χρόνια φεύγει. Δεν το βλέπω με κακό μάτι αυτό, γι' αυτό έφερα το παράδειγμα του αεροδρομίου.
      Αλλά, να έρθει μια ξένη εταιρεία τηλεπικοινωνιών και να αναλάβει δεν το βλέπω με καλό μάτι. Και ιδιωτικοποίηση μπορεί να σημαίνει οτιδήποτε. Αν ας πούμε πουλήσουμε τους ημικρατικούς, είναι ιδιωτικοποίηση και πιστεύω αυτό θα ήταν καταστροφικό.

      Διαγραφή
  3. Συμφωνώ με το ότι οι διωτικοποιήσεις θα είναι καταστροφικές.
    Και ακόμα παραπάνω δαμέ μιλούμε για οργανισμούς που είναι και αποδοτικοί και κερδοφόροι.

    Δε μιλούμε για προβληματικές καταστάσεις όπως την cyprus airways.

    Τούτοι αποφέρουν χρήματα στο κράτος τα οποία αξιοποιούνται προς όφελος όλων. Και πέραν τούτου, μιλούμε για ζωτικές υπηρεσίες στις οποίες πρέπει να έχει πρόσβαση και κυρίως έλεγχο το κράτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιδιωτικοποιήσεις: Αεροδρόμια Λάρνακας Πάφου το διαχειρίζονται ιδιώτες..Πήραν περίπου 650 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ευρώ και θα κερδοσκοπούν για 25 χρόνια: Αποτέλεσμα: Παραβίαση όλων των κανόνων ασφαλείας που έφεραν τον θάνατο εργαζόμενου, το πιο ακριβό αεροδρόμιο της Ευρώπης κλπ
    http://osr55.wordpress.com/2013/02/21

    πάει μια χαρά;

    καλα΄ρε γμτ τι μας ψεκάζουν τελικά ρε γμττ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βαρέα μεταλλα! [για το τι μας ψεκάζουν]


      "Μια χαρά" από την άποψη ενός ανθρώπου που το χρησιμοποιά μια φορά τον χρόνο - προφανώς οι παρενθέσεις μου δεν πετυγχαίνουν τον σκοπό τους.

      Τι σημαίνει "κερδοσκοπούν";
      Τι εννοείς "πήραν 650 εκατομμύρια"; Στο κείμενο σου γράφεις: "Έχουν διευθετηθεί και είναι στη διάθεση της Hermes Airports Ltd., οι πλήρεις χρηματοδοτήσεις του Έργου από τους Τραπεζίτες της Hermes Airports Ltd, Societe Generale, The Royal Bank of Scotland plc., ING Bank N.V., and WestLB AG. Η συνολική χρηματοδότηση ανέρχεται περίπου σε 479 εκατ. Ευρώ, πλέον τόκοι. Δεν δόθηκαν εγγυήσεις."

      Αυτό δεν σημαίνει ότι το κράτος δεν έδωσε σεντ για την ανέγερση των αεροδρομίων; Άρα γιατί λες πήραν; Τα υλικά και τα εργατικά της ανέγερσης και της λειτουργίας ήταν δωρεάν;

      Δεν προσπαθώ να γίνω σκωπτική, ρωτώ επειδή εγώ άλλα καταλαβαίνω όταν διαβάζω αυτά που γράφεις.

      Διαγραφή
    2. όλα τα πράγματα πρέπει να τα βλέπεις συνολικά και όχι μονοδιάστατα

      για μένα πχ θα ήταν πολλά καλύττερα τούντα έργα να τα κάμουν τα δημόσια έργα το κράτος δηλαδή με το πιο χαμημό κόστος τζαι πλήρως ελεγχόμενα

      εννοείται ότι υπήρξαν υπερκοστολογήσεις ανεξέλεγκτες

      πάμεν όμως στην ουσία

      σύμφωνα πάλε με τους ίδιους που δεν τους έχω εμπιστοσύνη ότι λαλούν αλήθειες

      http://www.stockwatch.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=467

      λαλούν ότι η εταιρεία θα έχει κάθε χρόνο ακάθαρτα έσοδα 200 εκατομύρια ενώ για να δούμε το κράτος:

      "Η κυβέρνηση εισπράττει ένα σταθερό ποσό ύψους €3,5 εκ. ετησίως καθώς επίσης ανά τριμηνία εισπράττει το 33% επί των ακαθάριστων εσόδων της κοινοπραξίας. Το 2007 η κυβέρνηση εισέπραξε €43εκ., το 2006 €26 εκ. για έξι μήνες περίπου και το πρώτο τρίμηνο του 2008 έκλεισε με €9 εκ., ενώ αναμένεται αύξηση χρόνο με το χρόνο. "

      δηλαδή κάτι λλιότερον που 50 εκατομύρια ετησίως

      η εταιρεία που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο κάθε χρόνο έχει μινιμουμ 150 εκατομύρια ακάθαρτα έσοδα

      δηλαδή μέσα 4 μόλις χρονάκια έφκαλεν τα 600 εκατομύρρια δηλαδή σε λλιόττερον που πέντε χρόνια έκαμεν απόσβεσην!


      τζαι μέσα σε 6 χρονάκια συνολικά 900 εκατομύρρια κλπ κλπ

      τζαι εννοείται ότι μπορεί τα έσοδα του αεροδρομίου να εν πολλά παραπάνω σε λλία χρόνια άρα όι μόνο 200 εκατομύρια ετησίως

      τζαι επειδή περπαίζουν μας περί τάχα διαφάνειες τζαι μαλακίες


      "Ερ.: Γιατί δεν δίνεται τη συμφωνία αυτή στη δημοσιότητα για να μπορεί να την αξιολογήσει ο καθένας;

      Απ.:Διότι καμία συμφωνία ή συμβόλαιο του κράτους δεν δίνεται στη δημοσιότητα υπάρχουν μέσα εμπιστευτικές πληροφορίες πράγματα που αφορούν τον κάθε προσφοροδότη. "

      σκέφτου δηλαδή αντερ δε τειμπλ τι συμφωνούν πάνω στην ράσσιη του κόσμου

      ανακεφαλαίωση:

      το κράτος ήταν πολλά καλύττερος διαχειριστής του αεροδρομίου όσον αφορά συντήρηση κλ΄π

      δαμέ που την πρώτη μέρα είχαμεν προβλήματα τζαι ως τωρά έναν θάνατο λόγω μη εφαρμογής των κανόνων ασφαλείας

      θα μπορούσε το κράτος μέσα σε πάρα πολύ λίγα χρόνια να κάνει αποσβέση των χρημάτων που δαπανήθηκαν και να φκάλει κέρδος



      Διαγραφή
    3. Όταν το κράτος αναλαμβάνει να κτίσει κάτι, προσλαμβάνει εταιρείες στο τέλος της ημέρας. Σίγουρα δεν μπορείς να περιμένεις τα δημόσια έργα να έχουν το εργατικό δυναμικό για να κτίζουν τέτοια έργα! Και τι γίνεται; Οι μίζες πάνε και έρχονται, τα λαδώματα κυριαρχούν! Πχ. ένα φανταστικό σενάριο: Η εταιρεία που κατασκευάζει δρόμο πολλών χιλιομέτρων για το κράτος βγάζει μια προσφορά η οποία είναι η πιο χαμηλή (επειδή κάποιος τους πληροφόρησε για τα ποσά των άλλων προσφοροδοτών). Πιάνει τη δουλειά, και μετά αντί για 8 εκατοστά πάχος της ασφάλτου, βάλει 5 για πολλά χιλιόμετρα - φτιάχνοντας έτσι κακής ποιότητας δρόμο, με χαμηλό κόστος για να μεγιστοποιήσει το κέρδος του. Ο υπάλληλος που επιβλέπει το αντιλαμβάνεται και το καταγγέλει στον ανώτερο του. Ο ανώτερος παίζει πελλό. Ο υπάλληλος το ξανακαταγγέλει και έτσι εξασφαλίζει τη μετάθεσή του σε μια άλλη θέση.

      Το άλλο, όταν σου λέει 200 εκατομμύρια ακάθαρτα δεν μιλά για κέρδη προφανώς. Δεν ξέρω τα έξοδα συντήρησης και εργοδότησης για να κρίνω αν υπάρχουν υπερκέρδη.

      Επίσης αν το διαχειρίζετουν το κράτος έχω την υποψία ότι τα κέρδη (με τα ίδια έσοδα) θα ήταν γύρω στο ποσό που εισπράττει τώρα καθαρά από την εταιρεία.

      Τώρα, το θέμα της συντήρησης είναι πολύ σημαντικό. Συμφωνώ ότι θα πρέπει να είναι πιο αυστηροί και σωστοί. Υποθέτω ότι όσο το κράτος ήταν υπεύθυνο για τη συντήρηση δεν υπήρχαν τέτοιες καταστάσεις, επειδή φαίνεσαι πολύ σίγουρος.

      Επίσης, επιμένω ως καπιταλιστικό γουρούνι, ότι καλύτερα που στη συγκεκριμένη επένδυση ανέγερσης του νέου αεροδρομίου Λάρνακας ακολουθήθηκε η λύση του στρατηγικού επενδυτή. Αν δανειζόμασταν αυτά τα 600 εκατομμύρια ως κράτος θα ήμασταν σε χειρότερη θέση τώρα. Δεν έχω εμπιστοσύνη στην κρατική μηχανή - υπάρχει πολλή διαφθορά.

      Και αφού τα αναλύουμε τώρα όλα αυτά, για να κρίνουμε την αξιοπιστία του κράτους σε επίβλεψη ανέγερσης κάποιου έργου ας θυμηθούμε το νέο νοσοκομείο Λευκωσίας.

      Διαγραφή
    4. "Αν δανειζόμασταν αυτά τα 600 εκατομμύρια ως κράτος θα ήμασταν σε χειρότερη θέση τώρα. Δεν έχω εμπιστοσύνη στην κρατική μηχανή - υπάρχει πολλή διαφθορά."

      νομίζω εν θκιαβάζεις ρε γεωργία , σε λιοττερον που 5 χρόνια λέμε έκαμεν απόσβεση τζαι για τα επόμενα 20 χρόνια εν καθαρό κέρδος

      απλά πράματα

      άτε τζαι ένεν 5 τζαι εν 6 άτε να σπάσει η πέτρα 7 ή 8


      δηλαδή αν το κράτος πχ να πούμεν ότι εδανείζετουν 600 εκατομύρια τζαι ούλλα τα έσοδα ήταν κρατικά σε μόλις τρία γαμημένα χρονάκια ΤΡΙΑ χρόνια θα έκαμνεν απόσβεση

      τι

      όσον αφορά την συντήρηση τους κανόνες ασφαλείας αλλά τζαι ούλλα τούτα με την διαφθορά που λαλείς ότι εν εμπιστεύκεσαι το κράτος κλπ
      τούτον που δεν γίνεται κατανοητό είναι ότι τουλάχιστον το κράτος μπορείς να το πιέσεις έστω τζαι μέσω πολιτικής πίεσης

      τον ιδιώτη πως θα τον πιέσεις; ειδικά όταν αφορά μονοπώλιο;

      απλά δεν μπορείς

      τι ακριβώς εν καταλαβαίνεις;

      δαμέ λαλούμεν επέθανεν ένας άνθρωπος επειδή δεν τηρούν κανένα κανόναν ασφαλείας

      πως εννα πιέσουμε τον τον ιδιώτη;

      άτε πε μου να δούμε;

      Διαγραφή
    5. Έκαμε απόσβεση με αυτές τις συνθήκες. Διαβάζω όπως τα θέλω. Τζαι όπως το βλέπω εγώ, αλλιώς θα ήταν οι αριθμοί αν εμπαίναν μέσα οι μιζαδόροι.
      Όσο αφορά τους κανόνες ασφαλείας και το πόσο μπορούμε να πιεσουμε το κράτος, εφάνηκε από το Μαρί. Τον ιδιώτη μπορείς να τον μηνύσεις τουλάχιστο.

