--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Τρίτη, 11 Ιουνίου 2013

Ο χορός

Υπάρχουν δυο ρήσεις για το χορό που μου αρέσουν.

Η μία είναι η: "απου' ναι  πόξω του χορού, πολλά τραούδκια ξέρει"

και η άλλη: "άμα μπεις εις το χορό εννά χορέψεις".

Ούφφου!

Θέλω γραμματέα και γραφείο. Θέλω ησυχία για να μπορώ να αποδόσω σωστά. Τώρα νιώθω ότι είμαι στο 45% της απόδοσης μου.

Το 40% της ενέργειας και του χρόνου μου το αναλώνω σε τηλεφωνικές επικοινωνίες, στα emails και στις συναντήσεις!

Κάθε μέρα προσπαθώ να οργανωθώ και τούτο τρώει μου αρκετό χρόνο! Κάποτε μένω έκπληκτη με το πώς καταφέρνω να παραδίδω δουλειά σε λογικά χρονικά πλαίσια. 

Κάποτε θυμούμαι (με νοσταλγική διάθεση) τις μέρες που δούλευα 14 ώρες συνεχόμενες χωρίς καμία ενόχληση. Μόνο κανένα 10λεπτο διάλειμμα για νερό και φαΐ.

Έχω συνέχεια και την έννοια του λογιστή... ήδη έδωσα στο υπέροχο κράτος 700 ευρώ για να το βοηθήσω να πληρώνει τις υποχρεώσεις του (τζιι εγώ ας φακκώ).  Πάντως δεν έχω ψευδαισθήσεις. Ελπίζω μόνο να περισσεύκει τίποτε ανάμεσα στους φόρους, στα λειτουργικά έξοδα και τις κοινωνικές ασφαλίσεις για να περνώ - τουλάχιστο τα βασικά. Το ενθαρρυντικό είναι ότι δεν έχω δάνεια.

Μέχρι προκτές δεν μπορούσα να οραματιστώ το μέλλον. Και είμαι άνθρωπος που ζει στο μέλλον - πάντα ήμουν. Δεν με ενδιαφέρει πώς ήμουν αλλά πώς θα είμαι. Το όραμα του μέλλοντος δημιουργούσε το παρόν και έκτιζε το παρελθόν.

Με όλα αυτά που συμβαίνουν στη χώρα μας, στις ζωές μας - δεν μπορούσα να δω το μετά. Πού να βασιστείς για να κάνεις σχέδια; Κρίμα δεν είναι να αραβωνιάζεσαι και να μην μπορείς να κάνεις όνειρα;  Μου δίνει απίστευτη δύναμη τζίνη αγκαλιά κάθε νύκτα. Όλα θα πάνε καλά με αγάπη.


Κτες όπως ήμουν βυθισμένη στις σκέψεις μου για το πώς στ' ανάθεμα θα προλάβω όλα αυτά που έχω να κάνω, και με είχε πιάσει έτσι μια μελαγχολία (δεν έχω άγχος από τότε που άλλαξα διατροφή.. και ο κόσμος να χαλάσει έχω μόνο καθαρά συναισθήματα - θυμός, μελαγχολία, χαρά..τίποτε απροσδιόριστο όπως το άγχος και η αγωνία) ο Π. μου είπε να πάμε μια βόλτα. Περπατήσαμε μέχρι το περίπτερο και αγοράσαμε παγωτό (ναι..παρανομήσαμε και οι δύο, αλλά μια φορά το μήνα δικαιούμαστε :P),  Η ζωή έγινε πιο ξεκάθαρη από ψες.

Η οικονομία μας θα καταρρεύσει πέραν πάσις αμφιβολίας. Οι επιστολές "αγωνίας" που στέλνει ο πρόεδρος και τις δίνει στη δημοσιότητα είναι μια καθαρή ένδειξη ότι η ΤΚ πάει για κλείσιμο. Το ΔΝΤ κάνει νερά για την Ελλάδα αλλά και για την Κύπρο. Εμείς δεν ξέρουμε πόσα χρωστάμε, ο κόσμος καταφεύγει στο ζητιανιό. Γάμα τα. Το χάσαμε το νόημα πάλι.

Γιατί να μην έχουμε κι εμείς καμιά εικοσαριά βαρβάρους να τους καθαρίσει όλους και να κάνουμε μια νέα αρχή; Επειδή οι πολιτισμένοι ούτε στους δρόμους βγήκαν όταν έπρεπε ούτε θα βγουν.

Αναρωτιέμαι κατά πόσο αν είχαμε την ευκαιρία όσοι διάλεξαν αυτό τον δρόμο θα το έκαναν ξανά εάν πηγαίναμε πίσω στο χρόνο.

Εν τω μεταξύ κλείνει η ΕΡΤ. Αυτό δεν το περίμενα!

Πολλές ασυναρτησίες σήμερα - γι' αυτό σταμάτησα να γράφω.. πού να μου μείνει νους και για καλογραμμένα κείμενα.

Δεν είμαι πλέον θυμωμένη με τους ηλίθιους, Μπήκαμε στο χορό και θα χορέψουμε.



3 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια! Θα χορέψουμε το μόνο σίγουρο,φτάνει να μην είναι του Ζαλόγγου. Να δούμε τι θα γίνει με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ :). Περιμένουμε..δυστυχώς δεν μαζευόμαστε αρκετοί για οτιδήποτε άλλο. Και σύμφωνα με τον (αγαπημένο τους) Ερτογάν, η δημοκρατία είναι στις κάλπες...δυστυχώς.

      Διαγραφή
  2. μεταξυ σοβαρου και αστειου ευχουμε σου να σιεις παντα τοση δουλεια τζιε να μεν προλαβαινεις!
    για τα υπολοιπα, οταν ξεκαθαρισω τες σκεψεις μου θα τες καμω ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή