--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) επανεκκίνηση (1) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2014

Σημασία, κανένας

Τον τελευταίο καιρό περνούν διάφορα από το μυαλό μου.

Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι η διαγραφόμενη πρόθεση να γίνει βιομηχανοποίηση της Λάρνακας.

Είναι η πιο κοντινή πόλη από το σπίτι μου.

Οι επίσημες ανακοινώσεις λένε ότι δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο, αλλά οι πράξεις λένε το αντίθετο.

Ήδη η Λάρνακα βρίσκεται σε διαρκή κίνδυνο όσο υπάρχουν οι πετρελαιοδεξαμενές κατά μήκος της παραλίας προς Ορόκλινη.

Όσο δεν γίνεται κάποιο ατύχημα είμαστε ευτυχής.

Σε αντίθετη περίπτωση οι προβλέψεις είναι τρομακτικές.

Πριν λίγες μέρες, ένα πρωινό ενώ πήγαινα Λάρνακα, ο δρόμος είχε κλείσει κατά το ήμισυ, επειδή ένα αυτοκίνητο για κάποιο λόγο καρφώθηκε στα κάγκελα της διάβασης, στα δεξιά.

Αν δεν έστριβε το τιμόνι δεξιά και το στριβε αριστερά, πολύ πιθανόν να κτυπούσε πάνω σε ένα ντεπόζιτο υγραερίου. Θα μπορούσε να συμβεί; Φυσικά! Συνέβηκε; Όχι!

Σε αυτή τη χώρα έχουμε την τάση να κρίνουμε και να κατακρίνουμε μετά το κακό.

Οι δίοδοι επικοινωνίας με την εξουσία (σε όποιο επίπεδο) είναι μετ' εμποδίων!

Χρειαζόμαστε καλύτερη επικοινωνία με αυτούς που αποφασίζουν. Δεν είναι σωστό να μουρμουρά ο καθένας σπίτι του, και τα φτια των αρμοδίων να μένουν ανέπαφα! Πρέπει να τους φάμε τα φτια! Πρέπει να τους αναγκάσουμε να μας δώσουν σημασία.



Τρίτη, 2 Σεπτεμβρίου 2014

Εισβολείς !

Πριν κανένα χρόνο έμαθα ότι η Ακακία είναι εισβλητικό-ξενικό είδος. Με λίγα λόγια, εκεί που βλαστά ρουφά τη ζωή της γύρω βιοποικιλότητας!

Οι ακακίες ήρθαν στην Κύπρο το καιρό της Αγγλοκρατίας - για φτηνή ξυλεία νομίζω. (google it, εν είμαστε εγκυκλοπαίδεια δαμέ - να διασταυρώνεις τις πληροφορίες σου πάντα).


Τελοσπάντων, πάνω κάτω εχώνεψα ότι είμαστε σε πολιορκία από τις ακακίες, αφού άρχισα να τις  προσέχω παντού. Αυτό που ακόμα δεν μπορώ να χωνέψω είναι αυτό που διάβασα σήμερα....

Το  Oxalis pes-caprae     είναι επίσης εισβλητικό ξενικό είδος!!!

Μεγάλη απογοήτευση!!

Υποτίθεται ότι από το 2008 το τμήμα δασών προσπαθεί να βάλει μια τάξη στο όλο θέμα - ελπίζω να υπάρξει περισσότερη πληροφόρηση για το θέμα.

Αν δεν το ήξερες... τώρα το ξέρεις :). Πες το και πάρακατω.

Δευτέρα, 1 Σεπτεμβρίου 2014

Κάποιες σκέψεις

Δυο παιδιά του δημοτικού, ήρθαν με τους κηδεμόνες τους να γραφτούν στο δημοτικό.
Λίγα από αυτά που έπιασε το φτι μου, ήταν από το Ιράκ.

Τα παιδιά δεν γνώριζαν καθόλου ελληνικά και ελάχιστα αγγλικά - από ότι είπε ο ένας από τους κηδεμόνες τους που γνώριζε αγγλικά. (που πρέπει να ήταν ο πατριός τους). Αυτά τα παιδιά θα γραφτούν σε ελληνικό δημόσιο σχολείο στις τάξεις Δευτέρα και Έκτη αντίστοιχα.

Δεν είναι η μόνη περίπτωση και σίγουρα δεν αποτελούν εξαίρεση - ιδίως στο συγκεκριμένο δημοτικό. Από τη στιγμή που υπάρχει "ζήτηση" θα μπορούσε να γίνει ένα ειδικό τμήμα για να μαθαίνουν τη γλώσσα για ένα χρόνο, και μετά να συνεχίσουν τη μόρφωση τους σε ελληνικό δημόσιο σχολείο.

Γιατί να ταλαιπωρούνται τα παιδιά, οι δασκάλοι και τα υπόλοιπα παιδιά από ένα θέμα το οποίο διορθώνεται;
Και μην μου ξαναπείτε για λεφτά, για να διορίζουν συμβούλους αβέρτα βρίσκουν λεφτά! Για να βοηθήσουμε αυτά τα παιδιά να ενταχθούν πιο ομαλά στο εκπαιδευτικό μας σύστημα δεν βρίσκουμε;