      Διαγραφή
    6. τζαι του κράτους μπορείς να του κάμεις αγωγή για ζημιά που έπαθες
      εν το ήξερες τούντο πράμα;

      τζαι μήνυση/ποινική μπορείς να του κάμεις όπως γίνεται στην υπόθεση του μαρί εναντίον πρώην υπουργών
      εν το ήξερες τούντο πράμα;

      επειδή προφανώς έσιεις κάποια κολλήματα να σου πω το εξής

      ας πούμεν ότι ιδιωτικοποιείται η ΑΗΚ

      τζαι αποφασίζει την επόμενη μέρα να αυξήσει τις τιμές 500%

      τι εννα κάμεις; πως εννα πιέσεις τον ιδιώτη;

      α ναι

      έχουμεν τζαι πρόσφατον παράδειγμα βρε

      http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=348313

      Νίκη διαδηλωτών - Φθηνότερο το ρεύμα στη Βουλγαρία

      Χρειάστηκε να χυθεί αίμα και να παραιτηθεί η κυβέρνηση Μπορίσοφ προκειμένου να ικανοποιηθεί τελικά το αίτημα των πολιτών για φθηνότερο ρεύμα. Μετά από σειρά οργισμένων διαδηλώσεων και συγκρούσεων στη Βουλγαρία οι πολίτες από σήμερα θα καταναλώνουν ρεύμα με φθηνότερα τιμολόγια κατά 6%-7%.



      Χθες η Βουλή ενέκρινε νομοσχέδιο που επιτρέπει στη Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας και Υδάτων της χώρας (SEWRC) να κατεβάσει τις τιμές, για τις οποίες διαμαρτύρονται επί μακρόν οι Βούλγαροι πολίτες.

      Ενδεικτικό είναι ότι οι διαδηλωτές κατήγγειλαν ότι οι λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος (του Ιανουαρίου 2013) ήταν αυξημένοι έως και 200% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.

      Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει επίσης την αναδιανομή της παραγόμενης ενέργειας από διάφορες πηγές. Από το ενεργειακό μίγμα (ηλεκτροπαραγωγής) που κατευθύνεται στην αγορά θα αφαιρεθούν οι σταθμοί που έχουν ως καύσιμο τον άνθρακα, διότι - σύμφωνα με το σκεπτικό της SEWRC - είναι πολύ ακριβοί και η ενέργεια που παράγεται από αυτούς θα αντικατασταθεί από ηλεκτρική ενέργεια που παράγει ο πυρηνικός σταθμός Κοζλοντούι.

      Η απερχόμενη πρόεδρος της SEWRC Γιουλιάνα Ιβάνοβα τόνισε ότι η Ρυθμιστική Αρχή δεν προχωρά σε καμία αλλαγή στο ενεργειακό μίγμα που αφορά την αγορά και τόνισε ότι η μείωση της τιμής του ηλεκτρικού ρεύματος δεν θα προκαλέσει σοβαρά προβλήματα σε καμία από τις εταιρείες (διανομής ενέργειας).

      Από την πλευρά τους, εκπρόσωποι των εταιρειών ανακοίνωσαν ότι οι επιχειρήσεις θα υποστούν τεράστιες ζημίες από τη μείωση της τιμής του ηλεκτρικού ρεύματος.

      Πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

      ===============

      τα πράματα εν καθαρά τζαι αν δεν τα βλέπεις ή διαφωνείς θεωρώ ότι εν μπορείς να αντιληφθείς κάποια πράματα τζαι ότι είσαι τέλεια λάθος τζαι κρίνω σε γιαυτόν

      αλλά οκ ο καθένας δικαιούται να έσιει τις ιδεοληψίες του ότι υπάρχει πχ ελευθερη αγορά

      ή όπως πιστεύκω εγώ ότι οι άνθρωποι μπορούν με την λογική τους να αντιληφθούν τα πράγματα τζαι να οργανωθούν τζαι να διεκδικήσουν
      ο καθέναςμε τις δικές του


      Διαγραφή
  5. Ως απλή προσθήκη στη συζήτησή σας να πω πως ανα το παγκόσμιο διαφθορά, λαδώματα, υπεξαιρέσεις και όλα τα κακά υπάρχουν ΚΑΙ στον ιδιωτικό τομέα και μάλιστα σε ΠΟΛΥ μεγαλύτερο βαθμό από ό,τι στο δημόσιο. (πχ siemens κτλ κτλ κτλ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή