--

You gotta stand for something or you'll fall for anything.

Ετικέτες

Αγάπη (11) Αθλητισμός (4) Αλήθεια (1) Αναδημοσίευση (15) Ανθρώπινα Δικαιώματα (1) ΑΟΖ (16) Άραγε τι να κάνεις (2) Αστρονομία (8) Άσχετα (33) Βία (1) Βιβλίο (1) Γιατί πρέπει να νιώθω τυχερή (11) Διαπιστώσεις (6) Διάφορα (8) Διεθνή (2) Δουλειά (14) Ειρωνία (4) Είχα κι άλλα να πω (4) Εκλογές 2013 (15) Ελλάδα (28) Εμπνεύσεις (48) Ενδιαφέρον (6) Ενευρίασα (5) Ενημέρωση (27) Επαίκτηκα (2) επανεκκίνηση (1) Επιστήμη (4) Έρωτας (12) Ευτυχία (1) Ευχαριστώ (1) Θεωρίες (6) Καλή Διάθεση (27) Κοινωνία (57) Κόσμος (8) Κρίμα (2) Κύπρος (152) Λάρνακα (17) Λιαντίνης (2) Λουθείτε τα (4) Μεταναστευτική πολιτική (1) Μουσική (102) Νίκος Λυγερός (20) Ό (12) Οικονομία (24) Όνειρο (7) Παθήματα-Μαθήματα (1) Παράπονα (12) Πελλαμός (1) Περιβάλλον (3) Πολιτική (40) Προβληματισμός (89) Προδοσία (3) Σκέψεις (62) Συγχαρητήρια (7) Συμβουλές (4) Συμπαράσταση (11) Συνέπεια (1) τι να 'ναι (12) Το απόσπασμα της ημέρας (4) Τύχη (2) Υγεία (6) Υπενθυμίσεις (1) Υπερβολές (6) Υποκρισία (1) Φιλία (2) Φιλοσοφία (18) Φλερτ (1) Φυσικό Αέριο (1) Χάζι (28) Χαλαρά (5) χαχα (4) Ψέμματα (1) Ψυχαγωγία (2) I am so excited (5) Mr. Freeman (1) No further comment (1) No mood for comments (2) Note to self (1) Posts of silence (2) wtf (37)

Πέμπτη, 27 Ιουλίου 2017

Καλησπέρα

Γεια σας, τι κάμνετε;

Σήμερα τελειωσα κάπως πιο νωρίς αυτά που είχα να κάνω και δεν είμαι πτώμα από την κούραση.

Άρχισα να διαβάζω το παλιό μου μπλοκ (αυτό). Το άφησα εδώ και πολύ καιρό με κάποιες σπάνιες εξαιρέσεις τα τελευταία 3 χρόνια.

Θυμήθηκα πολλά πράγματα.

Για παράδειγμα θεωρούσα τον Λουρουτζιάτη εξαιρετικό !! ( είδες πώς τα φέρνει η ζωή;)
Αμ το άλλο, ο Κασσίνης ήταν επίσης εξαιρετικός... ! :) .

Διάβασα και κάποιες αναρτήσεις με σχόλια.

Θυμήθηκα τον osr, τον ορμητικό του λόγο που κάποτε ήταν και εκφοβιστικός, αλλά ο άνθρωπος απέδειξε την αυθεντικότητα του - και μόνο με χαμόγελο μπορώ να διαβάζω τα σχόλια του.

Θυμήθηκα και πολλούς άλλους που ομολογώ ότι εδώ πολύ καιρό δεν πέρασαν από τη σκέψη μου.

Θες να μάθεις κάτι αστείο; Το επίτιμο τρολ του μπλογκ έγινε γαμπρός μου! Αν ήμασταν εγγλέζοι θα έλεγα: that' s a funny story actually!

Τον dreamer τον θυμάμαι μέσα-μέσα αφού με μια απροσεξία του αποκαλύφθηκε η πραγματική του ταυτότητα και γίναμε friends στο facebook! (είσαι εδώ;)

Ο Nonis εν ξέρω αν θυμάται πώς γνωριστήκαμε, now that's a funny story! (είσαι δαμέ;;)

Τους παραπάνω βλέπω σας στο twitter μια φορά κάθε 2-3 μήνες που μπαίνω να δω τι γίνεται. Λία πράματα δλδ.

Άλλαξα.

Είμαι η ίδια, αλλά διαφορετική. Πιστεύω κι εσείς το ίδιο. :)

Η αλλαγή είναι αναμενόμενη, επιθυμητή και επιδιωκόμενη.

Ελπίζω να είσαστε όλοι καλά.











9 σχόλια:

  1. καλημέρα!
    τι μου θύμησες τωρά.... :) :) :)
    έσιει που τότε να πατήσω στο συγκεκριμένο κατάστημα της αλυσίδας ταχυφαγείου... :ρ
    είμαι καλά, ελπίζω το ίδιο για σένα...
    περνάς τζαι συ που το μυαλό μου ώρες ώρες τζαι σιέρουμαι που γνωριστήκαμε, έστω τζαι αν στο τέλος εχαθήκαμε...
    χχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα! φυσικα και ειμαι εδω! διαβαζω τα μπλογκς με το ιδιο σθενος του 2013!! χαχα! εκαμα το τζιαι εγω τουτο με τα παλια ποστς μου τζιαι εκπλαγηκα επισης με πραματα που επιστευκα. ελπιζω να σαι οντως καλα! επνιεσουν στη δουλεια ήταν η τελευταια εντυπωση που μας αφησες!
    την ιστορια με τον noni πρεπει να μας την πειτε τωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαι τζιαι γω παρών! Κάπως. Μέσα μέσα. Ας πούμε!
    Ελπίζω τζιαι γω να είσαι πραγματικά καλά! Το blogging πήρε απότομα φθίνουσα πορεία, τουλάχιστον για την "παρέα" που αποτελούσαμε κάποτε, αλλά κάποιες σχέσεις διαρκούν και διατηρούνται :)

    Ελπίζω να ήμουν μες τζείνους τους πολλούς άλλους!

    Take care!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται! (Ελπίζω να ήμουν μες τζείνους τους πολλούς άλλους!)

      Εμπηκα και είδα και νέα σου προκτές (στο μπλογκ σου). Πάεις καλά :).

      Διαγραφή
    2. @twisted: αποτομα; θα διαφωνησω αν μου επιτρεπεις! που τον τζιαιρο που θυμουμαι να θκιαβαζω μπλογκς (2010,οκ εμπηκα μετα το peak ) ουλλο τζιαι καποιος θα εγραφε οτι εμικρανε η παρεα, οτι εν γραφουν οπως παλια κτλ κτλ

      Διαγραφή
    3. @Georgia: Να'σαι καλά! By the way έχω το τηλέφωνο σου ακόμα :D Έντζιαι εχρησιμοποίησα το ποττέ, έννεν;

      @Dreamer, έσιεις κάμποσο δίκαιο! I stand corrected, απλώς, όπως επεσήμανα, εμιλούσα κυρίως για τα άτομα με τα οποία είχαμε μια πιο έντονη σύνδεση/επικοινωνία κλπ!

      Διαγραφή
  4. @Nonis
    Εχαθήκαμε, εχάθηκα γενικώς από όλους εδώ και καιρό. Σκέφτουμαι ακόμα πώς θα χειριστώ το social part της ζωής. :P
    add me on facebook ίσως; σε κάποια φάση που θα βγω ξανά στον πολιτισμό να ξέρω πού σε βρίσκω!
    @Dreamer
    Η ιστορία με τον Noni για να ειπωθεί πρέπει να θέλει και ο Nonis :P. Να ξέρεις όμως ότι ό,τι και να έγινε ήμασταν και οι δύο στο κόλπο. Οι άλλοι δύο εν είχαν ιδέα - και ποτέ δεν το έμαθαν! Ακούστηκε κάπως τούτο τωρά, αλλά ... εν μπορώ να πω τίποτε. Αν θέλει ο Nonis να πει ας πει. :P.
    Πάντως ήταν μια πολλά ωραία νύκτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε μα διας τζιαι αλλα clues τζιαι εν θα μας πειτε τιποτε στο τελος!

      Διαγραφή